Novinky
lukas13
4
Jak píše topper, Peugeot se považuje (téměř) za prémii. Jen zákazníci to, dle mého, neví. 😒]
Přejít do diskuze
Pezot sa uz sam povazuje skoro za premiu... ceny pritom neskutocne suhlas... a pod kapotou vsade 1,2ky pjurtek 3valce... a ani pekny dizajn uz nemaju.. ved su to zrudy tie 308cky
Stellantis toutou doferenciací mezi Peugeotem a Citroenem dělá jenom to, co desítky let praktikuje VW. Problém Stellantisu je však to, že těch značek má až moc a že ta jeho technika je hodně ošizená.
Peugeot ako tak sa predáva hlavne 208 , 2008 ale čo taká " nová Astra " tak tú som okrem dilerskej predvádzačky na ceste hádam ešte ani nevidel. Pritom staršia Astra alebo Corsa boli predajne v celku úspešné . V P 308 je fakt dosť málo miesta .
V taliansku klesa vyroba aut ale kapacity obrovske, stellantis presuva vyrobu malych aut prec, kde ma vatsi profit. Vlada chce aby sa vyrobilo v taliansku aspon milion aut rocne/ teraz cca 770k /cz 1250k, sk 1000k /a lobuje aby vyuzival stellantis kapacity fabrik hlavne na juhu. A ako pises, oficialne im nemozu dat na stol peniaze, tak im to daju cez kadejake eko dotacie na vyrobu ev a regionalny rozvoj. Volaj to ako chces 😂 hlavne talianov pecie, ze frantici maju kontrolu nad ich automobilovym priemyslom, fr. vlada vlastni 6%, taliani to chcu teraz dorovnat
Tak to je drahý, být to 2020, tak ok. Ale 7 let staré Tipo… 😒 Kombík v základu byl za 329tis Kč a s T-Jetem byl za 390tis Kč jako nový ve 2017…
https😐/www.auto.cz/…silnicich-103672
https😐/www.auto.cz/…silnicich-103672
Jako to je strašný - já koukám na bazarový kombíkový Tipa a jejich cena začíná na 270 tisících za rok 2017.
Si minul, ze im talianska vlada odklepla minuly tyzden pomoc vo vyske skoro miliardy eur? Stellantis je super projekt, lebo moze zobrat u viacerych vlad naraz 🤣
No ale veľkým sedanom od Peugeotu sa tak hovorilo pred 30+ rokmi. Žeby im to docvaklo až teraz? 😊
Za to nemůže tolik Peugeot, jako český stát a jeho péče o silnice. Fiata 124 museli rusáci taky předělat a aby vznikl žigulík, co přežije jejich necesty, zvýšili a zesílili mu podvozek. My jsme už stavem silnic taky rozvojová země, ale myslíme si, že jsou pro nás vhodná západní auta.
Mě přijde zvláštní, že Citroen v podstatě cenově je nejdostupnější nabídka co válcuje i Dacii, přitom je to ta stejná technika jako Peugeot co stojí nesmysl...
Že by ten hranatý volant dělal takový cenový rozdíl...? 😒]
Že by ten hranatý volant dělal takový cenový rozdíl...? 😒]
Asi si vzpomněli, že se dříve sedanům Pugu říkalo “francouzký mercedes”, tak zvedli brutálně ceny a tak nějak zapomněli na motory 😒]
Jo, jako PSA opravdu nechápu.
Hydropneumatické odpružení zařízne Citroën těsně před vznikem divize DS...
Motorizace, včetně šestiválců, zaříznou též.
A pak se, jen pár let na to, rozhodnou z Peugeotu udělat ... co vlastně? "Subprémii", někde pod DS?
A dává to smysl v rámci Stellantisu? Alfa, Maserati, Ferrari... Jeep, Dodge...
Schýza. Schýza s 1.2 tříválci.
Hydropneumatické odpružení zařízne Citroën těsně před vznikem divize DS...
Motorizace, včetně šestiválců, zaříznou též.
A pak se, jen pár let na to, rozhodnou z Peugeotu udělat ... co vlastně? "Subprémii", někde pod DS?
A dává to smysl v rámci Stellantisu? Alfa, Maserati, Ferrari... Jeep, Dodge...
Schýza. Schýza s 1.2 tříválci.
Pezoty sú tak drahé, že z nového 308 som na ceste videl asi tri kusy. Srackove motory, silnieť ceny a krátka záruka a malo miesta
Pekný dizajn to nezachráni
Pekný dizajn to nezachráni
Tak když nemá vhodný motor, je to těžký. Tj mít tu 1.6PT 110-132kW prodává se líp. PHEV lidi netáhne a ani malý diesel, EV je přímo k smíchu…. Prý 412ks, 343 1.2 PT / 34ks PHEV / 32 HDI / 3ks EV 😒] Ale na silnici novou Astru nepotkáš…
Tak asi proto, že jak Corsa, tak astra byly ještě konstrukčně německý Opel a měl si na výběr celek slušnou paletu motorů a co máš teď? P208/308 v jiném kabátě a na výběr 1.2PT se 3mi výkony nebo elektriku, u Astry ještě 1.5HDi a zbytečné a předražené PHEV, které trh nechce :no:
On už je to jedno, protože dovoz Tipa do EU skončil. Už se jen doprodávají poslední kusy... 😲 😲 😲 :no: :no: :no: :no: :no: Končí také prodej Pandy, spalovací 500 a 500 X! 😲 😲 😲 😲 😲 :no: :no: :no:
Sbohem Fiate! 😲 :no:
Sbohem Fiate! 😲 :no:
Jo no, zajímá mě 1.4 T-Jet 88kW, atmosféry ne. Výběr je malý, protože se jich málo prodalo nových.
Jj, Astru jsem taky viděl jednou-dvakrát a říkal jsem si, že to bude předváděčka. 😁 Přitom krásné auto. Škoda.
Celkově u neoblíbených modelů to tak asi bude, ale u žádaných modelů, které zmiňujou tu: https😐/www.povinne-ruceni.com/…y-jde-do-finale/ se se sníženou cenou asi nesetkáte - BMW 5, Hyundai Loniq 6 atd... Ba naopak, ty budou stále dražší a dražší.
Ty, který se tady rozplýváš nad krásou MG a dalších čínských krasavců chceš říkat Peugeotu zrůda ??
To není pravda. Italská vláda odklepla miliardu do ekologických projektů, nikoliv do Stellantisu. To nakonec není ani možné.
Ale konecne su v zisku a nemusi ich zachranovat stat ani dongfeng. Ale je pravda, ze jeden poriadny motor mat mohli 😄
Já mám 308 SW kupovanou loni v únoru, takže ještě za plnou cenu 650 tis (minus drobná sleva prodejce).
Design -> TOP
Motor -> pokud se dodržuje servis, kontroluje rozvoďák a mění po 60 tis, tak je OK
Záruka -> platím si Optiway, tzn predplaceny servis a 5 let neřeším vůbec nic včetně spotřebního materiálu.
Nejvíc mě štve ten cenový pád víc jak 100 tis za rok.
Design -> TOP
Motor -> pokud se dodržuje servis, kontroluje rozvoďák a mění po 60 tis, tak je OK
Záruka -> platím si Optiway, tzn predplaceny servis a 5 let neřeším vůbec nic včetně spotřebního materiálu.
Nejvíc mě štve ten cenový pád víc jak 100 tis za rok.