Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český elektrický off-road má druhou generaci. Začal se prodávat v Británii

Třídveřový elektrický offroad MW Motors Spartan EV 2,0 připomíná Mercedes-Benz třídy G. Na trhy Evropské unie má přijít v červenci letošního roku.
Zpět na článek
11. 2. 2024 12:01
Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
... kupoval, když už je v prodeji úžasný INEOS Granadier, prvotřídní plnohodnotý offroad s neomezeným využitím? :D :D :D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 12:56
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
Protože na blbnutí v offroad centru to je ideální a jiné využití velká většina offroadů stejně nemá :D :D :D
11. 2. 2024 13:41
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
No to určitě, ten kdo chce blbnout v off road centru si tuhle EV splácaninu nekoupí, ale spíš nějaký starý offroad s dieselem/velký benzinem - Def, Wrangler, Pajero, Patrol a řádně si ho upraví ;-)
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 13:58
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
To se pak ale motá na místě ve vlastním dieselovém smradu... :D
11. 2. 2024 17:10
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
To víš, že jo :-[] :-[] :-[]
11. 2. 2024 15:11
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
Hmm, tak tuhle kravinu vysvětluj např. majitelům horských chat, farmářům apod. :-[]
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 16:13
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
JJ. Nebo účastníkům limity překonávajících expedicí do rumunský hor apod. Sice tam kolem nich jezdili i vesničani v Daciích (myslím 1300, ne Duster), ale to jim dobrodružné uspokojení nemohlo pokazit :D :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 13:36
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
Aj rexton s pevnym ramom je fajn... za dane peniaze nekupis nic lepsie ani vacsie ani terennejsie... Granadier tiez uznavam ale volil by som Rextona... ktory vlastne popri tom vsetkom uz vie byt aj dost ( nazvime to ze ) luxusnym korabom... a rodinnym kriznikom...
11. 2. 2024 12:09
Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Elektroparodie na Twingo
https://www.autoforum.cz/…e-leda-k-smichu/
Pokud budou v EU dál vládnout elektrofašouni, toto čeká (skoro) celou celou Evropu!
https://www.autoforum.cz/…vice-nez-15-let/
Zoufalé lidé dělají zoufalé činy...
https://www.autoforum.cz/…zdit-jen-s-nimi/
Start-upová "kvalitka"
https://www.autoforum.cz/…-kusy-karoserie/
Že by vedení MB konečně začalo dostávat rozum?
https://www.autoforum.cz/…buje-pravy-opak/
Drahé prozření
https://www.autoforum.cz/…oncil-u-dieselu/
Žádné překvapení!
https://www.autoforum.cz/…prosto-absurdni/
Progresivistická vláda někdejší automobilové velmoci auta fanaticky nenávidí
https://www.autoforum.cz/…-i-2-75-milionu/
Tak končí elektrické blouznění VW...
https://www.autoforum.cz/…spalovacich-aut/
Dobrovolná sebevražda evropského Fordu završena
https://www.autoforum.cz/…ezbude-z-ni-nic/
https://www.autoforum.cz/…ch-dojnych-krav/
Rozbalit vlákno
14
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2024 13:47
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ares, jsi ubožák i elektrošílenec Vito si drží nějakou úroveň, ty ne.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 13:51
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ved len okopcil odkazy a poukazuje na fakty... tie clanky predsa on nepisal tak vo co go.... ma inak pravdu... elektro nie je dnes este to jedine a spravne riesenie... ten cas este neprisiel
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2024 14:29
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Hlavně se nesnaž být múdry. AF je dno žumpy. Výplach hlavy se musí zakládat na nějaké pravdě.
11. 2. 2024 15:13
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Dokud budou zprávy z AF u některých zdejších diskutérů vyvolávat takové negativní reakce, je to nejlepší důkaz, že jsou potřebné! :-)
P.S. Proti elektrofašistickým snahám EU o nastolení automobilové elektrototality v Evropě je třeba bojovat všemi dostupnými prostředky!
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 16:23
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Na prorussáckém AF nejde ani tak o obsah, ten je často i minimálně z části pravdivý, ale o jeho prezentaci a překrucování. Dělají to v putinovském marketingovém stylu stejně jako Bureš s Pitomiem. Aneb jak se říká v každé správné lži musí být alespoň trochu pravdy.
11. 2. 2024 16:47
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Len dusevny kripel ako si ty moze za vsetkym vidiet prorusku propagandu.
11. 2. 2024 17:38
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Přesně tak. Dělat ze všech lidí, bránících normální auta před šílenými neomarxistíkými eurohujery, nějaké proruSSácké síly, je elektrofašounská úchylka. Dotyční by si ji měli léčit u Dr. Chocholouška! :-[]
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2024 17:52
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ja sa snazim byt hlavne ferovy p. Juha ;-)
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 16:19
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Bureš & Pitomio mají s podobným přístupem cca 45 %, na prorussáckém AF nejsou blbí, oni vědí, co dělají...
