Srovnávací testy
Avantime
4
...Topper, prosím ťa, utri si monitor. 😄
Přejít do diskuze
asi to bude tým, že to napísal po šarišsky čo je taký náš dialekt tu na ďalekom východe, ktorému nerozumejú ani mnohí Slováci😊
Prekla😜 Veľmi pekné autá, to vám hovorím. 😊
Prekla😜 Veľmi pekné autá, to vám hovorím. 😊
Jsme tu v druhé lize. O tom žádná. Ale v dnešní době tohle není ukázkou. Spíše naopak.
Lidi potřebují a chtějí normální obyčejná auta se spalovákem ideálně SUV. Za rozumné ceny. V dobře kvalitě.
A přesně sem tyhle vozy cílí. Nabízí přesně to, co nabízely evropské automobilky ještě tak před pěti až deseti lety. A naopak, MG ani Ssangyong nenabízí zelené nereálné sny a nenutí zákazníkovi nesmyslnou elektroniku a výbavu, která bude jen překážet.
Osobně u mě v této kategorii bere zlato Tivoli, ale Grand. Náhrada za Fabie combi, normální auto pro normální lidi. Škoda, že pod kapotou je přímovstřik pokud se nepletu.
Lidi potřebují a chtějí normální obyčejná auta se spalovákem ideálně SUV. Za rozumné ceny. V dobře kvalitě.
A přesně sem tyhle vozy cílí. Nabízí přesně to, co nabízely evropské automobilky ještě tak před pěti až deseti lety. A naopak, MG ani Ssangyong nenabízí zelené nereálné sny a nenutí zákazníkovi nesmyslnou elektroniku a výbavu, která bude jen překážet.
Osobně u mě v této kategorii bere zlato Tivoli, ale Grand. Náhrada za Fabie combi, normální auto pro normální lidi. Škoda, že pod kapotou je přímovstřik pokud se nepletu.
Myslím, že je to trošku "syndrom Hyundai" - mají ty modely naceněné tak, že to kupce vede ke Korandu (resp. i30) jakožto nejlepšímu price / value. Korando 2176ks...
Loni se u nás prodalo 2034 kusů MG ZS a jen 125 ks Tivoli. Takže je to spíš souboj ZS v první lize s Karoqem, Dusterem nebo Tucsonem, kdežto Tivoli hraje okresní přebor.
Zatímco Ssangyong je především se spalováky, MG začíná být především EV. Takže zbytkové spalováky dávají šanci těm, co EV nechtějí (já dnes také ne). Tyhle bych ale nechtěl pro - no pro hodně nepovedených věcí. Jsem trochu náročný, ale to je dnes kdekdo. Takže někomu může jeden nebo druhý vyhovovat.
Duster vs Korando - precitaj si SM 23/2023, je tam priame porovnanie Dustera 4x4 TCe 150 a Koranda 4x4 s manualom. Jazdne vyhral Duster s obrovskym naskokom, Korando zasa bodovalo pohodlnostou a prestorom.
Tivoli Grand v slusnej vybave je cenovo zaujimavy. O MG sa netreba bavit, je to kopa srotu dobastlena sedadlami s umelou kozou, ktore nemaju vetranie, v lete staci chvilka a clovek je v tom mokry akoby vysiel zo sprchy, k tomu ta ich genialna "digitalna" klimatizacia.
To uz radsej Joggera nez Tivole Grande. Korejec nie je ani SUV, ani kombi. Kufor ma objem cez 700 litrov, ale az po strechu, realne do neho po roletu vela nedostanes.
Hmmm, tak toto je naozaj suboj ako sa patri. Sedel som v ZSku, Kym nie je teplo, OK. Potom zacne vadit "digitalna" klimatizacia. Jedna sa o manualne ovladanu klimatizaciu, co je vporiadku, taketo veci sa v dnesnych autach stale bezne vyskytuju a je to bez problemov. Tu je to problem - ovlada sa cez dotykovy displej, A to vporiadku nie je pre zle vyriesene ovladanie. Este vacsi pruser su ale sedadla z divnej umelej koze. V letnej horucave stacia 2 minuty a clovek je v tom spoteny, akoby vyliezol zo sprchy. Sedadla su sice vyhrievane, no na vetranie zabudli. Toto je este horsie ako dynamika toho auta, ktora je vlazna. Motor dychavicny, s dlhymi prevodmi, napriek tomu, ze je to turbo treba stale radit. Alebo kupit automat. Nie, toto auto by som nekupil ani nahodou. Ako SUV to zmysel nedava, ani ked to ma trochu vacsiu svetlost, staci trochu blata a stoji - minimotor nezatazuje prednu napravu a autu potom chyba trakcia na vyjazd do kopca. Za mna toto urcite NIE.
A Ssangyong ? Po skusenostiach s Korandom, ktoreho som sa pre jeho idiociu zbavil, ani nahodou. 7 mesiacov stacilo, dalsi SSY mi do garaze nesmie.
Takze vitazom okresneho preboru s priamym postupom do II. ligy sa stava s velkym naskokom stary pan menom Duster (TCe 150 4x4), no v jeho tieni na ihrisko nastupuje syn, ktory zrejme poriadne rozviri hladinu trhu.
Smola je v tom, ze presne rovnako calunene sedadla ma aj drahsi HS a opat bez vetrania. Takze za mna, ani jedno, ani druhe, Keby som ale mal hlaen pri hlave a toto boli jedine auta sveta, asi by som bral SSY, ma to stvorvalec...
A Ssangyong ? Po skusenostiach s Korandom, ktoreho som sa pre jeho idiociu zbavil, ani nahodou. 7 mesiacov stacilo, dalsi SSY mi do garaze nesmie.
Takze vitazom okresneho preboru s priamym postupom do II. ligy sa stava s velkym naskokom stary pan menom Duster (TCe 150 4x4), no v jeho tieni na ihrisko nastupuje syn, ktory zrejme poriadne rozviri hladinu trhu.
Smola je v tom, ze presne rovnako calunene sedadla ma aj drahsi HS a opat bez vetrania. Takze za mna, ani jedno, ani druhe, Keby som ale mal hlaen pri hlave a toto boli jedine auta sveta, asi by som bral SSY, ma to stvorvalec...
Tivoli se prodalo málo, protože téměř celý rok nebylo v nabídce. Nabízet ho začali zase až po faceliftu.
Ssangyongem, resp. KG mobility, jsem nejel. Ale jsem přesvědčený že to jede líp jak Duster. Takže to bude přinejhorším dobré.
Asi jo, u mě je to jen problém designu, SSY s tím bílým předkem bez klasické masky vypadá prostě divně, nejel jsem s tím, jen s Korandem a bylo to takové ... no já nevím, asi u mě v téhle kategorii pořád vítězí Duster.