Novinky
WinDiesel
Ty ovšem taky věci zbytečně hrotíš. Pravda bude někde mezi extrémními názory, že.
A že Číňani udělali velký pokrok je zjevné a nezpochybnitelné.
Americké, japonské a evropské automobilky lezly ochotně do čínského chomoutu a předali ji veškeré možné know how.
Tak proč se teď čílit__?
A že Číňani udělali velký pokrok je zjevné a nezpochybnitelné.
Americké, japonské a evropské automobilky lezly ochotně do čínského chomoutu a předali ji veškeré možné know how.
Tak proč se teď čílit__?
KANKUNEN
Wine, podpis. A to auto vypadá výborně. Naštěstí i Čína narazí na svůj vrchol, pak zas bude třeba makat Evropa.
Anonym
Lidi slyší výhradě na cenu a tak to kupují
MG - 2609 ks
DongFeng - 57 ks
Maxus - 16
NIO - 3
SWM - 1
BAIC - 1
a další se vozí jako ojeté jako 26 ks Lynk and Co nebo 6 Dongfengů, 54 MG, 1 BYD, 1 Maxus či 1 Wuling
A to je teprove začátek...
MG - 2609 ks
DongFeng - 57 ks
Maxus - 16
NIO - 3
SWM - 1
BAIC - 1
a další se vozí jako ojeté jako 26 ks Lynk and Co nebo 6 Dongfengů, 54 MG, 1 BYD, 1 Maxus či 1 Wuling
A to je teprove začátek...
Renoo
A co takhle ani jeden? To máte morálku tak hluboko v hnoji, že koupíte kradené od zlodějů?
adamzprahy
Ve detailech třeba hardtopu, jak se to otevírá, zadní vrata do kufru, okna atd., zvenku dveře, zadní světla je to velmi hnusná kopie Wrangleru což je poznat obšlehnutýma nepodstatnýma detailama. Pak v interiéru zase většina ovládacích prvků kopie starších Mercedesů. Nechápu komu tohle imponuje…
adamzprahy
Čínská komunistická vláda si to vytyčila jako cíl a tak tam všichni musí poslechnout a dělat na autech. S každým výrobkem co si koupíš posíláš peníze komunistum, kteří mají ze zákona v každé firmě podíl. To že se tam západní firmy nahrnuli a dali jim peníze a knowhow byla velká chyba, ale naštěstí už se to začíná trochu otáčet…pozdě, ale přece…
Jak jsem tu psal, ano naučili se s kapitalismem, ale mě vadí pomýlené komentáře typu od PJ164 níže, že prý parametry slušné. Parametrově je to šrot a to auto je jako boty na běhání z tržnice se 4 proužkama. Vypadá to možná jako nové stejně, ale že se za měsíc rozpadnou a zničíš si v tom nohy je věc druhá, ale hlavně že udělali pokrok od sandálů na pole… V kapitalismu kopírovat je jednoduché, převzít iniciativu je věc druhá. Tady podle hmotnosti, nosnosti a maximálky to bude mít velmi pofidérní kvalitu samotného železa…
Jak jsem tu psal, ano naučili se s kapitalismem, ale mě vadí pomýlené komentáře typu od PJ164 níže, že prý parametry slušné. Parametrově je to šrot a to auto je jako boty na běhání z tržnice se 4 proužkama. Vypadá to možná jako nové stejně, ale že se za měsíc rozpadnou a zničíš si v tom nohy je věc druhá, ale hlavně že udělali pokrok od sandálů na pole… V kapitalismu kopírovat je jednoduché, převzít iniciativu je věc druhá. Tady podle hmotnosti, nosnosti a maximálky to bude mít velmi pofidérní kvalitu samotného železa…
adamzprahy
Jaké parametry jsou slušné? Hmotnost 2.2 tuny, nosnost 380 kg, 160 koní, maximálka 160 km/h, brodění 50 cm. Wrangler 270 koní aktuálně cena 1.7M (asi 300 tisíc rozdíl?) v plné výbavě, hmotnost 1.8 tuny, nosnost 580 kg, brod 85 cm.
PJ164
Vzhledem k tomu, že Jacky již nežije, může jeho jméno nosit velmi slušně vypadající čínský offroad. Správně byl zvolen diesel, nic jiného se do klasického offroadu s rámem ani nehodí. Vsadím se, že tohle vozidlo bylo nebo je testováno i pro čínskou armádu, rozhodně má dobrý a robustní základ.
Co by ty číňani bez evropských předloh dělali? Neměl bych potřebu to komentovat, ale poslední dobou čtu nadšené hýkání nad čínskýma autama, tak je potřeba to zarazit, protože sami ti komentující vůbec neví o čem píšou a jsou pomateni propagandou/marketingem…