Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...za vynikající materiál o fantastikém autě! 😄 :yes: :yes: :yes: V té dnešní odporné automobilové době je takové čtení opravdový balzám na duši! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ja Prvni 123
Diky.
Pro uplnost snad jen dodam, ze ten sestivalec 3.2 v Brere uz nebyl Busso, ale vicemene australsky Holden.
Ve 159 to nevadilo, tam byl ten naturel dalnicniho polykace kilometru uplne na miste.
V kupe nebo spideru ale byl zklamanim.
Jinak je GTV dodnes jedno z nejkrasnejsich aut.
Pro uplnost snad jen dodam, ze ten sestivalec 3.2 v Brere uz nebyl Busso, ale vicemene australsky Holden.
Ve 159 to nevadilo, tam byl ten naturel dalnicniho polykace kilometru uplne na miste.
V kupe nebo spideru ale byl zklamanim.
Jinak je GTV dodnes jedno z nejkrasnejsich aut.
Naprosto nepovedené jednotky AR na bázi polomotorů australského Holdenu samozřejmě neméně vadily i v případě sedanů a kombíků 159, ne že ne! Užrané čtyřválce 1.9 JTS a 2.2 JTS s nudným zvukem se svým charakterem Twin Sparku rovnat určitě nemohly, ovšem ta V6 3.2 JTS byla učiněná katastrofa. Vyzkoušel jsem si ho v tehdy novém Spideru, který byl v absurdní verzi s pohonem všech kol (se 6st. manuálem). Při nijak zvlášť divoké jízdě v drtivé většině mimo město to 1,7 t těžké monstrum ukazovalo průměrnou spotřebu 17,5 l/100 km! Zvuk to mělo celkem zajímavý, ale živelnému charakteru Bussa to nesahalo ani po ventilky. Jinými slovy, když už 159, tak určitě tu pozdější odlehčenou verzi a to v naftě nebo se slušnou 1.8 TBi, ovšem odvozený Spider a Breru považuju za naprostý lapsus. Konec konců, i Účetní uznal, že 159ka prostě byla "přešlap". A já dodávám, že pořádný... 😒 :no:
Je to pravda, ten článek, kde Marcchione říkal, že 159 byla obrovská chyba a nikdy to neměli vyrábět, si tady pamatuju.
Dobre.
Mel jsem napsat vadilo min.
😄
Mel jsem napsat vadilo min.
😄
Horký Rom
Megavselenské díky za neskutečně fantastické čtení, jednoznačně patří panu Dragounoví! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Už objednávám oba modely na stránkách mobile.de Budu ten nejšťastnější majitel těchto skvostných aut v celé galaxií! 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Karel Štolař
To je tak nádherný auto že se člověku rozbuší srdce při prohlížení té galerie. Vinikajici článek :yes:
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mr.Murphy
.... nadsena diskuse pod clankem o 30 let starem aute... A testy novych aut? to uz tady ani nikdo necte.... 😁
Jinak souhlasim s ostatnimi, jsou to krasna auta.... :yes: vzpominam jak jsem na GTV chodil slintat v Brne kdyz meli jeste showroom v centru (IBC Centrum nebo jak se to jmenovalo). Trilitr stal 1.1mio, tachac do 260 nebo snad i vic a pekne schovany v tom tubusu, aby ho nevidel spolujezdec :-!
To byly fajn casy, jeste jsem nemel ani ridicak....
Jinak souhlasim s ostatnimi, jsou to krasna auta.... :yes: vzpominam jak jsem na GTV chodil slintat v Brne kdyz meli jeste showroom v centru (IBC Centrum nebo jak se to jmenovalo). Trilitr stal 1.1mio, tachac do 260 nebo snad i vic a pekne schovany v tom tubusu, aby ho nevidel spolujezdec :-!
To byly fajn casy, jeste jsem nemel ani ridicak....
To bude asi tím, že nová auta nikoho nenadchnou... Navíc když je pro "redaktora" důležitější větší displej v kabině a 6000 asistentů, než jak to jezdí :no:
ono to bude tím, že ta auta ze staré školy se do roku 2023 vyráběly už jenom v USA a od lenda 2024 jich tam bohužel zbylo už je pár kouků a ještě převážně SUV a pikapy, sedany a kupé už jdou spočítat na prstech jedné ruky...
tak ja samozrejme vim cim to je 😄 ostatne, jeste ted se pod testem Giulie sesla dobra sestava a byla tam prijemna oldschoolova diskuse 😄
Jj, Giulia. S povinným automatem a dnes už jenom jako čtyřkolka... 😒 :no: A pak už jen SUV: Stelvio, poté Tonale (hybridizované!!! 😲 :no: ) a brzy Milano (rovněž hybridizované!). Hatchback nic, kupé nic, Spider nic. To by člověk blil... Tohle že má být slavné Cuore Sportivo?! 😲 😲 😲 😒 😒 😒 :no:
Takže panu Dragounovi opět :yes: a poděkování za výbornou práci. Děkuji.