Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X6 M Competition – Elektrifikace ku prospěchu osmiválce

Sportovní SUV-kupé BMW X6 M Competition se od loňského roku prodává s decentním faceliftem a novou elektrifikovanou technikou. I když má stejnou sílu jako před modernizací, nově má mild-hybridní osmiválec a spoustu technických vylepšení.
Zpět na článek
17. 1. 2024 13:04
17. 1. 2024 13:29
17. 1. 2024 13:34
17. 1. 2024 14:40
17. 1. 2024 14:47
17. 1. 2024 14:56
17. 1. 2024 15:07
17. 1. 2024 15:16
17. 1. 2024 15:57
17. 1. 2024 16:03
17. 1. 2024 15:19
17. 1. 2024 15:26
17. 1. 2024 19:48
17. 1. 2024 18:05
18. 1. 2024 09:45
18. 1. 2024 17:54
19. 1. 2024 18:12
17. 1. 2024 13:04
Premium
Děkuji za další článek ze sekce Premium. S auto.cz tímto přesně po 25 letech věrného čtení končím. Ať se vám daří se skupinkou placených čtenářů. Milan Sedlák
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Honza Mička
17. 1. 2024 13:29
Sbalit vlákno
4
Reagovat
Re:
Dobrý den,

článek není ze sekce Premium, není placený. Pro přečtění článku bylo nutné se přihlásit, což jste jistě udělal, protože můžete psát do diskuse. Nyní už uvidíte celý článek.

Hezký den,

Honza
Rozbalit vlákno
10
17. 1. 2024 14:40
Re:
Nějak Vám to ale stejně blbne. U článku se mi zobrazila pouze první kapitola a až když jsem šel z diskuze zpátky do článku, tak se mi zobrazily všechny kapitoly. Celou dobu jsem byl přihlášený.
Avatar - KANKUNEN
17. 1. 2024 14:47
Re:
Zajímavé, že umíte reagovat, ale když tu někdo chodí jen proto, aby provokoval a vlastně špinil vaši práci vám nevadí.
17. 1. 2024 14:56
Re:
Ale to redakci vyhovuje, protože přibývají kliky. Na tvůj komentářů už nikdo z redaktorů reagovat nebude. Až Dobro, Rom nebo jiný jeho nick. ;-)
Avatar - Roman Horký
17. 1. 2024 15:07
Re:
Dobro je zabanovaný a Rom reaguje jen a mě.
Avatar - KANKUNEN
17. 1. 2024 15:16
Re:
Fakt takový provokatér toho více přinese než vezme i dlouhodobě?
Avatar - lyon667
17. 1. 2024 15:57
Re:
Ten už tu není, neboť byl odejit do míst, kde slunce nesvítí. Bude chvíli klid.
17. 1. 2024 16:03
Re:
A kolik si myslíš, že tu má nicků? Kdo mu zabrání si jich udělat dalších 1000? ;-)
17. 1. 2024 15:19
Re:
A můžu se zeptat, jaký je důvod této novinky, mít zde články viditelné pouze pro přihlášení? Umím si představit, že by se vaši vývojáři mohli zabývat jinými problémy, na které si zde čtenáři dlouhodobě stěžují (třeba samopřehrávací videa) a místo toho věnují svůj čas a úsilí takovýmto bizarnostem.
17. 1. 2024 15:06
dodatečných 200 Nm
Sluší se upozornit, že elektromotor je deklarovaných 200 Nm schopný poskytovat do max. 430 ot./min. Zajímalo by mě v jakém jízdním režimu se těch dvěstě newtonmetrů projeví, příp. kolik vlastně jsou volnoběžné otáčky.
Rozbalit vlákno
7
18. 1. 2024 11:31
Re: dodatečných 200 Nm
To vychadza klasicky mild-hybridovo akurat na rozbiehanie sa. Nenechaj sa zmyslit relaivne vyskokym krutakom, pri nizkych otackach staci na na vysoky krutak tych 12 koni
18. 1. 2024 12:29
Re: dodatečných 200 Nm
Ok tak mi řekni jak velký krouťák bude 9 kW elektromotor dávat při 1000 ot./ min
18. 1. 2024 16:48
Re: dodatečných 200 Nm
sam si napisal nasledovne:
' elektromotor je deklarovaných 200 Nm schopný poskytovat do max. 430 ot./min'

1000 otacok je tu trochu mimo ked sa bavime o krutaku DO 430 otacok. Keby pouzijes kalkulacku a minutu pogooglis rovnicu, tak ti vyde prave ten vykon 9KW = 200NM pri 430 otackach. Cize cisto rozbiehanie sa z miesta, na co je presne urceny mild-hybrid.

