Jaké je nejmodernější BMW řady 5 se základním turbodieselem s obchodním označením 520d? Budete jej milovat při dlouhých cestách, ale řidičskou zábavu bohužel nabídnout neumí.
A kdo by tady mohl s vážených čtenářů tady připomenout auto se zpětnou vazbou jakou si pamatujeme z aut před cca 20-ti roky a staršími?
Dnes jsou řidiči naprosto odizolování od toho co se děje vně aut. Zvuk je z repráků, na parkování používáme senzory, kamery a dokonce i automatické parkování, na udržení se na silnici do toho kecá line asistenti atd atd. Motory jsou uškrceny fitrama, senzorama a dalšími vychytávkami.
Chlapi už nevědí, jestli si na WC mají sednout nebo stoupnout a kterou kabinu použít k vykonání potřeby....
Takže, vyber si! :-)
V novych toyotach aj hondach je stale riadenie v ktorom daco citit, mozno viac nez v 20r hyundai...
Vypada to, ze si trochu zmateny zo zivota, na WC mozes robit to co si zvyknuty, podstatne je ze ti nikto nic nenuti - to sa mozno vrati, ked sem pridu bratia z vychodu :D
Zakaznici co kupuju auta v tejto triede nechceju v novej generacii to iste auto, to ze sa to zmeni je nevyhnutne, ludia to tak chceju. Trendy uz holt nepraju starym zvykom.
V Aurise aj Corolle, ono zalezi co kto mysli komunikaciou. Jeden tahanie za volant a tuhnutie resp zmeny odporu, iny informacie o povrchu vozovky vo venci - toto posledne tam este daco citit. Chapem, ze nejaka 911ka ma zo vsetkeho, ale ani pred 20timi rokmi to nebola taka balada, problem ma hlavne BMW asi, lebo tomu sa zosračkovalo riadenie historicky najviac.
Auris určitě ne, měl jsem ho kdysi na firmě. Novou Corollu jsem nejel. Nepotřebuju tahat ve volantu, potřebuju vědět co se děje pod koly, to je komunikace přes volant. A řízení BMW je jiné, stejně jako je jiné u Porsche, přesto patří k těm nejlepším na trhu.
Na Aurise jazdim stale a v porovnani s riadenim v akejkolvek skodovke od fabie po octaviu s kt jazdim obcas tiez je to riadenie v Aurise upovídané… aj ked je preposilovane.
O riadeni v BMW sa vyjadruju hlavne ich majitelia, ja ziadne nemam. Pozri si testy Muldixa.
jezdím teprve od včerejška, zatím cca 200km a jakkoliv si myslím, že je na ní hodně věcí špatně a jako celek to není lepší auto než g30, tak v jedné věci je stejná, resp. stejně dobrá jako g30, a tím jsou jízdní vlastnosti. To, že nebaví redaktora řídit 520d se nedivím, stejně by ho nebavila ani g30 520d nebo e39 520d, hlavně v souvislosti se specifikací, protože od g30 je pětka autem x tváří, záleží právě na specifikaci pohonu, odpružení, řízení. Mám g60 nakonfigurovanou v tomto stejně jako g30 a jak říkám, jízdně je úplně stejně dobrá, resp. jezdí úplně stejně. A co se radosti z jízdy týká, tyhle nářky, jak už to není, co bylo atp., jezdím pětku od e39 a s klidem říkám, že tak dobře jako jezdí poslední dvě generace, mix agility a jízdního komfortu, nejezdila před nimi žádná. Jak se u toho kdo raduje, je věc jiná, zábava při řízení atmosféry s manuálem je jistě větší, a ano, to už si dopřát nelze, ale objektivně jízdní vlastnosti mají jak g30 tak g60 lepší než jejich předchůdci, tady není proč plakat.
do minulého roka jsem jezdil G30 540i, najel jsem s ní přes 200 000 km bez jediného problému a asi nejlepší pracovní auto. M paket to musí mít, pak to vypadá a také se chová lépe než bez adaptivního podvozku
Ale to už skončilo.
na řidičský zážitek nemusíš mít KTM, je tu mraky aut typu Lotus, Jag F-type atd co to umí taky...
A těch co umí vykouzlit radost na tváři je ještě víc....včetně yougtimerů a veteránů
tak pro radost jsem si koupil v srpnu LC500 v kabriu.
