Nissan u velkého crossoveru Murano zatím vždy spoléhal na kombinaci zážehového šestiválce s převodovkou CVT. To se na podzim změní, v nabídce se objeví i čtyřválcový turbodiesel spojený s automatem.
K čemu vlastně Rencek vyvinul 3.0dCI V6? Je k dispozici cca půl roku a za tu dobu se objevil v 1 modelu (Laguna Coupé). Teď to ohlásili Infinity (jestli teda jde o ten samý motor, což by dávalo logiku.
Do Laguny se sliboval a zatím nic. V Nissanech taky nic, Dacie si nejsem jistý ale Žigulíky ho taky zatím nemají >:-[]
no nevím nevím jestli si Rencek a Infinity vůbec v nějaké oblasti konkurují. Upřednostnění Infinity z důvodu třeba malé kapacity výroby, to jo, to bych pochopil.
Ty jsi mne asi nepochopil.... Tady nejde vůbec o Renault, tady jde o Nissan (Murano) a podobné modely od Infinity - ty musí samozřejmě dostat dieselový 6válec mnohem dříve než Murano. A až se potenciál vyčerpá, půjde to i do Murana.
Jj takhle vlastně vzniká ideální produktová kombinace Murano 2.5 dCi a Infiniti FX30d. Rozvádět pozitivní aspekty (pro Nissan) snad ani není potřeba...
Snad se nějaký testík časem ukáže i zde (i kdyby se oficiálně nenabízela v ČR) V Coupé byly ohlasy na motor velmi kladné. Škoda že nedorazil tak 2-3 roky dozadu - pro Satise, Espace by byl jak stvořený a mohl nahradit ne právě ideální výtvor Isuzu 8-s
jojo,s tímto motorem a převodovkou by jich už mělo začít jezdit o hodně víc...a to je dobře,protože murano je vlastně průkopníkem crossover ;-) bravo nissan
Netuší někdo, jestli modernizovaná verze se 140kW, kterou právě dostal Pathfinder už splňuje euro5 a má tedy filtr pevných částic??? Na webu nissanu je pořád uvedeno euro4.