Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford chce vyrábět menší a levnější elektromobily, aby konkuroval Číně

Levné elektromobily jsou součástí plánu Fordu, jak přestat na každém prodaném elektrickém autě tratit stovky tisíc korun. Automobilka také očekává razantní zvýšení odbytu hybridů.
Zpět na článek
11. 2. 2024 12:19
11. 2. 2024 15:19
11. 2. 2024 17:41
10. 2. 2024 10:17
10. 2. 2024 17:58
10. 2. 2024 18:46
10. 2. 2024 20:55
10. 2. 2024 21:21
11. 2. 2024 07:32
11. 2. 2024 10:12
11. 2. 2024 12:24
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2024 10:12
Uz len cakam
Kedy v modrom ovale zarezu aj pumu a budu uz zit len zo vzduchu.... neskutocne ako ford v europe padol... z vyslnia kde este nedavno siahal aj na vw uz coskoro pre zmenu bude predajne superit s daciou ... neviem co cakaju predajne od tohto roka... ale po skonceni fiesty aj mondea a osekani dalsich kuskov to vidim na dalsi velky pokles ... a efektivni a flexibilni korejci s cinanmi sa len usmievaju... v eu uz su ako doma.. koniec koncov ... ved ti ich konkurenti sa dnes uz porazia aj sami ... ford fiat a pod... uz na nich ani tlacit netreba... dobabru sa a zmiznu uz aj sami
Rozbalit vlákno
9
10. 2. 2024 17:49
Re: Uz len cakam
Opatrně. Treba EU bude vyplácet dotace za každé auto co se nevyrobí . Pak bude Ford stále v zisku a zaměstnanců minimum. 😉
11. 2. 2024 12:19
Re: Uz len cakam
Však na likdvidaci Pumy již u Fordu také usilovně pracují! :-[]
https://www.autoforum.cz/…ch-dojnych-krav/
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 12:48
Re: Uz len cakam
Tak ono tych najsilnejsich 170 koni aj v 1.0ke bohate postaci .. ale ano.. dalsim osekanim predaje asi moc nezvysia... navyse puma zlacnela u nas len nedavno ked uz kazdy odisiel ku kokurencii... celkovo to vyzera ze ford nevie v eu co dalej... co robit a ako reagovat... ved aj focus by to uz chcelo pomaly novy ale zrejme sa na neho uz vyprdli a asi do r 2035 budu zit v eu len zo vzduchu a silou vôle ... inak si neviem vysvetlit co chce ford este dalsich 10 rokov v eu predavat ... uz vidim ako vsetci sucasni majitelia fiest a focusov presadaju do 3 krat drahsieho E machu a dobijaju ich kdesi pred barakmi ... ti radsej uz pojdu do scaly ceedu corolly a pod... a maju vystarane a zivot nadalej bez problemov
11. 2. 2024 15:19
Re: Uz len cakam
Zamyslel jsi se někdy nad tím, jakou bude mít ten tříválcový litr nadopovaný na 170 k životnost? :-[] :no: Jel jsi někdy třeba i tou méně přefouknutou verzí? Pokud ne, tak ti to prozradím - pokud nemáš u této parodie na motor roztočené turbo, je to naprostá mrtvola... :-O :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 15:27
Re: Uz len cakam
Tak ved preto je to turbo ze musi tlacit turbo... myslis ze ine turba bez podpory turba pojdu ako... tiez to budu mrtvoly... ale napr tsi ma velmi siroky rozsah kedy turbo "tlaci" a obcas si pripadam alo keby som jazdil s oturbenym dizlom ... udrzujem otacky vzdy medzi 1500 az 3500 .. a nema problema .. tolko som sapritom sam turba vzdy bal ... a nakoniec aky to paradny motor... uz by som za nejake 62 kw rio 1,2ku atmo dnes nemenil ani nahodou ( a ani zivotnost neriesim kedze jazdim malo ) ... ale ano je fakt ze ta zivotnost uz vytunebeho 170 konoveho litra a este 3valca asi bude na hrane... ale ideal pre pumu je stejne ten 92 kw teda 125 konovy variant a ten zda sa uz ma co to nabehane ....
11. 2. 2024 17:41
Re: Uz len cakam
Ford Puma bych si v životě nekoupil tak jako tak. :-) :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 17:45
Re: Uz len cakam
Mne sa paci... litrove turbo v tom slabsom prevedeni by mi tiez stacilo... ceny pumy uz tiez klesli aj ked vyslovene lacna stale nie je.. ale uz zacina byt zaujomavym kaufom prave aj pre tych ktori doteraz forda este nemali...
