Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny aut v Česku v roce 2024: Zlevňuje se. Vrací se boj o zákazníka?

Nejde si nevšimnout, že zatímco loni a předloni zájemci o nová auta brali vše, neb jich kvůli okolnostem byl obrovský nedostatek, letos se situace mění. Nových vozů je dost. Vrací se tím téma boje o zákazníka. Kam až mohou ceny díky slevám a akcím spadnout?
Zpět na článek
10. 2. 2024 11:18
10. 2. 2024 12:33
10. 2. 2024 13:21
10. 2. 2024 13:59
10. 2. 2024 21:00
10. 2. 2024 14:09
10. 2. 2024 14:28
10. 2. 2024 15:07
10. 2. 2024 15:18
10. 2. 2024 19:57
10. 2. 2024 15:20
10. 2. 2024 15:45
10. 2. 2024 19:16
11. 2. 2024 12:36
10. 2. 2024 18:11
10. 2. 2024 19:25
10. 2. 2024 17:22
10. 2. 2024 18:58
10. 2. 2024 21:05
10. 2. 2024 21:51
10. 2. 2024 22:01
10. 2. 2024 22:12
10. 2. 2024 22:19
10. 2. 2024 22:40
11. 2. 2024 12:38
12. 2. 2024 07:00
11. 2. 2024 06:43
11. 2. 2024 13:22
12. 2. 2024 07:01
12. 2. 2024 08:39
10. 2. 2024 11:18
MPV
No pane Macháčku ze škodovky, mě by zajímalo, když tvrdíte, že nikdo nechce MPV z čeho čerpáte jelikož škodovka žádné MPV ani nenabízí. Když to nenabízíte, nemůžete na to mít poptávku a tak je to ve většině sutomobilek.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2024 12:33
Pezot
Pezoty sú tak drahé, že z nového 308 som na ceste videl asi tri kusy. Srackove motory, silnieť ceny a krátka záruka a malo miesta

Pekný dizajn to nezachráni
Rozbalit vlákno
18
10. 2. 2024 13:21
Re: Pezot
Já mám 308 SW kupovanou loni v únoru, takže ještě za plnou cenu 650 tis (minus drobná sleva prodejce).

Design -> TOP
Motor -> pokud se dodržuje servis, kontroluje rozvoďák a mění po 60 tis, tak je OK
Záruka -> platím si Optiway, tzn predplaceny servis a 5 let neřeším vůbec nic včetně spotřebního materiálu.

Nejvíc mě štve ten cenový pád víc jak 100 tis za rok.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2024 13:59
Re: Pezot
Pezot sa uz sam povazuje skoro za premiu... ceny pritom neskutocne suhlas... a pod kapotou vsade 1,2ky pjurtek 3valce... a ani pekny dizajn uz nemaju.. ved su to zrudy tie 308cky
10. 2. 2024 21:00
Re: Re: Pezot
Ty, který se tady rozplýváš nad krásou MG a dalších čínských krasavců chceš říkat Peugeotu zrůda ??
10. 2. 2024 23:16
Re: Re: Pezot
V tomhle má pravdu. Současné Peugeoty jsou hrůza! :no:
10. 2. 2024 14:09
Re: Pezot
Jak píše topper, Peugeot se považuje (téměř) za prémii. Jen zákazníci to, dle mého, neví. :-[]
Avatar - speedfred
10. 2. 2024 14:28
Re: Pezot
Škoda a je to smutné. Pritom v minulosti mali takú širokú paletu modelov a motorizácii.
10. 2. 2024 15:07
Re: Pezot
Jo, jako PSA opravdu nechápu.

Hydropneumatické odpružení zařízne Citroën těsně před vznikem divize DS...

Motorizace, včetně šestiválců, zaříznou též.

A pak se, jen pár let na to, rozhodnou z Peugeotu udělat ... co vlastně? "Subprémii", někde pod DS?
A dává to smysl v rámci Stellantisu? Alfa, Maserati, Ferrari... Jeep, Dodge...
Schýza. Schýza s 1.2 tříválci.
Avatar - xxc
10. 2. 2024 15:18
Re: Pezot
Ale konecne su v zisku a nemusi ich zachranovat stat ani dongfeng. Ale je pravda, ze jeden poriadny motor mat mohli :-)
10. 2. 2024 19:57
Re: Re: Pezot
Si minul, ze im talianska vlada odklepla minuly tyzden pomoc vo vyske skoro miliardy eur? Stellantis je super projekt, lebo moze zobrat u viacerych vlad naraz 🤣
10. 2. 2024 20:59
Re: Re: Re: Pezot
To není pravda. Italská vláda odklepla miliardu do ekologických projektů, nikoliv do Stellantisu. To nakonec není ani možné.
11. 2. 2024 02:38
Re: Re: Re: Re: Pezot
V taliansku klesa vyroba aut ale kapacity obrovske, stellantis presuva vyrobu malych aut prec, kde ma vatsi profit. Vlada chce aby sa vyrobilo v taliansku aspon milion aut rocne/ teraz cca 770k /cz 1250k, sk 1000k /a lobuje aby vyuzival stellantis kapacity fabrik hlavne na juhu. A ako pises, oficialne im nemozu dat na stol peniaze, tak im to daju cez kadejake eko dotacie na vyrobu ev a regionalny rozvoj. Volaj to ako chces 😂 hlavne talianov pecie, ze frantici maju kontrolu nad ich automobilovym priemyslom, fr. vlada vlastni 6%, taliani to chcu teraz dorovnat
10. 2. 2024 15:20
Re: Pezot
Asi si vzpomněli, že se dříve sedanům Pugu říkalo “francouzký mercedes”, tak zvedli brutálně ceny a tak nějak zapomněli na motory :-[]
10. 2. 2024 15:45
Re: Pezot
...a pár dalších detailů. :-[] :yes:
Avatar - wakantanka
10. 2. 2024 19:02
Re: Re: Pezot
No ale veľkým sedanom od Peugeotu sa tak hovorilo pred 30+ rokmi. Žeby im to docvaklo až teraz? :)
10. 2. 2024 19:16
Re: Re: Pezot
Hele ví Bůh, ale ten poměr cena/výkon je slabý :no:
11. 2. 2024 12:36
Re: Re: Pezot
Zato ale jako hlavní "benefit" povinně dostáváš šílený i-Cocpit! :-[] :-[] :-[] :no:
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2024 18:11
Re: Pezot
Mě přijde zvláštní, že Citroen v podstatě cenově je nejdostupnější nabídka co válcuje i Dacii, přitom je to ta stejná technika jako Peugeot co stojí nesmysl...

