Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

GM u elektromobilů zařadí nižší rychlost a soustředí se více na plug-iny

42 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
kteří nemaj co prodáva,t, protože hybridy GM zrušilo a konkurence je má a EV nefrčí.
Takže prodávali jen klasické spalováky, nebo nic a zákazníci šli jinam. Tak se dealeři vzepřeli a výslekdem je že GM rychle otočilo a bude dělat i hybridy.
Arese
Ještě mnohem lepší by ovšem bylo, kdyby GM obnovila výroobu klasických čistokrevných spalováků! 😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
To nemusí, ty stále vyrábí. Můžeš si koupit Cadillac CT5-V s V8 a dokonce i s manuálem.
Corvette, ze skladovek ještě Camaro atd

Jinak široká nabídka V6 a V8 SUV a pikapů a dodávek.
ryccardo
Přesně tak to nemusí, protože je dál vyrábí, aby DonVitové a Mikesusové museli dýchat ty jedovaté spaliny, které jim ničí zdraví :yes:
Avatar - kuk
kuk
Akorát GM EV plečky nefrčej. Tesla Y je nejprodávanější auto na světě vůbec a 5. v USA! Ha ha ha. 😊))
Avatar - Anonym
Anonym
Tesla nabízí 4 modely a GM 50 😄 😄 😄 😄
Takže v USA toho celkově prodá víc GM jak Tesla.

Smůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůlááááááááááááááá
IPace
podobne "Smůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůlááááááááááááááá" kdysis vesmes razila i Nokia, nesmal bych se ani na jedne strane, ten kdo se bude smat bude az vitez, a popravde aktualne tim vytezem je spise Tesla, ktera si jede aktualne svoji ligu a zbytek automotive nejen v USA jim muze bejt naprosto u zadele, jako jedini se vesmes nekoukaj na ostatni a jedou si proste svoji nalajnovanou vizi, kdesto prave ten zbytek sveta automotive je analizuje v kazdem kroku co ta Tesla udela

nevime kdo vyhraje, ja mam vsazeno na vice "konu" v dostihu nejakou pozici, a ta pozice zatim silne dominuje na strane Tesly, kdy z doslova garazove firmy s par set autama za rok se behem 20 let dostaly na titulky medii a jejich prodeje a marze jim zavidi celej automotive, ja bych se jim fakt nesmal
Avatar - Anonym
Anonym
když budeš chtít rozvážkovou dodávku, pracovní pikap nebo ten co utáhne 8 tun, sporotvní kupé, pikap s šasi na který jde postavit jakákoliv nástavba, levný rodinný sedan tak si koupíš u Tesly co přesně?

GM Tohle všechno má 😄 😄 😄

A pro ty co se ukájí nad zrychlení za 3-4 s má Corvettu a Cadillac CT5-V 😄 Dokonce i s manuálem. A lidi to furt kupují, divný co
Petr_Basa
Elektromobily jsou na současné úrovni určeny primárně pro osobní dopravu. Rozvážkovou dodávku, pracovní pikap nebo ten co utáhne 8 tun je lepší mít se spalovacím motorem. Sportovní kupé i rodinné sedany už v elektrice jsou, nebo brzo budou, jen se o nich zatím nedá říct, že by byly levné. Tahle budoucnost se teprve rodí, ale pokud o ní někdo nestojí, nemusí mít strach. Spalováky tu s námi budou ještě hodně dlouho.
CarFan
Toto je dnes už známa výhovorka. V preklade to znamená: "naše elektromobily sa predávajú biedne, pokúsime sa zvýšiť predaje PHEV".

Nie je to nič hanlivé, v biznise sa to dej bežne - raz to ide lepšie, raz horšie. Ale je to čistý marketing. Zákazník z takého vyjadrenia nadobúda pocit, že predaje elektromobilov globálne padajú, takže oni sa len prispôsobujú realite.