7. 3. 2024 13:13
Re: Uz len cakam
Když na ní nemáš, nemusíštady fňukat
Avatar - Horký Rom
10. 2. 2024 10:17
moc líbí
Předpokládám, že Ford už nebude schopen konkurovat čínským výrobcům automobilů, karty jsou již rozdány.
Myslím si, že Ford bude i nadále investovat do akcií těchto výrobců.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2024 10:37
Economy of scale
Když dokáží postavit továrnu
na malá auta s produkcí 3 - 5 000 000 jako Tesla, VW, ... , tak potom jo.
Rozbalit vlákno
48
10. 2. 2024 10:54
Re: Economy of scale
Teď akorát jednu likvidují v Saarlouis, propustí 3500 lidí. Tak pochybuji, že budou stavět jinou.

Ford by se měl konečně probudit ze svého elektrického sna, jeho EV nikdo nechce a chtít nebude. Lidi chtějí Fiesty, Focusy a Mondea, nicméně s rozumnými motory a slušnou cenou. Jen s litrovým 3hrnkem to nikdo nechce. Takže Forde Budíčeeeeeeek ;-)
10. 2. 2024 11:19
Re: Re: Economy of scale
Europski zakaznici velmi rychlo vymenili fordy za nieco ine a o par rokov si uz nik nespomenie. Pre ford v europe niet navratu
10. 2. 2024 11:28
Re: Re: Economy of scale
Jo, za Hyundai a Kiu, ale může si za to sám ;-)
10. 2. 2024 11:55
Re: Re: Re: Economy of scale
Ved to, ze vela vyrobcov nechape, ze vatsina zakaznikov stale hlada funkcne, spolahlive auto za normalne peniaze.
10. 2. 2024 12:04
Re: Re: Re: Economy of scale
Amen :yes:
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2024 12:48
Re: Re: Economy of scale
Nejen tyto, ale i Ssangyong, MG a to ve spalovacích verzích. I kdyby se nakrásně Ford probudil, už je pozdě, jeho místo na trhu je už obsazeno. Ford se bude muset s ostudou pakovat z Evropy zatímco Asie přichází.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2024 13:34
Re: Re: Economy of scale
Este bude zaujimave ked napr tolko podcenovane mitsu ( s rocnymi predajmi v eu vzdy len okolo 100 tisic ) pripadne ssangyong .. sa v eu nakoniec rozbehnu a zacnu tu teraz svoje najlepsie roky a ti velki neporazitelni co predavali este pred par rokmi v eu miliony tak zrazu uz budu cislami kdesi pod nimi... to bude ukazka debilizmu v priamom prenose... teda z pohladu tych padnutych dotknutych... yong naopak v pravy cas ukazuje svoju sikovnost a chut prezit
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2024 17:43
Re: Re: Economy of scale
Mitsu není podceňovaný, Mitsu jede politiku RSA která je sebevražedná. Ta auta nejsou užitečná a jsou těžce předražená.
Renault sdílením techniky ušetří ale prodeje jdou stále dolů, je to skoro až k pláči. Renault zabíjí Nissan i Mitsubishi. I sám sebe.
11. 2. 2024 12:21
Re: Re: Economy of scale
Přesně tak. Nechápu, kde 3_diamanty berou ten optimismus. To už je fakt jen fanatismus! :-[] :no: Je to jako kdybych tady já blouznil, jaká úžasná budoucnost čeká AR! :-[]
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 13:08
Re: Re: Economy of scale
Neber to ze to vnimam z toho fanusikovskeho pohladu... ale zober si ze sa moze kludne stat ze do troch rokov moze mitsu v eu opat predavat aspon tych 100 000 aut ( teda na urovni spred 5 az 10 rokov dozadu ) ... pricom pre zmenu taky ford tymto svojim fungovanim do 3 rokov moze z eu aj kludne odist...a potom kto bude v eu na tom lepsie... mitsu so 100tisicmi alebo ford s nulou... ono ford takto fakt uz tu dlho nevydrzi ... uz aj MG ma v eu lepsie vyhliadky do buducna a to tu ho pred par rokmi este nikto ani nepoznal ( nenarazam na stare britske.. ale uz na to cinske MG )
11. 2. 2024 15:19
Re: Re: Economy of scale
Tak ono se může klidně stát prakticky cokoliv, bohužel... :-[]
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 10:32
Re: Re: Economy of scale
Ford si za to moze v eu sam... nikto mu fiestu neukradol... ani kacko ci ecosport... sami sa ich zbavili... zatial co taky vw ma len medzi mensimi kuskami az 3 auta... polo t cross a taigo... potom vacsi t roc agolfik.. tak tigi... ford ma tak z mensich akurat pumu... z vacsich focus a kugu... to je ale malo... a este aj ten focus uz nie je najmladsi ... zakaznici fordu uz dnes jazdia ceedmi a korandami... tak to je... kolega co mal donedavna ford focus este 2ku po facelifte myslus ze ma dnes uz forda.. ma uz octavku.... kazdy uz od forda uteka.. ale tak im treba...
