Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen snížil spotřebu modelu Polo BlueMotion na 3,8 l/100 km

21 komentářů

Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Udaj rozhodne zajimavy, zajimalo by me, jak moc je to realny v beznym provozu. Jinak ty uzounky kolecka vypadaji opravdu zajimave >😒] , ale valivy odpor je valivy odpor...
Jen aby to nedopadlo jako s Lupem 3L a jeho porizovaci cenou. Nevim jestli do toho bude chtit hodne lidi investovat tolik, kolik si zadaji...
Jinak ale za snahu VW :yes:
lorenzlubos
Lupo 3L TDI bolo mensie a dokonca drahsie auto, takze horsie ako s tym Lupom to nebude, aj ked Lupo bol rekordmanom skrz celeho automobiloveho spektra, nie len vo svojej triede.
Tady jasne vidite technologickou prevahu TDI nad CRi.
No cital som,ze Lupo 3L si nechalo draho zaplatit nespolahlivostou prevodovky a celkovo drahou udrzbou...
Ještě by spolu se snížením spotřeby mohli snížit cenu. Za půl mega nevim nevim.. Možná kdyby zlevnili o 150 tis. 😄
No nevim jestli se VW vydává správnou cestou. Když si připlatim 40.000,- tak mam Focuse trend 1,8 92kw na bioethanol. Připlácet tolik skoro za nic... holt VW se nazapře 😐
Motory moc nesleduji , ale zrovna čtu na iVčera , že VW bude možná osazovat do Passata nové 1,2 l motory . Cituji z článku : Turbomotor 1,2 litru by se údajně měl stát základním motorem pro koncernového příbuzného škodovek VW Passat. No bude to zajímavá cesta , někomu se možná z toho tady orosí čelo ...
Jedná se pouze o nepotvrzenou informaci a já dost pochybuji, že se někdy potvrdí. Motor 1,2 i když s turbem nemůže podávat dostatečný výkon u vozu jako je Passat. Pro Polo nebo Golf si jej dovedu představit jako základní variantu, ale Passat je přeci jen už moc těžký.
Klaudius
Nikdy nehovor nikdy.
No, pokud si matně vzpomínám tak základem Passatu je 1.6 75kW (nevím to na 100😖 a z objemu 1.2 se dnes už dá také vytáhnout 75kW i víc. Takže jako vyloučené bych to neviděl.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Taktez bych to uplne nezatracoval. O superbu se v teto souvislosti mluvilo take podobne, ale tam to byla 1.4 (TSI)... Nj, az bude 1.2 HTTP v passatu, to as bude konec sveta. Tu 1.4TSI pak budou davat jako zaklad do Phaetonu? Nebo A8? Co takhle R8 s jednadvojkou? Boze, kam ten svet speje 😞 Proti maloobjemovym motorum nic nemam, spis naopak, ale je potreba soudnost, do ceho to jeste nacpat a do ceho uz ne. Nerad bych se dozil treba Fabie s pullitrem 😒
Klaudius
A preco nie? Objem 500 cm3, vykon 65 kW/7000 ot., krutiaci moment okolo 125 Nm pri 5000 ot., akceleracia 0-100 km/h za 12 s, priemerna spotreba 4,5 litra. Nahodou fajn, nie? A najlepsie na tom je, ze za par rokov to kludne moze byt realita.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Toho se prave bojim. Ne tech parametru, to je vcelku dost realny ze parametry dnesnich dvoulitru budou mit za naky roky jednolitry, ale toho pocitu, ze jezdim s pullitrem. Proste se mi to prici jezdit s motorem ze sekacky, byt s vybornymi parametry.
Jozki
V Passate bude 1,4 s turbom a vykonom 122 koni. A to uz o par mesiacov.
Avatar - Falco
Falco
Taky jsem to někde četl...
Jozki
Ja to mam priamo z Wolfsburgu. 😉
Mnohí ľudia si zaplatia, pretože chcú mať VW. Iným sa zdá 480.000 kč /580.000 skk/ za 3-dverové Polo veľa. I kedˇmá spotrebu len 3,8 l. Ja mám fábiu kombi /1.4 16v/ za 400.000 skk a za ostatných 180.000 skk benzín na cca 55 - 60 mesiacov.
Na cenove ulety VW Groupe sme si uz pomaly zvykli. Na slabucke motory a predrazene tiez. Myslim ze si zvolil dobru variantu.
Chlapci z VW musiac hladat inych (nemeckych)nadsencov.
lorenzlubos
Cerpam z cenniku k 4.5.2007 (www.volkwagen.at).
Su len 3 moznosti, ako ziskat Polo 1.4 TDI (80k)😒br /> Comfortline: 415400Kc
Sportline: 447600Kc
BlueMotion: 480400Kc (+DPF)

Ked zjednotime vybavu😒br />
Comfortline+10700(boc.airbagy)+4900(pa… 14")=442600(naviac zas. 12V v bat. pr. a hmlovky,odklad.kapsy na oper.)
Sportline+10700(+boc.airbagy)+4900(pal… odkl.pr.)=468700(naviac sport.sed.,koz.volant,odkl.kapsy na oper.)
BlueMotion+19900(dialk.central+el.zrk.… odkl.pr.)=506500

spotreba😒br />
Comforltine, Sportline: 4,6
Bluemotion (DPF): 3,8

Bluemotion drahsi oproti😒br /> Comfortline: 63900
Sportline: 37800

navratnost pri cene nafty 30Kc/l (Bluemotion o 24Kc/100km menej)😒br />
Investovane peniaze do Bluemotiona sa Vam vratia v porovnani s investovanim do zvysnych modelov o😒br /> Comfortline: 266250km
Sportline: 157500km

Bluemotion bude mat vsak stale chudobnejsiu vybavu. Cena PHM pojde vsak hore, preto su tieto kilometre orientacne a da sa povedat, ze hornou hranicou. Aj tato hranica je vsak dnesnymi autami hravo dosiahnutelna. Ide teda o vybavu financny obnos pri kupe vozidla.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Diky za pekny vypocty, aspon neco objektivni :yes:
Neda mi to ale, abych pochyboval o schopnosti uplatneni Tvych vypoctu v praxi. Uz jen proto, ze aby to platilo, musel bys mit to auto az do tech kilometru a malokdo si koupi novy a najezdi na nem 150 000 nedejboze 250 000!!! Pri prodeji se Ti uz nemusi to, ze mas Bluemotion, nijak vyplatit, ale to je otazka.
Zkratka to je podle me spis o pocitu, ze neco delas pro Zemi, nez o nejakem setreni vlastnich financnich prostredku.
lorenzlubos
Nejak som omylom asi pomazal casti vypoctov, ako pozeram. Ale na veci to nic nemeni.