Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropští vyšetřovatelé míří do Číny prověřovat automobilky. Můžou uvalit cla

21 komentářů

Avatar - apoho
apoho
Tak to jsem opravdu zvědavý, s čím se vrátí vyšetřovatelé z Číny? Že ve výsledku bude víc ideologie než zdravého rozumu už teď cítím v kostech.
Že to ale bude mít dopad na Evropu bych si dovolil předvídat. Přece se z výletu nemohou vrátit s tím, že je to všechno v nejlepším pořádku.
To je stejné jako s energiemi z Ruska do Evropy. Jsou tady akorát mnohem dražší než do roku 2021
ryccardo
S nicim to je takova saskarna. Jedou tam jen na vylet. Co tam asi tak zjisti respektive co jim asi tak ukazou 😁 😁
B K
Prosím autora článku, aby se vyjadřoval přesně. Elektromobily nikdo nenařizuje. Nařizuje se uhlíkově neutrální pohon.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ono sa nájde ideológia cez akú budeme "dobrovoľne" kupovať EV
novtas
Ani uhlíkově neutrální pohon není neutrální. Někde se to auto vyrobit musí, elektrika taky atd..
Žě to nečudí při jízdě, neznamená, že je to OK. Váha - mooc, otěr pneu - moooc, těžba kovů na baterii - svinstvo, likvidace baterie - svinstvo, vybudovat nabíjecí sítě - prakticky nemožné, kdenato chcete vzít kov na ty mega kilometry drátů? I kdyby se to nabíjelo 10 minut tak je to pořád 10 krát déle než načerpání plné nádrže. Čistě elektro auto jen jako jedna z alternativ. Jinak zánik automobilismu. A kdyby se raději komise zamyslela nad brutálně velkými, těžkými a přetechnizovanými auty - jde to do pekel. Trochu zapomínáme na to že auto nás má vozit z místa na místo a nemusíme při tom čumět na televizi, vyhřívat a masírovat si pr... atd atd
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Neni pravda.
EV se narizuji. Presneji konkurencni reseni se zakazuji... coz je v praxi tosame.
traveldrive
To máš fuk. Z tej alebo onej strany je to vymyslený problém a politicko-ekonimické svinstvo prvej triedy.
Avatar - Anonym
Anonym
Ten ale nejde s ničím jiným dosáhnout, nebot je to NEOSTALNISTICKA UTOPIE 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Pardon, ale nedalo mi to 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kdo bude ty auta teda dělat? V Evropě uzavřeme elektrárny a plyn, protože uhlík nula a do toho budou stávkovat v Bolce za osUmnáctý plat a tři pracovní dny.
Avatar - pradeda777
pradeda777
pro vyšetřovatele.....v komunistické Číně vyšetří tak akorát velké h.o.w.n.o..... 😒]
Renoo
Ale First class a 5* hotel bude, tak se holt poletí vyšetřovat.
Avatar - Stejsn
Stejsn
to je nebetyčná komedie... :no:
ericn
To sedí :yes:
traveldrive
Skôr tragédia. A ľudia sú retardi, lebo na to skočia.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Cina to ma jako univerzalni business model.
Renoo
To jako opravdu musí jet do Číny? Jakože jim tam ukážou nekalé obchodní praktiky? Není co řešit. CLO a analog amerických IRA. Když budou dělat problémy se surovinami do elektrik tak ať si je nechají. Konečně budou mít automobilky pádný argument pro to, že mohou ještě deset let v klidu vyrábět spalováky, případně se vydat cestou Rencka a vybodnout se na motory s permanentním magnetem. A nebo můžeme ukázat, že máme koule a myslíme to s EV a čistým vzduchem vážně a můžeme začít těžit ten neodym ve Skandinávii, kdy je ho habaděj. EK schválila strategii pro těžbu vzácných kovů a čekaně nečekaně se nic neděje.
dodo24
Že si to ty nevieš predstaviť, neznamená že sú ostatní rovnako neschopní. To, že čína pumpuje miliardy do výrobcov EV je známa vec. To, že ich koordinuje vláda sa preukáže vyšetrovaním imo.
Avatar - speedfred
speedfred
Idealista. 😆 Číňan im ukáže čo uzná za vhodné.
Renoo
Jakože v komoušské totalitní zemi, která neskrývaně kopíruje všechno možný a netají se tím, že úkolem poloviny rozvědky je průmyslová špionáž, ukáže nějakýmu úředníčkovi všechnu levotu? Haha.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Eurobyrokrati si udělají výlet, ochutnají čínskou kuchyni, zajdou do místních bordelů, osahají si pár čínských EV, a nakonec se vrátí s překvapivým závěrem, že nutně potřebujeme 30 % clo kvůli strašně nefér státní podpoře. Nakonec Evropa schválí další obří dotační balíky pro domácí automobilky. Automotive zachráněn, všichni jsou spokojení, teda kromě zákazníka, kterého bude většinou auto stát nadále 2x tolik, co v Číně.