Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Nové MG4 XPower je v Česku. 435 koní a čtyřkolku dá levně

43 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Na čínské auto podivných proporcí s fejkovými brzdami je to totiž docela drahé a ani těch 400 koní to nezachrání... vždyť je to pro ostudu...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... i když prodeje elektrovehyklů klesají na nejdůležitějším trhu v Evropě o 51% ... 😒] 😒] 😒]
Vy jste si redaktůrci nějak nevšimli že dříve bylo více o čem psát a že elektroprdky jsou jen velká nuda a akcelerace pouze v přímce?
Arese
😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
cena jak za Teslu, s tím tady asi rozložení na trhu nezměníte. :yes: :yes: :yes:
Ono se pochopitelně pár debYlů či zaprodanců co to koupí najde, samozřejmě. Ale bude vám to stačit?

A já *** jsem si pořád myslel, že to tady Ťamani zválcujou cenami jako za Dacii blahé paměti když se ještě potřebovala prosadit.
Meky
Na mobile už mg4 ročné majú cenu na úrovni jazdených benzínov.
Pokles hodnoty Mg je enormný.

Navyše, auto je hodné nedotiahnuté.
Na povrchu ok, ale software a bezpečnostná a multimediálna výbava zaostáva výrazne za štandardom Európy.
Avatar - Fomax
Fomax
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Freddka
Jako 430 koni za mega … za DNESNI mega … to tu nikdy nebylo. Ani zdaleka.

A ze tam jsou nejaky kompromisy to je asi jasny, cina dojezd, zatacky … ale to je prece OK ne? :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Tak za skúšobnú jazdu by stálo asi navštíviť ich dílerstvo.
Avatar - Emel
Emel
TM3 k tomu má asi nejblíž... ale jo, cena za kW super.
Docela by mě zajímalo, k čemu to má tak velký zadní brzdy... jednak něco ubrzdí rekuperace, dvak zadní brzdy nejsou tak podstatný...
Avatar - speedfred
speedfred
Asi veľká váha na zadku tak slušne brzdí aj zadok (niečo podobné ako u Porsche?)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Žádný velký brzdy to nemá, brzdové třmeny jsou z větší části plastové atrapy, prostě strašná blamáž... alie😜ress style :no: 😁
Avatar - Emel
Emel
345mm kotouče píšou... to jsou docela velký brzdy
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak je pravda, že kotouče malý nejsou, tipuju, že budou alespoň tenký, nebo jinak šizený 😁
Avatar - Anonym
Anonym
340 kotouče mam na Chargeru a výkonjější verze s 6,4 a výkonem přes 400 koní měly max 360. A ty Brembo brzdí úplně v pohodě.

Kotouče v kvalitě co dovolí jeho penženka si tam každej může dát jaký chce, na výběr bude ručitě stejně jako na jiné zančky XY výrobců. Takže co tam dal čínan tě bude zajímat jen prvních 60 tis km, pak už je to na tobě 😄
Avatar - Emel
Emel
Insi má myslím taky něco kolem 350mm... ale jen v předu a není schopná tolik brzdit motorem...
Avatar - Mokrous
Mokrous
A už někdo změřil za kolik to zrychlí na Pařížskou 30ku???
Renoo
Plno YT odborníků plive na VW a na to, jak je ID.3 děsný a elektro MG(4) super... Viděl jsem interiér toho auta. Má rozhodně levnější interiér a byť je levnější, no tak ojetina (2022, 20 000) je obvykle o 4000 éček levnější než stejné ID.3. A to porovnávám starší ID.3 s dost odrbaným interiérem. Prostě elektrický MG je nyní ideální auťák pro každého, kdo neumí počítat 😄
Meky
Súhlas.
Vnútorne spracovanie je veľmi slabé.
Infotsiment je príšerný.
Sedačky biedne.
Lakťová opierka ako z hyundai 90 roky.
Vzadu malo miesta na hlavu a žiadna lakťová opierka.

Vôbec nechápem, čo na tom aute miestni novinári vidia.

Youtuberi už odhalili viacero závažných nedostatkov, ktoré výrazne obmedzujú užívateľský zážitok z tohto auta.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za mega medzi EV bezkonkurencne vozitko :yes:
Arese
Prodejní čísla hovoří jasně
https😐/www.autoforum.cz/…obilce-na-vyber/
Ceny ojetých elektrowehyklů padají jako kámen
https😐/www.autoforum.cz/…-o-560-tisic-kc/
...a ani nepřinutí! 😄
https😐/www.autoforum.cz/…y-si-je-koupili/
Elektrozkraty si lidé nechtějí ani půjčovat
https😐/www.autoforum.cz/…erozprodal-i-ty/
Toto je výsledek antiautomobilového tažení EU
https😐/www.autoforum.cz/…ocitali-o-kolik-***alne-zdrazila-auta-za-poslednich-20-a-50-let-narust-je-az-brutalni/
Zimní elektrofiasko
https😐/www.autoforum.cz/…prostym-fiaskem/
Zákazníci v Německu dostávají rozum
https://www.autoforum.cz/…elorocni-pokles/
topten
kdybys tolik casu jako hejtovani proti EV dal do svyho vzdelavani, tak jsi moh mit lip placenou praci a nejakej ten EV poridit
Arese
A kdyby ty jsi byl schopen logického myšlení, tak by ti došlo, že elektrokrumpl bych si nepořídil, ani kdybych byl miliardář! 😄
topten
typickej bychar
Renoo
Autoforum je sice EV hejt, ale sem tam uvádí kloudné informace. Konkrétně ten o zimním dojezdu dělala NAF a čísla byly jasné. A je fakt blbý, když se jako standard bere -20 % dojezdu v zimě. Navíc vývoj k zlepšení se nekoná. O rok starší test dopadl víceméně stejně. Elektromobilita je mi blízká, ale poslední dobou jde vývoj do háje. Baterie místo zlepšení vykazují uživatelské zhoršení. Teda kromě ceny. Využívání levných surovin vede k levnější ceně auta.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Čísla zimních dojezdů zase až taková katastrofa nebyla, katastrofa byl spíš clickbaitový titulek onoho ruskodieseldezolátního...fóra.
Avatar - Anonym
Anonym
U doktorka už si s tím byl? Takovou diagnozu tam ještě neměl vid 😄 😄 😄 😄 😄
Renoo
To myslíte vážně? Už standardní reálné dojezdy elektromobilů "pro masy" jsou trochu o kompromisu. Pokud se ořeže 20% k tomu po letech další přirozené opotřebení, tak jsme na hodnotě, která je pro mě nepřijatelná. Nemluvě pak o faktu, že málokdo nabíjí běžně do 100 %. Je jedno, zda je to LFP baterie, na DC se prostě dlouho nestojí a z 90 na 100% se nabíjí hlemýždím tempem a elektromobilista odjíždí s 80%. A sere mě, že vývoj se odebral směrem, který tohle ještě nezlepšil ale naopak zhoršil.

