Novinky
kruskar
8
že se virus ulítlé cenotvorby a la Škoda nebezpečně šíří celou Evropou. Rumuni to trochu poplácali, motoricky vykuchali a narazili na to cenu vyšší, než běžně prodávaná auta od Ssangyongu nebo Suzuki. Ale kdo chce kam....
Přejít do diskuze
Faakt? Takže výroba nového auta je o infláciu drahšia a staré sa vyrába za pôvodné ceny, že... Odkedy sa predajná cena áut určuje len sčítaním výrobných nákladov a marží, prosím ťa? Skús si radšej ty niečo relevantné doštudovať, alebo sa, kým niečo napíšeš, aspoň trochu zamyslieť, aby si nabudúce nemusel trepnúť takú premúdrelú koninu.
Ak si nepochopil (a to si teda nepochopil), pozastavujem sa nad cenou novej Dacie jakožto ľudového auta, ktoré zrazu skokovo zabieha do celkom iných vôd a necháva si priplácať za veci, ktoré sú síce poplatné dobe, ale už nie toľko potrebám a predstavám svojich, dnes už možno aj tradičných zákazníkov.
Ak si nepochopil (a to si teda nepochopil), pozastavujem sa nad cenou novej Dacie jakožto ľudového auta, ktoré zrazu skokovo zabieha do celkom iných vôd a necháva si priplácať za veci, ktoré sú síce poplatné dobe, ale už nie toľko potrebám a predstavám svojich, dnes už možno aj tradičných zákazníkov.
Nikdy neprídem na chuť tej dementnej móde kľučiek zadných dverí v stĺpiku. Dávalo to zmysel u Alfy 156, aby sa navodil dojem kupátka. Ale na SUV? Za prvé je to hnusné, neviem, prečo by som mal mať práve pri takomto aute pocit, že má len jeden pár dverí, a za druhé, čo ergonómia? Alebo sa už na také "zbytočnosti" neberie ohľad?
Inak by to nevyzeralo najhoršie, ale byť za každú cenu nejako IN mi nepríde zvlášť príťažlivé. Hlavne nie v spojení s lowendovou značkou. Čakám jednoduché, robustné, použiteľné auto za priaznivú cenu, nie štýl, ktorý sa u takýchto áut tak nejak medzi priority nepočíta, a ešte si zaň nechajú priplatiť. Fullka TCe150 4x4 stojí u nás 23200,-€, nová TCe130 (!) by mala byť o 4350,-€ drahšia? To kvapku prestrelili, nie?
Inak by to nevyzeralo najhoršie, ale byť za každú cenu nejako IN mi nepríde zvlášť príťažlivé. Hlavne nie v spojení s lowendovou značkou. Čakám jednoduché, robustné, použiteľné auto za priaznivú cenu, nie štýl, ktorý sa u takýchto áut tak nejak medzi priority nepočíta, a ešte si zaň nechajú priplatiť. Fullka TCe150 4x4 stojí u nás 23200,-€, nová TCe130 (!) by mala byť o 4350,-€ drahšia? To kvapku prestrelili, nie?
Subjektivně, designově Dacie vyčnívá z evropské nudy, není to asijský kýč, těším se na první testy
Cakam vyborne predaje... nova generacia vyzera krasne outdoorovo ... cakam opat obrovsky predajny uspech.... takto sa rodia legendy... duster :yes:
na firmě jsme ho měli a vydržel nesmysl, vice méně pořád ho někdo drtil na dálnici, auto naložené na MAX. Super motor, při 200+ šel z "domu" a byl jako nový. Problém bylo to, že si ho někdo koupil místo staré 1.2 na ***čky po městě - to umřel rychle 😒 a 1.33 je boží a to říkám jako milovník atmo...
Starou 1,2TCE nahradil 1,33TCE, který z ní vycházel, naštěstí s tím, že řešil její problémy a jedná se o zatím bez výhrad velice povedený malý čtyřválec.
Tohle je zjevně další vývojový krok starého dlouhozdvihového tříválce Nissanu, tentokráte přeplňovaný turbodmychadlem a doplněný o aktuální techniku - HR12DDV.
Tohle je zjevně další vývojový krok starého dlouhozdvihového tříválce Nissanu, tentokráte přeplňovaný turbodmychadlem a doplněný o aktuální techniku - HR12DDV.
Neni to 1,3 co dělal rendl s mercedesem? Dávaji ho do A, do B, CLA, GLB, tady to bylo na 130 a 150 hp v mercedes je to na 170. Slušnej motor bez výhrad. Zato 1,2 byl šrot. Je toho plnej internet
Ešte som nemal to šťastie, takže viem len z informácií z netu. 1,33 sa mi páčil asi ako väčšine ľudí. Stará 1.2 bola tragická, síce bez vlastnej skúsenosti, ale známy kvôli tomu motoru predčasne zošedivel. 😄
Já jsem se té 1.2 TCe taky snažil vyhnout a jsem rád za 1.3 TCe 140. Jezdí podobně jako starý 1.4 Tce, jen o 2 litry menší spotřeba.
Při prezentaci Šandera sem byl nadšený...problém je cena..už se tak nepřidává jako staré Sandero ..to samé se stane s Dusterem..za mně moc hranatý motory tragédie..a cena je chamtivá
Pred ocenenim mali pockat na EuroNCAP. Ked to bude po stranke bezpecnosti prepadak, tak to pri tychto cenach bude mat problem. Vysoka cena a nizka pasivna bezpecnost nie je dobra kombinacia. To potom vacsina zakaznikov prejde k cinanom.
toto je ina 1.2
Ale ani povodny 1.2 TCE nie je uplne zly - zalzi na sposobe pouzivania.
Osobne s nim ma dobre skusenosti - ale pravdaze, ak s tym niekto jazdi len po meste alebo len po dialnici, tak nadseny nebude
Ale ani povodny 1.2 TCE nie je uplne zly - zalzi na sposobe pouzivania.
Osobne s nim ma dobre skusenosti - ale pravdaze, ak s tym niekto jazdi len po meste alebo len po dialnici, tak nadseny nebude