Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přechod na výrobu elektromobilů významně ohrožuje ekonomiku Česka i Slovenska

Výroba automobilů a subdodavatelské řetězce zaměstnávají v Česku a na Slovensku statisíce lidí. Velké procento těchto pracovních míst je ohroženo rychlým nástupem elektromobility prostě proto, že na výrobu elektromobilů je potřeba méně jednotlivých součástek.
Zpět na článek
9. 1. 2024 12:35
9. 1. 2024 10:41
Když Tesla potřebuje 3x méně
pracovníků a to ještě staví v levném Mexiku produktinější továrnu na 5 000 000 aut,
tak i ostatní budou muset řešit produktivitu.
Vývoj je opravdu příliš rychlý, ta továrna bude vyrábět již za 2 roky.

Prostě jak zpíval Michal Tučný, Všichni jsou již v Mexiku

Jenom aby se ty auta nakonec nedodávaly z Indie (2x více mladých než v Číně), jako telefony Samsung (tam má Samsung největší továrny na světě).
I Carlos Tavares hovořil o tom, že výrobu přesune do Indie.
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2024 12:21
Re: Když Tesla potřebuje 3x méně
Elektromobil a mobil zní podobně, ale dramaticky se liší cenově. Už vidím jak miliarda chudých v Indii nakupuje elektromobily jak mobily.
https://www.youtube.com/watch?…
10. 1. 2024 08:13
Re: Když Tesla potřebuje 3x méně
Až jim dojde, že maj sluníčko pořád a že jim stačí solár na střechu bude to hit.
Jenom třeba počkaj, jestli ty elektroauta vydržej.
9. 1. 2024 12:35
Jednoduché
Masivní elektromobilita touto rychlostí je ekonomické ohrožení Česka s možností mnoha tisíc nezaměstnaných. A také ekologické ohrožení Země z důvodu prekotneho přechodu na těžbu nerostů pro baterie, rychlý přesun do solárních elektráren a vetrniku. Vše masivně dotované a nařizované EU.

Nejvíc mi vadí ten politický tlak. 😠
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pradeda777
9. 1. 2024 16:11
Re: Jednoduché
Přesně! Politici rozhodli pod tlakem ekologů, kteří za poplatek od jiných politiků, kteří nás chtějí "odrovnat", nakonec "odrovnají" i sebe..... :-[]
Avatar - WinDiesel
9. 1. 2024 14:07
Bloomberg lže
Právě přechod na výrobu elektromobilů ze všeho nejvíc ohrožuje pracovní místa v automobilkách.
zezelenalý progresivistický Bloomberg to podává jako že když nepřejdeme na \EV, ohrozíme pracovní místa, opak je pravdou.
Škoda Auto v tichosti vyhodila v roce 2023 12 000 pracovníků, právě kvůli elektromobilitě a díky elektromobilitě kvůli snižování výroby, kde v roce 2024 očekávali 2 000 000 vyrobených aut a mají 700 000, což je méně než polovina, he.
Bloomberg, aktivistický, zelený, progresivistický, "eko" se nám to snaží podat jako ... nebudete vyrábět jen EV, přijdete o pracovní místa, lež jako věž.
Bloomberg se stal pouze hlásnou troubou zeleného elektroaktivizmu.
Samozřejmě, AUTO CZ jim to žere i s navijákem. Něco jako "číst mezi řádky" a vytvořit si vlastní náhled a názor redaktoři v Auto CZ neumí a nechtějí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - apoho
10. 1. 2024 07:10
Re: Bloomberg lže
Jojo, konečně se dostávají na světlo světa i názory, které nekoresponduji s názory lídrů EU a elektrofanatiků

https://www.autoforum.cz/…ohravame-s-asii/
Avatar - rohYpnol
9. 1. 2024 19:08
Eurohujerská utopie zelené Evropy
Za mě přece bude nejvíc eko, když budeme vyrábět EV auta v Číně, ty budeme dovážet, a všecky evropský lidičky pošleme studovat na VŠ genderová studia nebo z nich uděláme úředníky aby jsme měli krátké lhůty na úřadě na vyřízení 129% dotace na pořízení elwktronobilu, ne?
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2024 19:15
Zase tu někdo brečí
Jo. Spalovací motor na konci 19. století taky bral prací sedlákům, vozkům a truhlářům. Seno, kočí, a dřevěné kočáry byly najednou historií. Tak je možné brečet nebo začít participovat na EV. Co si kdo vybere je na něm. Ale, tady se přece brečí a nadává na EU...
Rozbalit vlákno
0