Profi
Je třeba rozlišovat BEV a PHEV. BEV jsou Lokálně bezemisni. PHEV jsou spalovací s dopomoci elektromotoru na pár km.
Jsem docela rad, ze jsme “na chvostu”. Pro me je to znamka zdraveho rozumu. Ona totiz BEV dodavka dava pramaly smysl. Vzhledem k velikosti auta a hmotnosti vozu s nakladem je katastrofa.
Takiva BEV VW T6 ujela i 80km na jedno nabiti😂😂😂
Takiva BEV VW T6 ujela i 80km na jedno nabiti😂😂😂
Tak aj to je cesta. Ked nekupujes nepouzitelnu dodavku dobrovolne, tak ti budeme nadavat do spiatocnikov a hlupakov, kym si ju nakoniec nekupis ako pokrokovy nor. 😂
Otázka je jak komu, třeba u městkých rozvážkových služeb to pochopit dokážu 😉 Rohlík by mohl vyprávět. Jinde moc ne…
Klasika, aneb čeho se naši dieseldezoláti bojí ještě víc než diktátu Bruselu? No přece diktátu z češtiny 😁 😁 :yes:
Budme hrdí na to, že jsem na chvostu. Většina lidí to má ještě zdravý rozum a miluje pořádná auta.
Lidi vám fakt řachlo v kouli. Zjistěte si něco o moderních autech😒br />
- el, dodávky umí být vyrobeny s neutrální bilancí co2, spalováky ne
- el. dodávky jsou lokálně bezemisní se spotřebou energie na úrovni 20-30% energie spotřebované spalovací alternativou
- i při současném energetickém mixu ČR jsou celkové emise el. dodávek za život vozu nižší než u spalováku
- celková emisní bilance el dodávky se v průběhu života vozu bude zlepšovat se zlepšování energ. mixu výroby elektřiny.
- reálné emise dodávky spalovací v průběhu života se razantně zhoršují se zhoršujícím se stavem spalovacího motoru
Proboha kde v tom je ten zdravý rozum hovořící ve prospěch spalovacích dodávek, které se primárně používají po městě s denním nájezdem do 150km?
- el, dodávky umí být vyrobeny s neutrální bilancí co2, spalováky ne
- el. dodávky jsou lokálně bezemisní se spotřebou energie na úrovni 20-30% energie spotřebované spalovací alternativou
- i při současném energetickém mixu ČR jsou celkové emise el. dodávek za život vozu nižší než u spalováku
- celková emisní bilance el dodávky se v průběhu života vozu bude zlepšovat se zlepšování energ. mixu výroby elektřiny.
- reálné emise dodávky spalovací v průběhu života se razantně zhoršují se zhoršujícím se stavem spalovacího motoru
Proboha kde v tom je ten zdravý rozum hovořící ve prospěch spalovacích dodávek, které se primárně používají po městě s denním nájezdem do 150km?
Včera jsem šel Ječnou ulicí v Praze. Byla v ní jako vždy zácpa, 95 procent aut bylo spalovacích. Smrad tam byl strašný, auta stála, kouřila a v zimním vzduchu byly rozptylové podmínky mizerné. Já si pamatuju stejnou situaci v půlce 80. let, kdy to byly žigulíky, wartburgy, stodvácy. Nedalo se tam dýchat vůbec, často tam nebylo skoro vidět. Pak o dvacet let později už byla doba katalyzátorová, bylo to mnohem lepší. Teď po dalších dvaceti letech je doba močovinová a filtrová, zas je to o něco lepší. Ale za mě pořád ne dost dobré. Já mám auta fosilní, ale pokud by ve městech byla všechna auta na elektřinu, osobně bych byl rád. Snad se toho dožiju a snad i já budu někdy mít prostředky a podmínky, abych se na tom mohl podílet.
Máš možnost se na obdivovaný západ odstěhovat. 😉 Víme?
Každopádně vysvětlení je prosté. Lidé nemají moc peněz kupovat BEV. A druhak tomu green dealu moc nevěří, když ty peníze mají. Stejné nastavení bude u všech zemí východní Evropy. Těch BEV tam také moc nejezdí.
Máš ode mě dárek, vlastně ne ode mě a od pana Rubeše: https😐/youtu.be/MgG7RQF482c?si=xq1HZxdDTKGwJeXr
Prahu znám, když tu žiju přeci..... . 😂
Píšeš "Toto je dáno historií, geografií a mentalitou,...." když ti to vadí tak s tím něco dělej. Odstěhuj se zpět na Západ třeba. Když je tam líp. 😉 Hlavně tu mevnucuj BEV když je skoro nikdo nechce.
Urážet ti jde, co? Když chybí argumenty. To lidé dělají běžně.