V Japonsku přijíždí do prodeje sen všech řidičsky nadšených zájemců o nejmodernější Hondu Civic. Nejnovější Civic RS bude kompromisem mezi výchozím modelem a sportovním Civicem Type R.
Aký celý svet? Napríklad Británia, ktorá už dávno z únie vystúpila a napriek tomu sama dobrovoľne tie spaľováky zarezáva? Alebo Kanada?
Áno, na emisie se.rie Afrika, Ázia a Rusko, proste tretí svet. Tomu sa chceme podobať, do takého štádia sa chceme vrátiť?
Politici slibují a voliči volí. Tak funguje systém a v tomto duchu funguje bezchybně.
Po volbách politici otočí a rozhodují podle zájmů svých loutkovodičů nebo nadřazených lidí (EK). Dělal to bejbyš a dělá to fijala. Dej tam někoho třetího a udělá to taky. To není chyba, to je vlastnost. My lidé, voliči prostě nemáme přímý vliv na to co se děje.
Tak Civic Si je v Amerike k dispozícii od začiatku predaja Civicu. 1,5turbo 147 kW, manuál a samosvor. V EU nebola táto motorizácia pri predstavení Civicu, nie je teraz a nebude v budúcnosti. Proste pomerne zbytočný článok.
Asi je to zbytočná debata, ale... Povedz mi, čo bráni Honde, aby predávala Civic Si v Európe? Odpoveď je: nič. Iba jej vlastné marketingové rozhodnutie. Najmä to nie sú emisné predpisy, ktoré by bránili predaju Si. Pretože type R s dvojlitrom a 329 koňmi má tak odhadom o tretinu vyššie emisie ako Si s 1,5kou a 200k. A napriek tomu sa v EU predáva. Takže objektívne nič nebráni predaju Si. To len Honda usúdila, že záujem asi nebude dostatočný a neoplatí sa jej homologovať auto pre EU trhy.
Jedna z mala moznosti je dat sanci novym. Mrknete v rychlosti na stranu Svobodni. Pokud by se drzeli sveho programu, je to jedina strana davajici smysl. P. Vondracek uargumentuje kazdeho a "EU pres mrtvoly tlacene nedomyslenosti" si muzou strčiti do řiti.