Že by ten hranatý volant dělal takový cenový rozdíl...? :-[]
10. 2. 2024 19:25
Re: Pezot
Stellantis toutou doferenciací mezi Peugeotem a Citroenem dělá jenom to, co desítky let praktikuje VW. Problém Stellantisu je však to, že těch značek má až moc a že ta jeho technika je hodně ošizená.
10. 2. 2024 17:22
NIKDY
Pegota ....po cca.15-20 tisíc km som musel vždy meniť tyčky stabilizátora riadenia 😡
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stejsn
10. 2. 2024 18:58
Re: NIKDY
Za to nemůže tolik Peugeot, jako český stát a jeho péče o silnice. Fiata 124 museli rusáci taky předělat a aby vznikl žigulík, co přežije jejich necesty, zvýšili a zesílili mu podvozek. My jsme už stavem silnic taky rozvojová země, ale myslíme si, že jsou pro nás vhodná západní auta.
10. 2. 2024 21:05
Re: NIKDY
Ojel jsem několik Peugeotu a žádný to nepotřeboval před 100000 km.
Avatar - Stejsn
10. 2. 2024 21:51
Tipo
koukám na cenu Tipa, za tři roky zdražilo z 289 na 489 tisíc?! A kupuje to VŮBEC NĚKDO??
Rozbalit vlákno
6
10. 2. 2024 22:01
Re: Tipo
251ks za rok 2023 = nic moc ;-) I třeba iD.3 se prodalo víc …
Avatar - Stejsn
10. 2. 2024 22:12
Re: Tipo
Jako to je strašný - já koukám na bazarový kombíkový Tipa a jejich cena začíná na 270 tisících za rok 2017.
10. 2. 2024 22:19
Re: Tipo
Tak to je drahý, být to 2020, tak ok. Ale 7 let staré Tipo… :-( Kombík v základu byl za 329tis Kč a s T-Jetem byl za 390tis Kč jako nový ve 2017…

https://www.auto.cz/…silnicich-103672
Avatar - Stejsn
10. 2. 2024 22:40
Re: Tipo
Jo no, zajímá mě 1.4 T-Jet 88kW, atmosféry ne. Výběr je malý, protože se jich málo prodalo nových.
11. 2. 2024 12:38
Re: Tipo
On už je to jedno, protože dovoz Tipa do EU skončil. Už se jen doprodávají poslední kusy... :-O :-O :-O :no: :no: :no: :no: :no: Končí také prodej Pandy, spalovací 500 a 500 X! :-O :-O :-O :-O :-O :no: :no: :no:
Sbohem Fiate! :-O :no:
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2024 07:00
Re: Tipo
Tak to good luck, zákazníci se jistě o elektrické variace pežotů budou prát.
Avatar - hugino
11. 2. 2024 06:43
Astra
Peugeot ako tak sa predáva hlavne 208 , 2008 ale čo taká " nová Astra " tak tú som okrem dilerskej predvádzačky na ceste hádam ešte ani nevidel. Pritom staršia Astra alebo Corsa boli predajne v celku úspešné . V P 308 je fakt dosť málo miesta .
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2024 13:22
Re: Astra
Tak asi proto, že jak Corsa, tak astra byly ještě konstrukčně německý Opel a měl si na výběr celek slušnou paletu motorů a co máš teď? P208/308 v jiném kabátě a na výběr 1.2PT se 3mi výkony nebo elektriku, u Astry ještě 1.5HDi a zbytečné a předražené PHEV, které trh nechce :no:
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2024 07:01
Re: Astra
Jj, Astru jsem taky viděl jednou-dvakrát a říkal jsem si, že to bude předváděčka. :D Přitom krásné auto. Škoda.
12. 2. 2024 08:39
Re: Astra
Tak když nemá vhodný motor, je to těžký. Tj mít tu 1.6PT 110-132kW prodává se líp. PHEV lidi netáhne a ani malý diesel, EV je přímo k smíchu…. Prý 412ks, 343 1.2 PT / 34ks PHEV / 32 HDI / 3ks EV :-[] Ale na silnici novou Astru nepotkáš…
11. 2. 2024 19:31
Cena auta roku 2024
Celkově u neoblíbených modelů to tak asi bude, ale u žádaných modelů, které zmiňujou tu: https://www.povinne-ruceni.com/…y-jde-do-finale/ se se sníženou cenou asi nesetkáte - BMW 5, Hyundai Loniq 6 atd... Ba naopak, ty budou stále dražší a dražší.
Rozbalit vlákno
0