Nissan Murano dostane diesel (2,5 dCi, 140 kW) až v září 2010
Nissan Murano druhé generace byl na evropské trhy uveden na podzim 2008. Je jedním z mála SUV na trhu, které se nabízejí pouze se zážehovým motorem, to se ale od září změní. Pro zájemce o naftový motor Nissan chystá čtyřválcový turbodiesel.
Jedná se o motor YD25 s obchodním označením 2,5 dCi, který byl ve své modernizované podobě představen na ženevském autosalonu společně s faceliftem modelů Pathfinder a Navara. Také Murano dostane jeho novou verzi, která má výkon zvýšený o 11 % na 140 kW. Maximum točivého momentu je 450 Nm.
Vstřikovací systém common rail má pracovní tlak zvýšený na 2000 bar (dříve 1800 bar), což zajišťuje lepší atomizaci paliva. Přepracovaná hlava motoru má vyšší účinnost víření a umožňuje lepší vyplachování spalovacích prostorů. Standardem je filtr pevných částic a emisní norma Euro 5.
Místo bezestupňové převodovky CVT bude motor spolupracovat se šestistupňovým automatem. Přenos momentu na kola má na starosti systém All Mode 4x4, který připojuje pohon zadní nápravy při ztrátě trakce předních kol.