Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
wakantanka
takže kde začať pri tejto inzercii. Biele predné a bočné smerovky originál určite nemal ale to je detail. Skôr rozmýšľam kde 120 nabrala 50kW? To má motor nejak upravený? Pokiaľ si dobre pamätám tak sériovo mali 120 nejakých 36 či 37 kW a 50 mal až Favorit
Jestli to nemá být 50 koní, přepočet by seděl.
V Garde byl však vždy motor s vyšší kompresí (Š 120 LS/GLS/Garde) a ten měl s karburátorem EDSR 40kW a s SEDR 42kW, jestli se nepletu.
Klasická "nízkokompresní" lidová 1,2L verze pro sedany (Š 120/L) měla těch 36,5/38kW (50/52koní).
Klasická "nízkokompresní" lidová 1,2L verze pro sedany (Š 120/L) měla těch 36,5/38kW (50/52koní).
Je to možné, zdá sa mi že tie silnejšie motory dávali aj do "e😜ortných" GLSiek. Každopádne to 50kW nemalo ani omylom.
Myslel som, že 50 kW mali až Feldy s MPI. Že by aj nejaké posledné Favority? 136L mal tuším 46 kW.
Johny Johny
Kdy, už bude konečně úplně nová Škoda..
Tyhle škodovky mě fakt nebaví, navíc jsou zbytečné drahé...
Tyhle škodovky mě fakt nebaví, navíc jsou zbytečné drahé...
Johny Johny
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Za socíku jsme s tím jezdili. Hlavně na melouchy. To byla doba. A té srandy co jsme užili. Každej byl kámoš ne jak teď.
Ještě by na tom Vážená redakce chtělo zapracovat. Aby mi nechodily takovéto SZ.
Nazdar
Chcipni pitomej imbeciIní redakční muItitroII *