A to jsem měl 911Targu i SL63 AMG
A ještě vám dám tip na radost z jízdy i když mnozí to neuznávají - Mini Cabrio JWC. Kdo netrpí mindrákem zženštělého auta, tak ten si to užije. :-) Prodal jsem ho a vyčítám si to. Je to motokára a jede neskutečně
Objednál jsem si Spectre, v březnu bude na místě určeném. Lex, targa a mnou nenavedený předpotopní a stále porouchaný SL600 patří na smetiště dějin. Jedině RR, Bentley a Porsche v elektrice, z fosilních jen Scuderii.
Co tam máš dal, bídníku? :yes:
Předpokládám, že jsi velmi omezené a primitivní stvoření.
Myslím si, že jsi to úplně nepochopíš, o čem mluvím.
Ne všichni lidé chtějí být pohřbeni do země a do nějaké dubové čí jiné rakvě, podle nějakých stanovených standardů.
Chci, aby mé tělo bylo spáleno a zbytky byly rozsypané nebo jen tak vyhozené do posvátné řeky Gangy, škodolibče.
tak tezko cekat zabavu od petimetroveho sedanu s dvoulitrovou naftou. Kvuli tomu si to proboha snad nikdo nekupuje.... :-[] me se libi spotreba a zrychleni... na ty rozmery a motor, skvele hodnoty....
s panem redaktorem. Ve středu jsem ho viděl stát v Německu na parkovišti (tak 5 m od mého auta) a upřímně jsem se neobtěžoval jít si ho prohlídnout zblízka...Předek je hodně nevýrazný, evokuje mi spojení s řadou 1... Odcházející generace (ta po FL) má v sobě tu jiskru, o této generaci to nemůžu subjektivně řící...Škoda...
si říkám, proč to auto BMW tak zvětšilo? Fakt chtěj lidi takovou krávu, když jsou parkovací místa menší a menší, ulice ucpané,...? V kolika autech člověk vidí 4 dospělé??
Ma pracovni teorie je EV a Cina.
Nekam ty baterky dat musis a Cinani tak jako tak maji vzdy prodlouzenou verzi, tak tes je to unifikovany. Ale co ja vim.
V Evrope to rozhodne smysl zadny nedava, nikdo delsi petku nepotreboval.
Natiahnuť auto na 3 metrový rázvor a nedať tomu natáčanie zadných kolies, ktoré hlavný konkurent má..hm. Ja sa točím veľa aj po meste, parkoviskách, a natáčanie zadných kolies je úžasná vec, auto bez toho už nechcem...
U 5m korábu bych čekal jen a pouze komfort. Případně, že se nechám vozit šoférem. Čili starosti o řízení přenechám někomu jinému.
Na to české courání mi přijde nepodstatné, zda má motor 130 nebo 200 kW. To už mi přijde zajímavější, zda je tam elektrický doping a tedy zda je jízda tišší než při spuštěném spalovacím motoru.
Tieto nove uz sterilne predrazene baworaky mi vobec nevonaju... ani dizajnom.. ani aurou ( uz z nich nic nevyzaruje ) .. a pozeram ze aj z pohladu sofera uz smeruju do haja ...
Asi mám problém, ale vždycky se snažím dívat a hodnotit auto podle účelu, pro který je posláno ven. A tohle je sakra povedený dělník na každý den.
Bravo Bawo!
Jinak zábavu i jízdní vlastnosti můžeš mít i dlouhé limuzíny, byť to zní všelijak. Každopádně je dobré sjednotit, co je to jízdní zábava a co k tomu použít. :-)
Napsat o BMW 5, že mě baví se v něm vozit ale nebaví mě ho řídit, je téměř to nejhorší vysvědčení co mohli dostat.
V tomto kontextu nechápu 4,5*. Za mě je to totální ztráta charakteru. Mercedes E dopadl opravdu o řád líp. V téhle generaci MB E je jasný vítěz :-!
Nicméně zrovna u BMW jsem opatrný. Bangle když přišel tak jsem taky design nehodnotil dobře. Ale s postupem času musím uznat, že to byl design vydařený. Nebudu říkat správný směr vývoje. Ale design vydařený byl. Ty auta fungují vzhledově i po létech.
Tohle bude možná stejný případ.... Mimochodem, podivej se třeba na novou X2...