11. 2. 2024 12:23
Re: Re: Economy of scale
Přesně tak. A když jsem tady evropskému Fordu už před několika lety smutně prorokoval tyto tragické konce, fanatického Miromena jsem rozpaloval do běla a nadšeně tu vysvětloval, že chyba přece není ve Fordu, ale v "nerozumných" evropských zákaznících! :-[] :-[] :-[]
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 12:34
Re: Re: Economy of scale
Ved ked aj europska odnoz fordu proste odide ... tak nejde zase o ziadnu tragediu... taketo veci sa proste deju ... a fiat s alfou este je v severnej amerike?
11. 2. 2024 15:22
Re: Re: Economy of scale
No, já měl starší Ford hrozně rád pro jejich fantastické jízdní vlastnosti, které byly řidičsky nesmírně zábavné. A přitom za velmi rozumné ceny. Fakt smutné... :-O :-O :-O :no:
Co se týče Fiatu a AR v USA, nejsem si současným stavem úplně jistý. Ale když jsem tam nedávno byl, tak Giulie i 500ky tam jezdily. Ale velmi zřídka. :-(
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 16:13
Re: Re: Economy of scale
Zlate este tie predosle fiesty ( ta predposledna generacia ) su fakt stale este velmi rozsirene alebo aj tie 2kove ci 3kove focusy .... u nas v sirsej rodine sme mali jedineho forda.. cortinu.. ujo s tetou ju mali ale to som este nebol na svete .. uz ked som bol na svete tak mali ladu 1600... ujo robil v rusku 10 rokov sofera nakladnych aut 70te roky ) .. tak zarobili... v casoch ked vsetci sme mali 105ky tak oni mali forda a potom ladu... normalne ma az napada ta pararela s filmom vrchni prchni... a pana vranu :) ( kde ti beznejsi mali akurat skodu a lady uz mali len vyvoleni ) .. no a az po lade kupili polo v r 1999... to uz mal skoro 60tku vtedy... nech mu je zem lahka... uz jazdi v automobilovom nebi. no ale uz som odbocil sorry..

Este donedavna boli v usa male 500 a mpv 500L ... a aj giulia... ale podla mna to uz fiat v usa vzdal... a aj s alfou a potichu odisli...

Fiaty boli silne za cias punta 2 a fiatu bravo/brava a marea z 90tych rokov... vtedy predavali aj 1,6 miliona aut v eu... dnes uz predavaju hadam len tretinu ... zarezali punto... ktore drtilo aj golfa a teraz placu... su to komedianti .. dobabru aj nemozne...
10. 2. 2024 11:27
Re: Economy of scale
Když nepostaví,

tak je smete Tesla i VW.
10. 2. 2024 11:30
Re: Economy of scale
Tesla určitě ne, jejich auta jsou jen pro určitou skupinu lidí, co ignorují mizernou ergonomii, kvalitu, divný design a chtějí jen ten brand (protože = EV). Koncernové uživatele aut kolem půl milionu nemá čím oslovit ;-)
10. 2. 2024 13:00
Re: Economy of scale
Asi i Ford zil v tom snu jak je Tesla spatna. On se mozna uz probouzí. Co ty?
11. 2. 2024 12:25
Re: Economy of scale
On říká naprostou pravdu. Co tam máš dál? :-[]
11. 2. 2024 13:32
Re: Economy of scale
Ford se neprobouzí, na opak, jde víc a víc do pr… nicméně už to snad dochází je jemu. Kdyby se probouzel, tak začne pracovat na nové Fiestě, Focusu a Mondeu, ale už je pozdě…. Korejci jeho Evropskou klientelu převzali…Spíš by ses měl probudit ze sna ty ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 14:03
Re: Economy of scale
Z europskej odnoze fordu sa stava europsky babrak tejto dekady... nemaju uz ani poriadne spalovaky... ale pre zmenu este ani poriadne elektro.... maju momentalne houno v podstate ... mozu akurat tak ostat s rangermi v australii a s z F-150tkami v usa... tu v eu uz v podstate skoncili.... a ak este skonci focus fakt bez nahrady tak sa vsadim ze ford to v eu uz vzda ... to uz aj tej vecne problemovej alfe davam eu vacsie sance na prezitie
11. 2. 2024 15:23
Re: Economy of scale
A Fiat na tom v EU není o nic lépe! :-O :-O :-O :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 16:37
Re: Economy of scale
V tomto si mozu fiat a ford podat ruky... aj punto s fiestou ...