11. 2. 2024 15:38
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Hneď z prvého článku citujem: "Před deseti lety jste si u Renaultu mohli pořídit 4,7metrovou Lagunu od 459 900 Kč. Dnes vám tato částka nestačí ani na 4,6metrový Mégane Grandtour" Toto je samo o sebe perla trumpety a AF, pretože za 10 rokov sa pohli smerom hore ceny všetkého. Zrovna u automobilov došlo k pridávaniu výbavy, zmene hodnotenia bezpečnosti, zmene emisných limitov, atď, tak prečo by mali ceny vozidiel do nekonečna stagnovať, resp. byť ako 10-15 rokov naspäť? Takisto na AF zabudli na časy, keď OII ako novinka stála s pár príplatkami 650-70000Sk, čo je len cez kurz zhruba 21500-23000€ a bol to úplný žebrák (čo sa výbavy týka) v porovnaní s dnešným základným modelom a jeho výbavou
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 16:29
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Asi tak, ono před nějakými 10-15 lety byly ceny aut na absolutním miminu a i když i tenkrát byla malá inflace, tak ceny aut se i nominálně snižovaly. Kdybychom šli do minulosti ale více, tak zjistíme, že draho už bylo... A zrovna ta Laguna byl extrém i na tehdejší dobu (auto střední třídy levnější než Octávka), sám jsem po ní pokukoval, ale nechtěje diesel nakonec vyhrála kombinace ranných TSI+DSG :D
11. 2. 2024 16:33
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Áno, tá doba bola extrémna, len každý ju vyťahuje ako referenciu, pričom nikto sa nepozrie do doby tesne po roku 2000. Aj passat B6 keď vyšiel stál s nie základným motorom a dsg +- 40-50000€ (len prepočtom cez kurz na dnešnú cenu). Ak by sa týkala inflácia automobilov tak ako iných tovarov, dnes by stál snáď 100000€. A to ani zďaleka nestojí. Tým netvrdím, že súčasný sta je pre nás dobrý
11. 2. 2024 22:17
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
"keď OII ako novinka stála s pár príplatkami 650-70000Sk, čo je len cez kurz zhruba 21500-23000€ a bol to úplný žebrák (čo sa výbavy týka) "
Tak to zase nekecej!!! Když přišla O2 tak výbava žebrák stála 424.900 kč.
Avatar - Barry Lyndon
12. 2. 2024 17:41
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
což je ve slovenských korunách a s pár příplatky 650-700...
11. 2. 2024 14:45
Zajímavá je originální indická verze
Zajímavá je originální indická verze Force Gurkha. Má diesel 2.6 litru vyvinutý na základě motoru Mercedes OM 616 ze 70.let. Ale už s turbem, common-railem, DPF, SCR atd.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
11. 2. 2024 16:35
Re: Zajímavá je originální indická verze
To se "divím", když podle místních dieseldezolátů jsou DPF, SCR atd. zlé moc zlé věci nařízené od reality odtrženými politology z Brussele a ve správném světě (rozuměj kdekoliv mimo EU) taková kuvítka přece nikdo nepoužívá... :-)
11. 2. 2024 17:23
Re: Zajímavá je originální indická verze
Svět už není, jak býval. Indie má stejné emisní limity jako EU. A Čína je má dokonce přísnější.
Avatar - mariov8
12. 2. 2024 09:52
Re: Zajímavá je originální indická verze
Přesně tak, a není to tak dávno (dokonce i po miléniu!), co tam byl ještě původní komůrkáč s řadovým čerpadlem. Mimo indii se však motor Mercedes-Benz OM616A s turbodmychadlem nikde neprodával, pouze o válec větší jednotka OM617A. Motory v Evropě vyběhli z produkce většinou v polovině 80tek, úplně poslední vůz co tyto ingoty v Evropě používal, byla dodávka MB100 ze Španělska s atmosférickou 2,4D OM616 až do roku 1996.
Avatar - apoho
11. 2. 2024 22:45
A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
https://www.autozive.cz/…ek-zakaz-lithia/ :D
Rozbalit vlákno
4
12. 2. 2024 08:23
Re: A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
To je clickbait, který nemá s realitou nic společného.
Avatar - apoho
12. 2. 2024 08:42
Re: A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
Tvářit se to tak může ale nedivil bych se, kdyby se to tak nějak začalo vyvijet
12. 2. 2024 09:19
Re: A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
Pokud budou soli lithia zařazené mezi látky ohrožující reprodukci, je to problematické pro toho, kdo s tyto soli vyrábí a používá, třeba při výrobě Li-Ion baterií. Bude muset přijmout adekvátní opatření, aby zaměstnanci nebyli ohroženi. Avšak baterie obsahují poměrně málo lithia a navíc v jiné formě než jsou ty uvedené soli a navíc jde o uzavřený výrobek. Prostě bouře ve sklenici vody.
Avatar - Barry Lyndon
12. 2. 2024 13:43
Re: A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
Aneb klasická dieseldezolátní pikačovina :no: :D