Čínský elektrický hatchback se představuje ve vrcholné verzi XPower se dvěma elektromotory se systémovým výkonem 320 kilowattů. Navíc vyjde docela levně.
... i když prodeje elektrovehyklů klesají na nejdůležitějším trhu v Evropě o 51% ... :-[]:-[]:-[]
Vy jste si redaktůrci nějak nevšimli že dříve bylo více o čem psát a že elektroprdky jsou jen velká nuda a akcelerace pouze v přímce?
cena jak za Teslu, s tím tady asi rozložení na trhu nezměníte. :yes::yes::yes:
Ono se pochopitelně pár debYlů či zaprodanců co to koupí najde, samozřejmě. Ale bude vám to stačit?
A já idiot jsem si pořád myslel, že to tady Ťamani zválcujou cenami jako za Dacii blahé paměti když se ještě potřebovala prosadit.
TM3 k tomu má asi nejblíž... ale jo, cena za kW super.
Docela by mě zajímalo, k čemu to má tak velký zadní brzdy... jednak něco ubrzdí rekuperace, dvak zadní brzdy nejsou tak podstatný...
340 kotouče mam na Chargeru a výkonjější verze s 6,4 a výkonem přes 400 koní měly max 360. A ty Brembo brzdí úplně v pohodě.
Kotouče v kvalitě co dovolí jeho penženka si tam každej může dát jaký chce, na výběr bude ručitě stejně jako na jiné zančky XY výrobců. Takže co tam dal čínan tě bude zajímat jen prvních 60 tis km, pak už je to na tobě :-)
Plno YT odborníků plive na VW a na to, jak je ID.3 děsný a elektro MG(4) super... Viděl jsem interiér toho auta. Má rozhodně levnější interiér a byť je levnější, no tak ojetina (2022, 20 000) je obvykle o 4000 éček levnější než stejné ID.3. A to porovnávám starší ID.3 s dost odrbaným interiérem. Prostě elektrický MG je nyní ideální auťák pro každého, kdo neumí počítat :-)
Súhlas.
Vnútorne spracovanie je veľmi slabé.
Infotsiment je príšerný.
Sedačky biedne.
Lakťová opierka ako z hyundai 90 roky.
Vzadu malo miesta na hlavu a žiadna lakťová opierka.
Vôbec nechápem, čo na tom aute miestni novinári vidia.
Youtuberi už odhalili viacero závažných nedostatkov, ktoré výrazne obmedzujú užívateľský zážitok z tohto auta.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Autoforum je sice EV hejt, ale sem tam uvádí kloudné informace. Konkrétně ten o zimním dojezdu dělala NAF a čísla byly jasné. A je fakt blbý, když se jako standard bere -20 % dojezdu v zimě. Navíc vývoj k zlepšení se nekoná. O rok starší test dopadl víceméně stejně. Elektromobilita je mi blízká, ale poslední dobou jde vývoj do háje. Baterie místo zlepšení vykazují uživatelské zhoršení. Teda kromě ceny. Využívání levných surovin vede k levnější ceně auta.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
To myslíte vážně? Už standardní reálné dojezdy elektromobilů "pro masy" jsou trochu o kompromisu. Pokud se ořeže 20% k tomu po letech další přirozené opotřebení, tak jsme na hodnotě, která je pro mě nepřijatelná. Nemluvě pak o faktu, že málokdo nabíjí běžně do 100 %. Je jedno, zda je to LFP baterie, na DC se prostě dlouho nestojí a z 90 na 100% se nabíjí hlemýždím tempem a elektromobilista odjíždí s 80%. A sere mě, že vývoj se odebral směrem, který tohle ještě nezlepšil ale naopak zhoršil.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
nechapu proc se rozcilujes
EV bude ve vetsine rodin jeste dlouho fungovat jako druhy nebo treti auto
a na delsi bezstarostny cestovani klasickej benzin nebo benzinovej hybrid
a to ze v zime ma EV o 20% vetsi spotrebu - to mam u klasickyho benzinaku pri cou*rackach taky
me neprijde uplne normalni u spalovaku 3/4 energie vypoustet do luftu ve forme tepla, kdyz je jina alternativa
v zime s casti toho tepla zatopis, ale v lete je jen na obtiz
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
chapu, ze zrovna ty z toho mas radost, ale jsou to jen zpetny presuny ze zasobniku z Ukrajiny https://www.novinky.cz/…eproudi-40459945
i slozeni je jiny nez plyn od teroristu z rossiji
woe
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
kdyz vloni v lete byla cena plynu kolem 25eur/MWh, tak nekteri obchodnici plyn z terminaluuu v severnim mori posilali do zasobniku na Ukrajinu a ted ho zase cerpaji nazpatek.
predloni v tuhle dobu, 14 dni pred napadenim Ukrajiny teroristy z rossiji, byla cena plynu lehce pod 100eur/MWh.
kdyz agent bures predaval premierske kreslo Fialovi tyden pred vanocemi 2021, cena plynu byla cca 70eur/MWh i proto, ze jsme diky buresovi byli 100% zavisli na plynu z rossiji
dnes, kdy nejsme vydiratelni rossiji, je cena plynu lehce pod 30eur/MWh
a zatimco my jsme z nasich krecku na vanoce polivkovy vyvary neuvarili jak nam soudruzi z rossiji predikovali, jsou to soudruzi v rossiji, kdo mrzne ve svych kucach, protoze jim popraskaly trubky, na ktery nejspis od posledniho romanovce, kteryho komunisti zavrazdili nekde ve sklepe v jekaterinburgu i s jeho manzelkou a detmi, nikdo ani nesah
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ale kulový… Druhé nebo třetí auto v normální rodině je většinou ten nejlevnějši otloukánek, tj EV z podstaty věci to být nemůže ;-) I pořizovací cena EV ojetin je vysoká a nikam nedojedou = poměr cena/výkon je katastrofa (viz třeba eGolf nebo Leaf). :-[]
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
1. neposuzuj podle sebe
2. cesko ani stredo-vychod evropy neni pupkerm sveta, jak si ti, co nebyli dal nez v nejblizsim krajskym meste, mysli
3. uvidime za par roku
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Asi moc necestuješ, viď? Jinak bys mluvil jinak ;-) I na Severu, v zemých EV zaslíbených, potkáš na venkově auta, co tu už nejezdí. A proč? Protože ty EV kraksny by to nedali. Ať to bylo Finsko (loni v létě) nebo Švědsko (loni v listopadu) - obě jako road trip. Potkával jsem hodně starých aut, stará Volva, Saaby, Vectry, B5/B6 Passaty, dokonce i funkční Opel Ascona atd. EV jen v centerch měst ;-) Btw nemusíš daleko, projeď si příhraničí Rakouska a uvidíš takových pokladů z devadesátek, že se ti o tom bude zdát… Troubo ;-)