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2024 12:46
Re: Economy of scale
Tesla má velký problém,
její prodeje v Německu spadly na polovinu.
Tesla bude ráda že bude ráda.
Je to vidět i na Muskovi, který chtěl Teslu vytunelovat, vybrat penízky a odhopkat.
10. 2. 2024 12:59
Re: Economy of scale
Vytunelovat? Myslis vzit si svou dohodnutou odmenu o ktere pred lety nikdo nevěřil, ze je realna?
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2024 17:44
Re: Economy of scale
Říkej tomu jak chceš. Kritéria ale nesplnil, takže žádná odměna, prostě pokus o tunel ve chvíli, kdy se prodej Tesel výrazně snížil a nevypadá to s ní vůbec dobře. Ty německé dotace jim moooooc chybí. Ty dotace dělaly čistý výdělek při prodeji.
10. 2. 2024 20:17
Re: Economy of scale
Nejake info o tom, ze kritéria nesplnil? Protoze na tomhle rozsudek postaveny nebyl. Jinak ten soud byl od roku 2018. Jake to ma souvislosti s dneškem?
Prodeje pred koncem dotaci stoupaji, ponkoncu se vyrazne pripadnou a pak zádě stoupnou nad puvodni uroven.
Opakovalo se to mnohokrat. Proc by to tentokrat melo byt jinak?
11. 2. 2024 12:26
Re: Economy of scale
Protože už drtivá většina i těch největších naivků pochopila, že EV jsou použitelné jen pro velmi specifickou skupinu lidí. Kdy to konečně pochopíš i ty? :-)
11. 2. 2024 12:39
Re: Economy of scale
Pochopim to, az tomu bude neco nasvědčovat.
Zatim všechna cisla jak aktualni tak z minulých let ukazuji opak toho co tvrdis.
11. 2. 2024 13:25
Re: Economy of scale
Jaká čísla? Prodeje jdou dolu kámo, skončili dotace a sešup dolu. U nás se o tom ani bavit nemusíme, EV má podíl 2,32% za rok 2023 :-[]

Kdo si koupit EV chtěl, už ho má a dál se nic nekoná. Nové ovečky neuloví a jedna automobilka za druhou už couvá s nabubřelými elektrickými plány…

Bude to jeden pohon z mnoha a ne hlavní směr, tak jak to mělo být prezentováno od začátku ;-)
11. 2. 2024 15:24
Re: Economy of scale
Přesně! :-) :yes:
11. 2. 2024 20:24
Re: Economy of scale
Ok, nemam problem. Koukneme se za 1/2 roku na globalni prodeje EV. Jestli budou meziročně soustavne klesat nemam problem priznat svuj omyl.
Jak jsi na tom ty?😀
11. 2. 2024 20:34
Re: Economy of scale
Tak to jsem zvědav, nic takového jsem od tebe nikdy nečetl ;-)
Avatar - Barrichello
12. 2. 2024 12:32
Re: Economy of scale
že všichni výrobci včetně Jaguaru který tak řval že už bude dělat jenom Ev přehodnucují plány a hodlají vyrábět víc spalováků a posouvají plány na úplné ukončení spalováků o 5-15 let :-) :-) :-) :-) :-)

Nějak jim ty prodeje nejdou vid :-) :-) :-)
12. 2. 2024 20:52
Re: Economy of scale
Jim prodeje nejdou. Jine firmy jedou s EV rekordni prodeje.
O tom si tady uz nekolik let píšeme Plho….
