Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ericn
Tak nevím, jak na to ten Renault přišel, ale zrovna v téhle kategorii mu to moc nejde. Captur je jako crossover celkem super a dokonce se prodává i u nás, krásné 10.místo ve třídě za 1019ks ;-) Nicméně na druhé MG ZS 2034ks, ztrácí hodně. Proč asi? Že by cena? Hmmm
O ostatních SUV Renault ani netřeba psát, je to pár desítek kusů ročně...
Renault ARKANA - 577ks - 24. místo
Renault AUSTRAL - 359ks - 39.místo
Renault ESPACE- 39ks - 77.místo
Renault KOLEOS - 61ks - 69. místo
Kdepak je ten Renault, co šlapal na paty těm nejlepším? V prachu dějin.... Tj další crossover/SUV to asi nezmění...
O ostatních SUV Renault ani netřeba psát, je to pár desítek kusů ročně...
Renault ARKANA - 577ks - 24. místo
Renault AUSTRAL - 359ks - 39.místo
Renault ESPACE- 39ks - 77.místo
Renault KOLEOS - 61ks - 69. místo
Kdepak je ten Renault, co šlapal na paty těm nejlepším? V prachu dějin.... Tj další crossover/SUV to asi nezmění...
dokud do toho nebudou dávat opravdové motory, ale jen ty parodie na motor, tak se prodeje moc nehnou
Možno je to práve v tých SUV a crossoveroch. Mnohým sú veci ako vysoký podvozok, pocit robustnosti a móda SUV ukradnuté a oveľa radšej by si kúpili obyčajné auto za nižšiu cenu.
Víš jak, Megane a Scenic byli velmi populární a prodávali se velmi dobře. Na a teď jsou z nich drahá EVčka bez odpovídající užitné hodnoty - tj trhem nechtěná auta (Megane EV 61ks) :no:
Arese
...konečně pěkné SUV Austral jeho výrobce dokonale pohřbí naprosto tragickou pohonnou jednotkou, kdy dýchavičný pidimotůrek se snaží zachránit hybridní elektromotor?! Fuj! :-O :-( :no:
×
Sdílení komentáře
×
I když spousta lidí říká, že se jim do toho dobře nastupuje. Takže za módou SUV je lenost lidí.
SUV mají téměř bez výjimky (neplatí u hybridních a ekologických verzí SUV) větší spotřebu než konvenční automobily.[2] Zejména pro USA, kde jsou SUV velmi oblíbené, to znamená nesnižující se import ropy, se všemi nevýhodami, které to obnáší.[zdroj?]
SUV mají obecně (neplatí u hybridních a ekologických verzí SUV) vyšší emise oxidu uhličitého do atmosféry.[1] Průmysl s SUV byl mezi roky 2010 až 2018 druhým největším přispěvatelem do vzrůstu skleníkových plynů na světě.[3]
SUV jsou téměř vždy těžší než běžné osobní automobily. Při stejné rychlosti mají větší hybnost a jsou hůře manévrovatelné.
Statisticky jsou SUV méně bezpečné než běžná menší auta. Člověk v SUV má o 11 % vyšší pravděpodobnost, že zahyne při dopravní nehodě.[1] Kvůli větším kolům je těžiště posazeno výše a když už dojde k nehodě, mají SUV větší tendenci se překlopit na stranu nebo na střechu. Auta SUV páchají kvůli své váze a konstrukci větší škody také na druhému účastníkovi nehody.[4]
SUV představují v porovnání s běžnými osobními automobily větší nebezpečí pro ostatní účastníky silničního provozu. Například značně zvyšují úmrtnost při sražení chodce (až dvakrát či třikrát).[5][6] Menší osoby, jako například děti, nacházející se poblíž SUV často z auta ani nejsou vidět.
SUV přispívají větší měrou k opotřebování komunikací než běžné osobní automobily (kvůli vyšší hmotnosti).