EDIT: ak ta zaujima teoreticky krutak vyslovene pri 9kw a 1000 tackach tak si ho snad vies vypocitat podla krutaku pri 430 otackach, nie? Akurat ti tu bude od veci, kedze ten elektromotor evidantne pridava 9KW prave pri tych 430 otackach a nie pri 1000 otackach
18. 1. 2024 20:13
Re: dodatečných 200 Nm
Moc děkuji za radu abych si vygooglil rovnici kterou používám desítky let..

Doufal jsem že pochopíš tu praktickou nevyužitelnost 200 Nm při otáčkách pod hranicí volnoběhu
19. 1. 2024 08:03
Re: dodatečných 200 Nm
znie to ako pod hranicou volnobehu, ci to aj realne je, neviem, a asi ani ty. Akurat tiez neviem aku inu vyuzitelnost cakas od elektrickych 9 kw nez prave ten prvy moment pri zosliapnuti plynu, kedy su moderne auta priskrtene a riadiaca jedotka chvilu rozmysla, ci sa naozaj chces rozbehnut, alebo si to v ramci zelensich zajtrajskov este nahodou nerozmyslis. Tam to dava najviac zmysel a ked uz musi byt to auto mild-hybrid , tak je to najlepsie vyuzitie tej elktriny, nie vo vyssich otackach, kedy ti uz zabera normalny motor. Ja som zas dufal ze ty pochopis toto :)
19. 1. 2024 11:56
Re: dodatečných 200 Nm
Doufal jsi správně, pochopil jsem funkci ihned při čtení testu.

Ale mi šlo přímo o těch 200 Nm, jestli ta hodnota tam v praxi opravdu někdy je, když už ji udávají. Tedy jestli to není jen takové z prstu vycucané teoretické číslo určené primárně ke chlubení
19. 1. 2024 12:02
Re: dodatečných 200 Nm
neviem ako pri tomto, ale pri inych mild-hybridoch od bmw ta elektrika zvlada 'vyhladit' oneskorenu odozvu celkom dobre, takze by som tomu asi bol ochotny verit
Avatar - Horký Rom
17. 1. 2024 15:26
moc líbí
Moje jasná volba je i7 M70, než tento fosilní SUV :yes:
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2024 19:48
Re: moc líbí
Vec vkusu, ja by som sa hanbil byt videny v blizkosti novej i7 a este priznat, ze som za to platil z vlastneho 🤣
Avatar - Ji/Ri
17. 1. 2024 18:05
Ku prospěchu?
To určitě ne. Auto je těžší a pokud nemáš k dispozici elektriku tak je to kráva, co má problémy s malým HH. A i tak, ve vyšších otáčkách ztrácí sílu díky hmotnosti.
Rozbalit vlákno
0
17. 1. 2024 19:11
Podle místních odborníků
je to auto bohužel k ničemu, protože má malej kufr...
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2024 07:31
Re: Podle místních odborníků
Pročetl jsem celou diskuzi a nikde nevidím narážku odborníka na malý kufr. ;-)
18. 1. 2024 09:45
...
Nejak vam tam chybi vetsina clanku? Vidim akorat dva odstavce (navic to neni poprve)?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
18. 1. 2024 17:54
Re: ...
ehm. stačí se přihlásit
psali to tu hned na začátku diskuze
19. 1. 2024 18:12
Úpadok BMW
Neviem či ste si všimli ale uz zhruba 10 rokov to ide dole kopcom z BMW co sa týka designu. Jedno nevkusne auto za druhým. Aj táto X6 to je niečo tak nevkusne až si myslím ze to snáď ani nemohlo vzniknúť v Nemecku. Hovorím si design nie je všetko tak som si ju bol vyskúšať. Podvozok neustále ako keby stale podupával, sem tam zavrzali plasty a interiér asi navrhol človek ktorý je v baroch od rana do večera. Hnusne auto!
Rozbalit vlákno
0