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2024 12:29
Re: Economy of scale
Keby aspon spravili nejake sikovne elektro ako zoe alebo MG 4 ... ale ten ich mustang je proste obluda a za cenu premioveho sedanu strednej triedy ... akoze kto tu ma byt cielovka ... im tam vo forde uz asi naozaj vsetkym vyplo istice .... ale nevadi... nebude uz ford bude zase MG.. pridu dalsi... sikovnejsi rozumnejsi ... nikoho uz nejaka automobilova skamenelina zaujimat nebude... akurat za fiestou mi bude smutno... podobne ako fiatu punto ani toto neviem zase pre zmenu fordu odpustit... ale ved nech idu uz do haja... o chvilu je tu nove MG 3.. a aj na fiestu uz zabudneme
11. 2. 2024 12:28
Re: Economy of scale
Co je na Mustangu "obludné"? Vždyť spolu s Broncem a F150 to je jejich jediný model, který je opravdu pro zákazníky přitažlivý a žádoucí! :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 12:49
Re: Economy of scale
Narazal som na ten elektricky mustang... ano bronco aj ranger su paradne... ale v europe ani tieto kusky nie su moc v oblube...
11. 2. 2024 15:25
Re: Economy of scale
Tak to pak jo. Ovšem použít na ten neprodejný elektrozrkat ikonické jméno Mustang je zločin! :-O :-O :-O :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 16:49
Re: Economy of scale
Nie je to pre to auto zrovna najstastnejsie meno.. a obavam sa ze mu v tomto pripade viac skodi ako pomaha... ale to len doklada uz celu tu dnesnu fordacku nemohucnost... uz im tam skoro nic nefunguje tak ako ma
10. 2. 2024 13:03
Re: Economy of scale
Je videt jak na dnesni stav Fordu maji vliv rozhodnuti z pomerne dávné minulosti.
Důsledky dnesnich rozhodnuti o EV budou taky lepe viditelné za 5-10 let. Kdo se dnes rozhodne spatne uz nebude mit sanci na opravu.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2024 13:24
Re: Economy of scale
Zaujimave ze korejci ci koncern nemaju problem nadalej ponukat kopec spalovakov a popritom uz aj nejake to elektro ... vw na rozdiel od fordu vie preco sa nezbavuje golfa ci tigiho ... a hyundai i20tky ci i30tky ... ved co by potom aj predavali ... kedze len pre ciste elektro v portfoliu nenastal este spravny cas... ti sikovni to pochopia a svoje portfolio maju stale dobre vykryte ... a ti zaslepeni uz pre zmenu vyrabaju len to co este skoro nikto nechce ... kto zvolil lepsiu taktiku vidime sami ( dacia rastie.. ford pada ) ... tymto gratulujem aj fordu k nenapadnemu ale o to realnejsiemu odchodu z eu trhu... touto genialnou taktikou do 3 rokov budu uz aj dacii s MG pozerat na zadok...
10. 2. 2024 18:42
Re: Economy of scale
Jedna věc je postavit továrnu na milion aut. A druhá věc je ten milion aut prodat. Ford má v poslední době problém spíše s tím prodejem než výrobou.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 10:08
Re: Economy of scale
Ved uz nema ani co predavat takze sa niet comu cudovat... ako u nas bol ford predajne vzdy slaby ... aj za este cias fiesty kacka Cmaxu to nebola ziadna slava .... ale dnes toto je uz vyslovene mizeria co ponuka na predaj .. ziadne mondeo ziadna fiesta ziadny ecosport... par focusov s litrom.. par kug a u nas nepredajnu pumu uz zazracne zlacnili... a potom uz len same rangery a E machy.... akoze ked sa ford nespamata tak to mize coskoro v eu uz zabalit.. este aj tie rangery frcia skor v australii ale nie u nas... tento rok ho u nas na SK uz predstihne aj MG so ssangyongom a o rok uz mozno aj dvihajuce sa mitsu... akoze fakt co sa tam deje netusim ale europsky trh zda sa fordu uz nejak nevonia... ale tak odfaklili fiestu tak maju co chceli... fiat zase zarezal punto a tak tiez uz predajne v eu padol .... ja taketo znacky ktore uz hadzu boba na zakaznikov a nenacuvaju trhu uz ani nemusim ... a ani chybat v eu mi uz nebudu... aspon ostane na trhu viac miesta pre tych ktori si to fakt zasluzia...
11. 2. 2024 14:21
Re: Economy of scale
Ford Europe byl dlouhodobě ztrátový. Ziskové modely byly Mustang a Transit, vše ostatní bylo ztrátové, včetně Focusu. Takže nakonec většinu modelů vyráběných specificky pro Evropu zařízli a dali do nabídky více globálních modelů. Samozřejmě, výsledkem je obrovský propad prodejů. Fiat je kapitola sama o sobě.