Pre nás zákazníkov je vždy dobré ak máme na výber, skrátka nech si každý kúpi čo sa mu páči, resp. na čo má.
Nevadia mi ani čínske automobilky, ktoré sa pravdepodobne vydajú po stopách kórejských a za pár rokov ich budeme brať ako rovnocenné s ostatnými značkami. Aspoň snáď trocha pribrzdia cenový rast prémioviek, ktoré sa vydali na cenovú cestu do nebies.
Petr_Basa
Amerika je specifický trh. Kdo bydlí 30 km vedle, je soused. U nás tak neřekneš ani tomu, kdo bydlí 300 metrů vedle. V americe je elektromobil opravdu leda tak do města. Kromě toho, elektromobily GM byly dost bídné, a možná i proto se prodávaly bídně.
Avatar - Anonym
Anonym
Žádné nemělo krom hořícího Boltu a problémového Hummeru Ev, což je těžkotonážní monstrum. Lyriq přišel na trh až loni, ale mezitím stíhl Bolt skončit, takže akutálně maj jen ten Lyriq a Hummer.
traveldrive
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle všichni známe. Příběh obludy s olověnými baterkami dopadl nejlépe jak mohl 😄
traveldrive
Až na to, že to bolo na svoju dobu technicky asi najvyspelejší elektromobil. A bol taký zlý, že sa nikomu zo zákazníkov nechcelo ho vrátiť, ty obluda.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Akorát PHEV vivím jako dost podobnou blbost. Pokud by dělali HEV, kde se o to nemusí zákazník starat, udělali by nejlíp. Stejně to každý bude používat jak HEV, jen zato zaplatí víc a bude tahat stovky kilo zbytečnýho balastu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je v Americe taky podvod s výpočtem spotřeby jako u nás? Elektrika se nepočítá a benzín se dělí i 3x. Kdyby toho nebylo, tak by vyšel HEV líp. Toho jsem zastáncem, kinetickou energii neměnit na teplo, ale na elektriku.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Plug in! Ve městě bez emisí a mimo město s nízkými emisemi. A tak to mělo být od prvopočátku... :yes:
Avatar - apoho
apoho
jj ale někteří elektroltrollové tady troubí, že PHEV jsou pouze ojebávka na emise. Ale je to směr, kterým se značná část zákazníků včetně mne a výrobců uchyluje.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ano, BEV lobby zapomíná, že originálně přece nešlo o nic jiného než o snížení emisi/smogu ve městech. A tento požadavek splňují PHEV perfektně.
ryccardo
Tak ojebávka to sice je, ale to není podstatný. Fakt je že PHEV je ideální řešení. Takový nový Prius je za mě super kára, která má budoucnost.
Avatar - kuk
kuk
PHEV je dneska akorát zastaralej přežitek.
Avatar - apoho
apoho
to říkáš ty a pár těch, kteří o tom nic neví ale mají potřebu se vyjádřit ke všemu
Audi
Kuk buk-a,prihriateho radiatora si nevsimaj.Je to zakomplexovana nula co vecne mudruje na web stránky hy.rid.cz
ryccardo
GM v tom zjevně vidí budoucnost. Možná budeš trochu mimo spíš ty než vedení GM nemyslíš? 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Myšlenka dobrá, ve městech žije nejvíce lidí a taky drtivá většina z nich to ve městě nemá kde nabít. elektrický směr stále nedokáže vyřešit základní problém. I kdyby tam narvali mraky veřejných nabíječek, tak už dnes je cena taková, že se vyplatí tankovat. Takže co to řeší? Nic. Pár lidí co to využije a má kde nabít je, ale rozhodně to není alternativa pro města, ač by to byl ideální model.
Petr_Basa
Hybridy se rozšířily jen díky tlaku na snížení emisí. Jinak je to zbytečně složitej kočkopes. Výhody elektřiny užije tak na 10%, ale přitom si s sebou tahá všechny nevýhody spalováku. Za to svoje peníze utratit nechci.
Avatar - kuk
kuk
Co to je za blbost? GM nikdy žádnou rychlost v elektromobilech zařazenou neměl a jestli jo, tak to byla zpátečka. V elektromobilech vyrobilo GM houno, takže pokud nevyroběj žádnej elektromobil nikdo si toho ani nevšimne. GM v USA prodá 8x míň EV než Tesla. GM je naprostej výsměch. Je to jen banda greenwashing kašparů, který vždycky dělali všechno proto aby prodali co nejvíc spalováků. Vůbec všechny automobilky v USA dohromody nedodaj tolik EV jako Tesla samotná. Ta banda ropáckejch dinosaurů si myslí že ubrzdí elektromobilitu patama, lol. Mezitím je Tesla Y nejprodávanější auto na světě a 5. nejprodávanější v USA. Uvidíme zda Cybertruck natrhne v prodejích prd3l F-150, která vede americkej žebříček. Minimálně ji ukousne dost velkej kus koláče. 😊)))
Avatar - Anonym
Anonym
CyberTruck, nezhlednou obludu nikdo kupovat nebude,s tejně jako nikdo nekupuje elektrickou F150. Všichná dál kupují benzínový a dieslový F150, RAMky, Silverada a Sierry 😄 😄
IPace
kolik se proda F150 v dieselu, to budou promile ne? diesel me dava smysl u vetsich modelu jako 250 a 350, u F150 je to v USA podle me paberkovani a nesmyslne penize navic za vyvoj
Avatar - Anonym
Anonym
pokud ti to neuniklo, Ford má i velké řady 650 a 750 a Chevrolety řady 3500, 4500 ,5500 a 6500 a tam už ty diesly sou, stejně jako u GMC Sierra 3500 nebo RAMy 2500, 3500 a Chassis Cab.

