Škoda Octavia RS je českým rodinným stříbrem, a když ji spojíte s opravdu unikátní barvou, přitahuje pozornost okolí až nezvyklým způsobem. A současně skvěle jezdí a je dokonale praktická.
Já nabývám pocit, že Lukáš Volšický už snad zůstal sám v redakci.
Jak to ten člověk stíhá všechno? Testy, redakční články, překlady z cizích webů........
Teda padá to z něj jak z AI :D
Niekto hatch iny kombi dalsi suv.... kazdy podla moznosti a potrieb... drviva vacsina rodin ma hatche .... potom su to SUV.... a potom kombiky odvodene od hatchov ... no a potom je este aj dost takych ktori auto nemaju ziadne ... pripadne maju firemne a tak sukromne az tolko neriesia .... mne inak kombik tiez netreba pre nas 3 ludi ... somarina proste... ale ako vravim ... kazdy podla potrieb aj pouzitia :yes:
Obcas je aj taka akcia kombik za cenu hatchu... neviem ci ho teraz nema astra ... a tak niektori aj tymto sposobom kupia kombik hoc povodne mozno by im stacil aj hatch... ale takychto pripadov je minimum uznavam
A mas chalupu ? Vacsina rodin co sa nechceju obmedzovat vozia plny kufor blbosti pre deti - nutne potrebuju kombíka... na tomto sa vacsinou otec a matka nezhodnu :D (tedy az na Ozzmana, ten sa snad narodil v naftovom kombíku - Mondeo samozrejme)
Kdyz jsem se narodil, jezdila jen Sierra a to jeste z Tuzexu :-) z porodnice mě vedla benzinová Lada. Nafta je fajn, ale benzinu a hybridu se už nebráním, naopak a chci sedan, vždy jsem ho chtěl, ale platí to co píšeš…. Kombik je proste prakticky
Co je na tom divnýho, že někdo prostě kombíka nechce. Mimo Evropu se kombíky neprodávají a i v Evropě pomalu zájem opadá. Kombík není jediná varianta pro rodiny - hodně lidí si pořizuje dodávky nebo větší SUV. A někdo prostě nemá chalupu, na dovolenou letí letadlem a na hory jede bez vybavení a půjčí si to na místě. Tak jim stačí hatch či menší SUV.
Tak já si taky myslím, že rychlý kombík nejčastěji kupují muži s dětmi. Pokud nesouhlasíš, tak kdo podle tebe kupuje nejvíc rychlých kombi? Ženy? Nebo mladí bezdětní? Nebo naopak důchodci?
Kde není konkurence, tam se to těžko hodnotí.
Jasně, 1.3 je hodně, na druhou stranu... asi bys nutně nemusel mít třeba nezávislé topení nebo panoramu.
I těch 1.1 je hodně, můžeš třeba bádat nad elektrickou konkurencí... což ale zase není pro každého.
Vidíš... Focus ještě jo, tam je navíc i ten manuál. Levnější teda ani moc není a interiér po faceliftu je taky trošku slabší, ale na první pohled je to lepší volba. Miromen si tuším stěžoval na malou světlou výšku...
No zrovna to nezávislé topení ... Jak si na to člověk jednou zvykne, nechce jinak :-)
A při té ceně už se to ztratí. Asi bych škrtal jiné položky, možná ten parádní lak, možná DCC (nikdy jsem s tím nejezdil, tak nevím jestli za ty peníze stojí), elektrický kufr (podle mě zbytečnost, ale tedy asi bude bohužel ve standardu)
To asi záleží dost na tom, jestli třeba parkuješ v garáži nebo venku... ve finále si říkám, že ani to vyhřívané sklo až tolik nevyužiju.
Spíš jsem myslel... pokud někdo nezávislé topení chce, tak holt počítá s tím, že je to příplatek... a 30t je normální cena... a je rád, pokud to vůbec nakonfigurovat jde.
Souhlas, já parkuju venku, v práci taky venku, a už jsem to párkrát ocenil i odpoledně cestou z práce, nebo když je člověk na lyžích tak je taky čaj, převléct se do suchého ve vyhřátém autě. Šéf místního dealerství Fondu mi říkal, že zrovna a bufík má ze všech typů výbavy nevětší loajalitu mezi zákazníky, jak to jednou někdo v autě má, v dalším to chce taky. Vyhřívaný sklo nemám, ale co mám nez. topení, tak jsem asi nezapnul vyhřívání sedadel.
Jinak těch 20 - 30 tis si myslím, že je tak cena i za aftermarket dodělání, pravda je, že v kokngigurátorech jako příplatková výbava to moc často není, možná koncern, jinak ne
S tou raselinou si ma skoro zabil... chory aj tak doma kaslem dusim sa ... a ty mi este spravis toto .... :D .... nie to snad nie..... uhhhhhh polavilo .... jáj boze
Ked treba prenesiem aj koberec do cistiarne aj kosacku na zahradu aj kocik som nosil .. a mam maly hatch ... jedine bike uz do auta nepcham ... a to netvrdim ze by sa mi nezisiel aj kusok vacsi kufor... taka scala ho ma uz paradny... ale nejakych 500 ci 600 litrov mi uz zase fakt netreba.. nasledne aby som potom 99 percent jazd a casu prevazal len vzduch ... takze z mojho pohladu pre mna kombik nie je cielovy a kazdy si preto musi zvazit ci ho aj potom vyuzije ... kto ano ok... len pozor aj na uzitocne zatazenie ... lebo niekto nosi aj tazke veci... dlazbu ... vrecia cementu a pod... a aj ked vsetko mu do kombika vojde auto si moze dojebabrat inak... inak.... na tazke veci treba nieco ako pajero.... svojho casu ked ho mal otec ako sluzobne sme s nim chodili na zber zemiakov k babke na pole.... tam si dozadu nalozil aj niekolko 50 kilovych mechov ... 7 ci 8 a auto sa ti este smialo do tvare... akoby si tam nic nedal... ziadny pokles a trapenie napravy ani trapenie motora
To tu tak 15 let zpátky tvrdili obhájci kombíků, jak ti ubozí chalupáři nemaj v sedanu a hatbacku kde vozit sekačku a pytle s rašelinou...
Si to představ, vyfasuješ od maminy dítko, protože ona má zrovna s sobotu večer bavinec, takže neložíš kočár , 4 pytle rašeliny, strunovku a už srtíš v eresu zatáčky cestou na chalupu. A tam místo rozjímání budeš sázet astry, gerbery a vokurky.
Jí sem v Aleru odvezl : kompletní vešákovou skřín do předsíně (samo rfozloženou), dva koberce, 10 kyblu keraštuku a 2 litrů ředidla, komletní sedačky z jiného auta,v 300C sem odvezl celou matraci na postel, v Sebringu 10 pytlů cementový směsi a v Rollsu 4 kompletní 20" disky včetně penumatik
no moje rada:
koupit si jedno z těch aut co máš v odkazech , za to kouli a ten dnešní polský karavan :-[]
Tam se pak toho vejde a bude to stylovka jako fík :D
...stránce designu moc líbí zvenčí i uvnitř. Doufejme, že při brzké modernizaci dostane ovládání klimy přes programovatelné fyzické otočné ovladače!
P.S. Když Octavii RS, tak samozřejmě s manuálem! :-):yes:
RS s manuálem už bohužel.
Čtyřka se mi docela líbí, předek je trošku slabší a u RS je možná trošku přehnaný... akorát kola jsou docela trága, líbila se mi ta Scout kombinace... ty černý z testu taky dost bída.