Elektromobilita
Právě přechod na výrobu elektromobilů ze všeho nejvíc ohrožuje pracovní místa v automobilkách.
zezelenalý progresivistický Bloomberg to podává jako že když nepřejdeme na \EV, ohrozíme pracovní místa, opak je pravdou.
Škoda Auto v tichosti vyhodila v roce 2023 12 000 pracovníků, právě kvůli elektromobilitě a díky elektromobilitě kvůli snižování výroby, kde v roce 2024 očekávali 2 000 000 vyrobených aut a mají 700 000, což je méně než polovina, he.
Bloomberg, aktivistický, zelený, progresivistický, "eko" se nám to snaží podat jako ... nebudete vyrábět jen EV, přijdete o pracovní místa, lež jako věž.
Bloomberg se stal pouze hlásnou troubou zeleného elektroaktivizmu.
Samozřejmě, AUTO CZ jim to žere i s navijákem. Něco jako "číst mezi řádky" a vytvořit si vlastní náhled a názor redaktoři v Auto CZ neumí a nechtějí.
zezelenalý progresivistický Bloomberg to podává jako že když nepřejdeme na \EV, ohrozíme pracovní místa, opak je pravdou.
Škoda Auto v tichosti vyhodila v roce 2023 12 000 pracovníků, právě kvůli elektromobilitě a díky elektromobilitě kvůli snižování výroby, kde v roce 2024 očekávali 2 000 000 vyrobených aut a mají 700 000, což je méně než polovina, he.
Bloomberg, aktivistický, zelený, progresivistický, "eko" se nám to snaží podat jako ... nebudete vyrábět jen EV, přijdete o pracovní místa, lež jako věž.
Bloomberg se stal pouze hlásnou troubou zeleného elektroaktivizmu.
Samozřejmě, AUTO CZ jim to žere i s navijákem. Něco jako "číst mezi řádky" a vytvořit si vlastní náhled a názor redaktoři v Auto CZ neumí a nechtějí.
Elektromobil a mobil zní podobně, ale dramaticky se liší cenově. Už vidím jak miliarda chudých v Indii nakupuje elektromobily jak mobily.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Za mě přece bude nejvíc eko, když budeme vyrábět EV auta v Číně, ty budeme dovážet, a všecky evropský lidičky pošleme studovat na VŠ genderová studia nebo z nich uděláme úředníky aby jsme měli krátké lhůty na úřadě na vyřízení 129% dotace na pořízení elwktronobilu, ne?
Přesně! Politici rozhodli pod tlakem ekologů, kteří za poplatek od jiných politiků, kteří nás chtějí "odrovnat", nakonec "odrovnají" i sebe..... 😒]
pracovníků a to ještě staví v levném Mexiku produktinější továrnu na 5 000 000 aut,
tak i ostatní budou muset řešit produktivitu.
Vývoj je opravdu příliš rychlý, ta továrna bude vyrábět již za 2 roky.
Prostě jak zpíval Michal Tučný, Všichni jsou již v Mexiku
Jenom aby se ty auta nakonec nedodávaly z Indie (2x více mladých než v Číně), jako telefony Samsung (tam má Samsung největší továrny na světě).
I Carlos Tavares hovořil o tom, že výrobu přesune do Indie.
tak i ostatní budou muset řešit produktivitu.
Vývoj je opravdu příliš rychlý, ta továrna bude vyrábět již za 2 roky.
Prostě jak zpíval Michal Tučný, Všichni jsou již v Mexiku
Jenom aby se ty auta nakonec nedodávaly z Indie (2x více mladých než v Číně), jako telefony Samsung (tam má Samsung největší továrny na světě).
I Carlos Tavares hovořil o tom, že výrobu přesune do Indie.
Až jim dojde, že maj sluníčko pořád a že jim stačí solár na střechu bude to hit.
Jenom třeba počkaj, jestli ty elektroauta vydržej.
Jenom třeba počkaj, jestli ty elektroauta vydržej.
Jo. Spalovací motor na konci 19. století taky bral prací sedlákům, vozkům a truhlářům. Seno, kočí, a dřevěné kočáry byly najednou historií. Tak je možné brečet nebo začít participovat na EV. Co si kdo vybere je na něm. Ale, tady se přece brečí a nadává na EU...
Jojo, konečně se dostávají na světlo světa i názory, které nekoresponduji s názory lídrů EU a elektrofanatiků
https😐/www.autoforum.cz/…ohravame-s-asii/
https😐/www.autoforum.cz/…ohravame-s-asii/
Nejvíc mi vadí ten politický tlak. 😠