Asijské napodobenině amerického Jeepu Wrangler pod kapotou bije čtyřválcový diesel, o kterém si u původního předobrazu z Ameriky můžeme bohužel nechat jenom zdát.
Tak tenhle počin to je dobrý hnus. Zvenku snaha kopírovat Jeep, zevnitř MB G. Motoricky bída, technicky to asi těžko bude mít kvalitu originálu, neblíží se tomu ani žádnými parametry, a cena v EU srovnatelná s Wranglerem to korunuje. Ze zkušenosti s čínskými auty bych očekával že se to po hodině v terénu rozlomí na půl :D:D
Co by ty číňani bez evropských předloh dělali? Neměl bych potřebu to komentovat, ale poslední dobou čtu nadšené hýkání nad čínskýma autama, tak je potřeba to zarazit, protože sami ti komentující vůbec neví o čem píšou a jsou pomateni propagandou/marketingem…
Ty ovšem taky věci zbytečně hrotíš. Pravda bude někde mezi extrémními názory, že.
A že Číňani udělali velký pokrok je zjevné a nezpochybnitelné.
Americké, japonské a evropské automobilky lezly ochotně do čínského chomoutu a předali ji veškeré možné know how.
Tak proč se teď čílit__?
Čínská komunistická vláda si to vytyčila jako cíl a tak tam všichni musí poslechnout a dělat na autech. S každým výrobkem co si koupíš posíláš peníze komunistum, kteří mají ze zákona v každé firmě podíl. To že se tam západní firmy nahrnuli a dali jim peníze a knowhow byla velká chyba, ale naštěstí už se to začíná trochu otáčet…pozdě, ale přece…
Jak jsem tu psal, ano naučili se s kapitalismem, ale mě vadí pomýlené komentáře typu od PJ164 níže, že prý parametry slušné. Parametrově je to šrot a to auto je jako boty na běhání z tržnice se 4 proužkama. Vypadá to možná jako nové stejně, ale že se za měsíc rozpadnou a zničíš si v tom nohy je věc druhá, ale hlavně že udělali pokrok od sandálů na pole… V kapitalismu kopírovat je jednoduché, převzít iniciativu je věc druhá. Tady podle hmotnosti, nosnosti a maximálky to bude mít velmi pofidérní kvalitu samotného železa…
Ve detailech třeba hardtopu, jak se to otevírá, zadní vrata do kufru, okna atd., zvenku dveře, zadní světla je to velmi hnusná kopie Wrangleru což je poznat obšlehnutýma nepodstatnýma detailama. Pak v interiéru zase většina ovládacích prvků kopie starších Mercedesů. Nechápu komu tohle imponuje…
Vzhledem k tomu, že Jacky již nežije, může jeho jméno nosit velmi slušně vypadající čínský offroad. Správně byl zvolen diesel, nic jiného se do klasického offroadu s rámem ani nehodí. Vsadím se, že tohle vozidlo bylo nebo je testováno i pro čínskou armádu, rozhodně má dobrý a robustní základ.
Jaké parametry jsou slušné? Hmotnost 2.2 tuny, nosnost 380 kg, 160 koní, maximálka 160 km/h, brodění 50 cm. Wrangler 270 koní aktuálně cena 1.7M (asi 300 tisíc rozdíl?) v plné výbavě, hmotnost 1.8 tuny, nosnost 580 kg, brod 85 cm.