Elektrická Kona se poprvé představuje i se sportovní výbavou N Line, kterou chce automobilka přitáhnout zájem nových zákazníků. Hlavními novinkami jsou dynamičtější designové rysy a interiér s kontrastní červenou barvou.
Sotva to dali ja trh, takže asi tak 3 roky to tak bude vypadat. Na živo to tak hrozný není, prostoru uvnitř je dost. Takže celkem fajn rodinný auto, teda asi ne s elektrikou pod kapotou ;-)
Dovolím si te popravit, nedávají, protože kompakt i konpaktní crossover jsou u nás často hlavní a jediné auto v domácnosti a jako takové musí zvládnout vše. Tedy nejen městský a příměstský provoz, ale i dálnice a dovolenou. Na to se jaksi EV nehodí. Navíc ne za milion Kč a víc ;-)
Bavím se o menších EV autech, určitě je to smysluplnější než Taycany, i7 apod. Těch pravidelných dlouhých cest s kompakty nebude tolik jako od střední třídy výš.
Jasně, já ti rozumím, ale opět - kompakt je i Octávka, I30 nebo Focus a tyto auta běžně jezdí i dálky a pořád nestojí to, co KONA EV. Navíc běžná rodina je ráda, když koupí 3letou ojetinu za 400tis. Nové auto za milion+ je sen. A ano, KONA EV dává větší smysl než Taycan ;-)
Obzvlast po facelifte ( kedy sa zbavila preplastovania ) bola nakoniec celkom pekna ale tato nova je dizajnovo krok spat... a akoby uz bola robena dizajnom len ciste papierovo ale v reale chyba akasi dusa tomuto autu (alebo teda uz skor premiestnovadlu ) ...skoda tohto odklonu ... vizualne to fakt krok dopredu nie je ... ale chapem ... prachy sa stejne posypu ... a este aj usetrili na dizajne.. co uz... taka doba