V USA sou pickup trucks používané i na práci, místo kategorií aut co v Evropě zastuzpuje Avia atd
Arese
Právě jsi předvedl klasické "myšlení" fanatického elektromagora a svědka Muskova. Fuj tajksl! 😲 😒 :no:
PowerHouse
kde je průměrná cena za automobil 51 000 USD, to je u nás asi 60 000€.

U nás je ale tato suma dostupná většinou pouze pro zdejší podporovatele PHEV.
Avatar - apoho
apoho
co tím chtěl autor příspěvku říct? :no:
DonVito
GM tusi volebni vitezstvi Trumpa a uz obraci...
:no: :no:

Drzim palce Tesle!
PowerHouse
Jde o to, že u PHEV si připlatíš

a Amíci s průměrnou cenou auta 51 000 na to mají.
IPace
vysraly se na hybridy a tady to maj, pritom meli v seriovych hybridech slusne naslapnuto, a co s nima udelali? zmuchlali je a zahodili do supliku na vice nez 10 let a ted zjistujou ze jim pomalu ujizdi vlak, mohli si davno zakazniky pripravovat skrze seriove hybridy na dobu kdy ten spalovak z toho systemu proste jen odstranej, coz klidanko mohlo trvat dalsich 20 let
Avatar - apoho
apoho
jooo, hlupákům v Bruselu nikdo přece radit nebude a mysleli si, že zblbnou celý svět a ono se to nějak začíná zajídat všem a v USA mimo Kalifornie na to pečou.
V Číně je elektromobilita jiná písnička - tam motorizace začala před 10-ti lety bez jakékoliv historie, kdežto tady a v USA přeonačit trh a lidi jenom tak nejde ze spalováků na elektriku, když je s tím zatím víc problémů než výhod
Avatar - Anonym
Anonym
v číně je úplně jiná situace, přelidněná velká města, nedostatek automechniků a tím pádem spalovací auta ve špatném stavu, fakt že čína je ve spalovácíchs tále pozadu proti evropě, usa a japonsku o 5-15 let, další fakt že čína mohutně vyrábí baterky atd

v Evropě i v USA je situace úplně jiná a i jiné potřeby. To samé Afrika, rusko, ex-sojuz země atd. Jiné podnebí, podmínky, není to čím nabíjet, velmi zastaralá infrastruktura atd. Tyhle země potřebují robustní , jednoduchá a osvědčená auta, proto tam frčí staré LandCruisery atd
ryccardo
A to nám tu místní über ekonom Hamuna vysvětloval jak pluginy nedávají ekonomicky smysl a jsou ve všem horší. Proč tohle jeho moudro trh nechce chápat? Že by se náš odborník pletl 😁 😁 😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Akorat nepotrebuje tak velkou baterku ani zastrcku.
😄

Doba je zla, jsem oro omezeni.
Mensi, lehci auta, klidne omezit vykon a trochu i max rychlosti.

Hybrid jako cesta optimalizace spotreby paliva.

Vyvoj syntetickeho paliva, a klidne i vyuzivajici pri vyrobe solary, vitr nebo vodu.

Vsechno je lepsi cesta, nez baterkarny.
kesumb
ne naopak, velkou baterku to potrebuje aby to mohlo jezdit co nejvic na elektriku a ne se trapit startovanim pri kazdym popojeti jako hev