Veterán
Spider ve zlute a treba GTV v cerne s cervenym vnitrkem jsou naprosto uchvatne.... k tomu vzhled a zvuk te V6 :-!
Ne, že by ve všech TS v těchto GTV - Spiderech neměl prsty Fiat, ale pokud chceme být přesní, tak technologii Twin Spark používala Alfa ještě před tím, než jí sežral Fiat.
Takže spíš Fiat přijal TS od Alfy. Výraz - TS už jsou "fiati", takže nepovedené, by byl stravitelnější, kdyby zněl třeba : Motory TS v těchto autech už vznikly za "vlády" Fiata a mají své nároky a hodně potřeb. Ten, kdo je neakceptuje je brzy potrestán a pak říká - nepovedený motor.
A jen tak na okraj, dost se zlepšily od r.v. 2000.
(Zadní nápravy i pneu ok, obě auta tehdy sotva zajetá.)
Takže spíš Fiat přijal TS od Alfy. Výraz - TS už jsou "fiati", takže nepovedené, by byl stravitelnější, kdyby zněl třeba : Motory TS v těchto autech už vznikly za "vlády" Fiata a mají své nároky a hodně potřeb. Ten, kdo je neakceptuje je brzy potrestán a pak říká - nepovedený motor.
A jen tak na okraj, dost se zlepšily od r.v. 2000.
(Zadní nápravy i pneu ok, obě auta tehdy sotva zajetá.)
a auta krásný. Když občas některý z nich ještě potkám, můžu na něm oči nechat. Kupé i kabrio. Přitom to Audi hezký nebylo a Protéo už vůbec ne.
Ano, moc hezke cteni.
Mam to presne naruby. Ve 164 mam dvoulitr.
GTV je jedine auto, ktere bych jeste koupil... ale jedine s 3.0.
Popravde i proto, ze vsechny TS uz jsou "fiati", takze nepovedene.
Rozdil pocitu mohl byt dan stavem te zadni napravy. Umi udelat hodne.
Mam to presne naruby. Ve 164 mam dvoulitr.
GTV je jedine auto, ktere bych jeste koupil... ale jedine s 3.0.
Popravde i proto, ze vsechny TS uz jsou "fiati", takze nepovedene.
Rozdil pocitu mohl byt dan stavem te zadni napravy. Umi udelat hodne.
hodne hutny clanek.... :yes: jinak tohle auto jsem nikdy neridil, skoda, je moc krasne.... :yes: ten design absolutne nezestarnul, spis naopak....
Měl jsem tu čest toto skvělé auto řídit, a to hned několikrát - původní 2.0. T.S. a také modernizovanou verzi 2.0 JTS i legendární třílitrové Busso i jeho vrcholnou verzi 3,2 l. A vždy to bylo skvostné svezení! 😄 :yes: :yes: :yes: O to větší zklamáni potom přišlo s příchodem brutálně těžkého stejnojmenného nástupce, poháněného nepovedenými motory na bázi GM... 😒 :no:
TS 8v v Alfe 164/75 je legendarni motor od Alfy. TS 16v co prislo pozdeji GTV/Spider/156 je dilo Fiatu a nepovedl se. Krome objemu a dvou svicek na valec ty motory nemaji absolutne nic spolecneho.... Jinak dve svicky na valec davala Alfa do zavodnich aut jeste pred valkou.... 😉
žádná Alfa nebyla bez chyb nebo dokonalá, ale to auto mělo svého ducha, to sportovní srdce, prostě to mělo charakter, který se dnes hledá dost obtížně
... jo jo byly to fajn časy byť ta auta fakt dokonalá nebyla.... Paradoxně Alfa ještě dobrou techniku má (Giu/Stelvio), jen jaksi nejsou ty karoserie kam ji nacpat. Zbyl jen sedan.... SUV už je trošku něco jinýho....
Co už, je zjevně konec s auty pro srdcaře.... ale to se děje všude... U Alfy to je rychlejší ale ono už to dochází i k tomu BMW a spol....
Co už, je zjevně konec s auty pro srdcaře.... ale to se děje všude... U Alfy to je rychlejší ale ono už to dochází i k tomu BMW a spol....
zlaté krásné časy,..... Busso šestiválce s leštěným chromovým sáním a červeným nápisem Alfa Romeo, červený kožený interiér a výborné jízdní vlastnosti a nezaměnitelný dizajn :yes:
škoda že už je tahle doba pryč ;-\
škoda že už je tahle doba pryč ;-\
Tomu říkám obsáhlý článek plný informací. Jen mě přesvědčil o tom že tahle Alfa je opravdu krásné, nadčasové auto které by stálo za to mít v jakékoli sbírce. Soused ji měl a vždy jsem se na ni rád koukal. Ten tvar se prostě neomrzí.
Osobně mě překvapil poměrně malý percentuální rozdíl hmotností předek x zadek mezi modely s V6 a R4, protože kdysi jsem najel několik set km jak s 2.0TS tak po té i s 3.0V6, oba kabriolety, oba na standardních kolech. S dvoulitrem radost, třílitr mi okamžitě přišel, oproti dvoulitru, moc těžkej na hubu. Jak Busso ctím, tak v tomto případě - a zejména ve Spideru - bych volil dvoulitr, i s tím, že vyžaduje daleko větší péči a citlivější přístup oproti V6. (Jen z doslechu je prý kupé daleko jistější blízko u limitu.)
První facelift se povedl, druhý ne, podle mě.