Titulek může být jaký chce, důležitý je obsah.
topten
nechapu proc se rozcilujes
EV bude ve vetsine rodin jeste dlouho fungovat jako druhy nebo treti auto
a na delsi bezstarostny cestovani klasickej benzin nebo benzinovej hybrid
a to ze v zime ma EV o 20% vetsi spotrebu - to mam u klasickyho benzinaku pri cou*rackach taky
me neprijde uplne normalni u spalovaku 3/4 energie vypoustet do luftu ve forme tepla, kdyz je jina alternativa
v zime s casti toho tepla zatopis, ale v lete je jen na obtiz
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Asi tak. Navíc jak dlouho je poslední dobou zima... Zima v podobě aktuálních +10°C není zásadní problém ani pro současnou generaci EV.
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/echo24.cz/…cinil-62-procent

Pozdravuje Vás Gazprom 😄 😄 😄 😄
topten
chapu, ze zrovna ty z toho mas radost, ale jsou to jen zpetny presuny ze zasobniku z Ukrajiny
https😐/www.novinky.cz/…eproudi-40459945
i slozeni je jiny nez plyn od teroristu z rossiji
woe
Avatar - Anonym
Anonym
Taak určitě a víš od koho bere Ukrajina plyn a ropu? Od ruska 😄 😄 😄
topten
kdyz vloni v lete byla cena plynu kolem 25eur/MWh, tak nekteri obchodnici plyn z terminaluuu v severnim mori posilali do zasobniku na Ukrajinu a ted ho zase cerpaji nazpatek.
predloni v tuhle dobu, 14 dni pred napadenim Ukrajiny teroristy z rossiji, byla cena plynu lehce pod 100eur/MWh.
kdyz agent bures predaval premierske kreslo Fialovi tyden pred vanocemi 2021, cena plynu byla cca 70eur/MWh i proto, ze jsme diky buresovi byli 100% zavisli na plynu z rossiji
dnes, kdy nejsme vydiratelni rossiji, je cena plynu lehce pod 30eur/MWh

a zatimco my jsme z nasich krecku na vanoce polivkovy vyvary neuvarili jak nam soudruzi z rossiji predikovali, jsou to soudruzi v rossiji, kdo mrzne ve svych kucach, protoze jim popraskaly trubky, na ktery nejspis od posledniho romanovce, kteryho komunisti zavrazdili nekde ve sklepe v jekaterinburgu i s jeho manzelkou a detmi, nikdo ani nesah
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prosímtě, můžeš si ten článek aspoň přečíst?
ericn
Ale kulový… Druhé nebo třetí auto v normální rodině je většinou ten nejlevnějši otloukánek, tj EV z podstaty věci to být nemůže 😉 I pořizovací cena EV ojetin je vysoká a nikam nedojedou = poměr cena/výkon je katastrofa (viz třeba eGolf nebo Leaf). 😒]
topten
1. neposuzuj podle sebe
2. cesko ani stredo-vychod evropy neni pupkerm sveta, jak si ti, co nebyli dal nez v nejblizsim krajskym meste, mysli
3. uvidime za par roku
ericn
Nic lepšího tě nenapadlo? Snad příště ani nereaguj 😉
Avatar - Anonym
Anonym
S utopistou se nemá cenu bavit 😄
topten
jestli si myslis, ze se budou vyrabet auta podle toho, na co mas v nejbohatsi z chudych postkomunisticky zemi, tak na to zapomen
ericn
Asi moc necestuješ, viď? Jinak bys mluvil jinak 😉 I na Severu, v zemých EV zaslíbených, potkáš na venkově auta, co tu už nejezdí. A proč? Protože ty EV kraksny by to nedali. Ať to bylo Finsko (loni v létě) nebo Švědsko (loni v listopadu) - obě jako road trip. Potkával jsem hodně starých aut, stará Volva, Saaby, Vectry, B5/B6 Passaty, dokonce i funkční Opel Ascona atd. EV jen v centerch měst 😉 Btw nemusíš daleko, projeď si příhraničí Rakouska a uvidíš takových pokladů z devadesátek, že se ti o tom bude zdát… Troubo 😉
topten
svuj k svemu
aneb to, ze posilhavas po takovejhle pleckach o tobe vypovida vic nez bys chtel
ty cestovateli jedinej ve stredni evrope 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tyhle auta sou nesmrtelný, narozdíl od nových pleček. Taky sem dneska viděl hranatý Volvo V70
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně je úplně jedno, jak energii vypouštím. Chci hlavně pohodlně a bezstarostně jezdit.