ne jenom pro normální ale i pro nenormální lidi je toto auto k ničemu.
Pagani financuje a staví pár extrémně bohatých Švédů ve spolupráci s dalšími finančně nezávislými lidmi a stavějí své sny a tím to končí.
Postavit pár kousků, koupí si je lidé podobně nezávislí ( brunejský sultán, saudský princ, nějaký úchylný amík) a tím je potenciál vyčerpaný na pár let. Tí si je postaví do klimatizovaných garáží a chodí se na dívat asi jako my na pornoherečky a to je celý příběh :-[]
nijak! Pokud vím, tak jeden Pagani Huayra byl koupen nějakým privatizačním umělcem před pár lety a asi po 2 letech ho prodával dále.
Je možné, že je i jiné Pagani v Česku, otázkou je k čemu? Určitě nejezdí! Jo ve skladu, že ho někdo drží? Tak fajn. O tom jsem již psal výše
Já vím o třech. Jedno závodní (Zonda) pak zlatá Zonda (stejný majitel) no a pak červená Huayra co bývala vystavená na Legendách. Dokonce tu byl chvíli v Praze i showroom.
Většina super a hyper sportů bohužel moc nejezdí a důvody jsou jasné - riziko potencionální nehody a čím víc km výrazně snižuje cenu dolů.
Pagani se 150 km má jinou hodnotu jak to co by mělo 30 000 km...
Takže tak to bohužel je. Navíc většina těch majitelů má těch aut několik až několik desítek, takže to sani nemaj šanci ujezdit když maj v garáži 40 aut :-)