Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Vzácná Škoda Rapid Cabrio je na prodej. Je levnější než nová octavia

22 komentářů

MarekAbsolon
Škodovjenka moc líbí. Napiš mi z libovolného účtu.
Za socíku jsme s tím jezdili. Hlavně na melouchy. To byla doba. A té srandy co jsme užili. Každej byl kámoš ne jak teď.
traveldrive
Načo zbytočne provokuješ?
Avatar - Anonym
Anonym
Možná kdyby jsi se s tím multitrolem nevybavoval tak by ho to přešlo. Koukám, že v poslední době je in s ním vést diskuse.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Teď Hamuno když ti odstřelili Fomax tak odkud budeš psát sprostě?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele, Hamuna je všelijakej, ale tohle není on
Avatar - Anonym
Anonym
Horký Rom, apoho, Fomax (dnes zesnulý), Jamme, Lenka Čížková, Franta Dobro (zesnulý), zapomněl jsem na něco? Jo, na Absolona.

Ještě by na tom Vážená redakce chtělo zapracovat. Aby mi nechodily takovéto SZ.

Nazdar
Chcipni pitomej imbeciIní redakční muItitroII *
Avatar - Mikesus
Mikesus
a všechny co jmenuješ nejsou hamuna.
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, pro tebe jsou to seriózní diskutéři a rád s nimi diskutuješ.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě že jsou, naprosto stejný styl psaní 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
takže kde začať pri tejto inzercii. Biele predné a bočné smerovky originál určite nemal ale to je detail. Skôr rozmýšľam kde 120 nabrala 50kW? To má motor nejak upravený? Pokiaľ si dobre pamätám tak sériovo mali 120 nejakých 36 či 37 kW a 50 mal až Favorit
PavelK_
Jestli to nemá být 50 koní, přepočet by seděl.
Avatar - mariov8
mariov8
V Garde byl však vždy motor s vyšší kompresí (Š 120 LS/GLS/Garde) a ten měl s karburátorem EDSR 40kW a s SEDR 42kW, jestli se nepletu.

Klasická "nízkokompresní" lidová 1,2L verze pro sedany (Š 120/L) měla těch 36,5/38kW (50/52koní).
Avatar - wakantanka
wakantanka
Je to možné, zdá sa mi že tie silnejšie motory dávali aj do "e😜ortných" GLSiek. Každopádne to 50kW nemalo ani omylom.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Je to možné, že niekto nevidí rozdiel medzi k a kW.
traveldrive
Myslel som, že 50 kW mali až Feldy s MPI. Že by aj nejaké posledné Favority? 136L mal tuším 46 kW.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ak sa nemýlim tak Favorit po FL už pod VW mal 50 kW s 1,3 a vstrekovaním MPi a ten motor neskôr putoval aj do Felicie.
traveldrive
Môže byť.
Manettino
Favo po face měl jednobod. MPI až felicia od roku 96. U obou byly dvě verze 40 a 50 kw.
Johny Johny
Kdy, už bude konečně úplně nová Škoda..
Tyhle škodovky mě fakt nebaví, navíc jsou zbytečné drahé...
Johny Johny
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.