11. 2. 2024 14:50
Re: Economy of scale
Problém si ale Ford udělal sám, u masových modelů vsadil jen na benzinové litrové 3hrnky a to se moc nepovedlo. Teď vsází na elektriku a ta se mu taky nedarí… asi to bude chtít vyměnit management. Ten současný to evidentně nedává :no:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 16:33
Re: Economy of scale
S tym suhlasim... litrove trojvale kazdy neakceptuje... a co sa tyka elektra tak este okrem toho draheho E machu nic normalne pre ludi nespravili... povedzme nieco ako zoe...
10. 2. 2024 12:11
Litrový motor
Ale dnes je velká nabidka těchto motorů. Nicméně Ecoboost neni špatný motor, vždy to záleží na tom jak se řidič k vozu chová. Každý by si měl uvědomit l čemu ten vůz potřebuje. Pak je to ok. A že někdo nechce 3 válec? Kupovat si ho přece nemusí :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2024 17:58
???
Kde je Mondeo, Fiesta, Focus? Ta auta živila Ford desítky let.
Rozumná, levná, dostupná náhrada za ně musí přijít TEĎ!!!! VČERA BYLO POZDĚ.
Uvidíme krach Evropského Fordu v přímém přenosu.
Rozbalit vlákno
6
10. 2. 2024 18:46
Re: ???
Živila není úplně správní slovo. Ford Europe byl většinou ztrátový i v letech, kdy Focusy, Fiesty a Mondea zažívaly slávu.
10. 2. 2024 20:55
Re: ???
A myslite ze je to ted lepsi? Kdyz prodavaji tako nesmysli jako Ecosport, focuse s 3hrnkem, a jedno z aut, ktere nemelo konkurenci zarizli uplne (ja beru ze prodeje klesaly, ale to znamena inovovat a ne nahradit suv)
10. 2. 2024 21:21
Re: ???
Teď je to pro Ford Europe úplně nejhorší. Nedivil bych se, kdyby Ford evropskou pobočku zavřel. Tak jako nedávno zavřel brazilskou a indickou.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 07:32
Re: ???
Ecosport po tom poslednom facelifte bol nakoniec celkom zaujimavou volbou ( som ho este nedavno aj obzeral ) ... v cene defakto fiesty nebol ani nepredajny... a aj puma bola este vtedy podstatne drahsia... ale tiez neviem preco aj ten ecosport skoncil... ked uz skoncila fiesta mohli aspon ten nechat... dnes ked pozriem skladovky u forda u nas tak je to tam uz len samy ranger za 50 litrov vyssie ( vyzera to tam jak keby si bol niekde v australii ) .. par kug od 28 do 45 litrov.. dokonca nejaka F-150tka .. par pum...a potom uz len ten nezmyselny E mach.. este tam maju zopar 2 ci 3 rocnych zanovnych focusov a aj jeden par rokov stary jazdeny ecosport... realne ale tam uz nemas co kupit.... ja zrovna fakt rangera nevyuzijem aj ked ten sa mi ako jeden z mala fordov naozaj velmi paci a uznavam ho.... inak ten el mustang ani nevidiet... napr enyaqa clovek stretne uz celkom v pohode kedze aj seriozne vyzera ale ta el knedla od forda sa ani dizajnom nepodarila... len som zvedavy co chce ford u nas predavat o 2 roky ked mu zmizne aj focus z ponuky... kedze nie sme zrovna australia kde by tie paradne rangery az tak slapali...
11. 2. 2024 10:12
Re: ???
ASX, Space Star, Ecosport...pre teba sú najzaujímavejšie tie najhoršie a najhnusnejšie šroty. Nemáš to v hlavičke trochu pomotané?
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 12:24
Re: ???
Nemusi to byt ani krach ako taky ... proste len europska odnoz forda skonci a odide z eu ... aj europsky chevrolet odisiel z europy po tom co skoncil cruze ( bolo to tusim niekedy okolo r 2012... a novy cruze uz potom bol len kdesi v rusku ) ... inde vo svete si ale nadalej a uspesne zije chevy dalej a nic sa nedeje... alebo ked suzuki odislo zo severnej ameriky... zije dalej inde... eu... azia.. europa... asi sa ani dnes uz neda byt vsade a zapacit sa kazdemu trhu... pride mi ze v buducnosti to bude uplne normalne ze vacsina znaciek uz bude operovat len na urcitych trhoch a uz len ti najvacsi a najsilnejsi budu "vsade" ... uz len vw toyota a este asi honda .... pride aj taka era uvidis... mam taky blby citak...