Ojetiny
Pokud EU spalovací auta zakáže, tak to bude poslední oktavka.
Přesně, jezdím teď Octavia 4 1.5TSI a tragédie. Oproti 3ti řadě to dokázali pořádně zhoršit. 😠😟
Přesně, jezdím teď Octavia 4 1.5TSI a tragédie. Oproti 3ti řadě to dokázali pořádně zhoršit. 😠😟
Dobrý den, Mám RS z konce roku 2022 a vyhřívané sedačky mám na předních i zadních sedadlech v rámci balíku RS Challenge. Opravte si to v minusech.
Najpoctivejsia bola 2kova octavka.. uz na trojke sa setrilo ( ale este sa dala ) .. no a za sucasnu skaredu a ohryzenu octavku s 1,5tsi by som fakt 27 litrov ( v zaklade ) nedal.. to uz radsej nejake suv ... povedzme torres od yonga bude v cene octavky daleko lepsim autom po kazdej stranke .. treba si len vediet vybrat a trosku auta sledovat ... a clovek potom nema problema co za dane prachy kupit aby sa neobabral :yes:
To je asi pravda, nicméně musím doplnit, že mám trojkovými Octaviemi vesměs pozitivní zkušenost (hlavně diesely) a asi nejlepší s často haněným RS TDI v kombíku, které mi vyloženě vyhovuje.
Vše funguje zatím bez problémů a s provedením vozu jako takovým nemám zásadní problém (snad jen odhlučnění od kol by mohlo být lepší). Pravda je, že já ho koupil kvůli kombinaci toho motoru a manuálu, rozhodně ne kvůli pseudosportovnosti. Ono to ale nakonec docela dobře funguje pro běžné ježdění - tužší podvozek, kratší řazení, strmější řízení a motor, který má dostatek výkonu i točivého momentu a zachování každodenní praktičnosti. Ale ta poslední generace je úplná zoufalost za nehoráznou cenu, tím se fakt Škodovka střílí do vlastní nohy.
Vše funguje zatím bez problémů a s provedením vozu jako takovým nemám zásadní problém (snad jen odhlučnění od kol by mohlo být lepší). Pravda je, že já ho koupil kvůli kombinaci toho motoru a manuálu, rozhodně ne kvůli pseudosportovnosti. Ono to ale nakonec docela dobře funguje pro běžné ježdění - tužší podvozek, kratší řazení, strmější řízení a motor, který má dostatek výkonu i točivého momentu a zachování každodenní praktičnosti. Ale ta poslední generace je úplná zoufalost za nehoráznou cenu, tím se fakt Škodovka střílí do vlastní nohy.
Jinak na poslední generaci Oktávky žádné staré časy nevidím. Tablet místo ovladačů, vyviklané USB-C zdířky, nedodělaný software,... Tohle by před 10 či 20 lety do výroby neprošlo.