Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
No to určitě, ten kdo chce blbnout v off road centru si tuhle EV splácaninu nekoupí, ale spíš nějaký starý offroad s dieselem/velký benzinem - Def, Wrangler, Pajero, Patrol a řádně si ho upraví ;-)
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
JJ. Nebo účastníkům limity překonávajících expedicí do rumunský hor apod. Sice tam kolem nich jezdili i vesničani v Daciích (myslím 1300, ne Duster), ale to jim dobrodružné uspokojení nemohlo pokazit :D:yes::yes:
Re: Proboha, žroč by si tento elektrozkraťácký nesmysl někdo
Aj rexton s pevnym ramom je fajn... za dane peniaze nekupis nic lepsie ani vacsie ani terennejsie... Granadier tiez uznavam ale volil by som Rextona... ktory vlastne popri tom vsetkom uz vie byt aj dost ( nazvime to ze ) luxusnym korabom... a rodinnym kriznikom...
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ved len okopcil odkazy a poukazuje na fakty... tie clanky predsa on nepisal tak vo co go.... ma inak pravdu... elektro nie je dnes este to jedine a spravne riesenie... ten cas este neprisiel
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Dokud budou zprávy z AF u některých zdejších diskutérů vyvolávat takové negativní reakce, je to nejlepší důkaz, že jsou potřebné! :-)
P.S. Proti elektrofašistickým snahám EU o nastolení automobilové elektrototality v Evropě je třeba bojovat všemi dostupnými prostředky!
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Na prorussáckém AF nejde ani tak o obsah, ten je často i minimálně z části pravdivý, ale o jeho prezentaci a překrucování. Dělají to v putinovském marketingovém stylu stejně jako Bureš s Pitomiem. Aneb jak se říká v každé správné lži musí být alespoň trochu pravdy.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Přesně tak. Dělat ze všech lidí, bránících normální auta před šílenými neomarxistíkými eurohujery, nějaké proruSSácké síly, je elektrofašounská úchylka. Dotyční by si ji měli léčit u Dr. Chocholouška! :-[]
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Hneď z prvého článku citujem: "Před deseti lety jste si u Renaultu mohli pořídit 4,7metrovou Lagunu od 459 900 Kč. Dnes vám tato částka nestačí ani na 4,6metrový Mégane Grandtour" Toto je samo o sebe perla trumpety a AF, pretože za 10 rokov sa pohli smerom hore ceny všetkého. Zrovna u automobilov došlo k pridávaniu výbavy, zmene hodnotenia bezpečnosti, zmene emisných limitov, atď, tak prečo by mali ceny vozidiel do nekonečna stagnovať, resp. byť ako 10-15 rokov naspäť? Takisto na AF zabudli na časy, keď OII ako novinka stála s pár príplatkami 650-70000Sk, čo je len cez kurz zhruba 21500-23000€ a bol to úplný žebrák (čo sa výbavy týka) v porovnaní s dnešným základným modelom a jeho výbavou
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Asi tak, ono před nějakými 10-15 lety byly ceny aut na absolutním miminu a i když i tenkrát byla malá inflace, tak ceny aut se i nominálně snižovaly. Kdybychom šli do minulosti ale více, tak zjistíme, že draho už bylo... A zrovna ta Laguna byl extrém i na tehdejší dobu (auto střední třídy levnější než Octávka), sám jsem po ní pokukoval, ale nechtěje diesel nakonec vyhrála kombinace ranných TSI+DSG :D
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Áno, tá doba bola extrémna, len každý ju vyťahuje ako referenciu, pričom nikto sa nepozrie do doby tesne po roku 2000. Aj passat B6 keď vyšiel stál s nie základným motorom a dsg +- 40-50000€ (len prepočtom cez kurz na dnešnú cenu). Ak by sa týkala inflácia automobilov tak ako iných tovarov, dnes by stál snáď 100000€. A to ani zďaleka nestojí. Tým netvrdím, že súčasný sta je pre nás dobrý
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
"keď OII ako novinka stála s pár príplatkami 650-70000Sk, čo je len cez kurz zhruba 21500-23000€ a bol to úplný žebrák (čo sa výbavy týka) "
Tak to zase nekecej!!! Když přišla O2 tak výbava žebrák stála 424.900 kč.
Zajímavá je originální indická verze Force Gurkha. Má diesel 2.6 litru vyvinutý na základě motoru Mercedes OM 616 ze 70.let. Ale už s turbem, common-railem, DPF, SCR atd.
To se "divím", když podle místních dieseldezolátů jsou DPF, SCR atd. zlé moc zlé věci nařízené od reality odtrženými politology z Brussele a ve správném světě (rozuměj kdekoliv mimo EU) taková kuvítka přece nikdo nepoužívá... :-)
Přesně tak, a není to tak dávno (dokonce i po miléniu!), co tam byl ještě původní komůrkáč s řadovým čerpadlem. Mimo indii se však motor Mercedes-Benz OM616A s turbodmychadlem nikde neprodával, pouze o válec větší jednotka OM617A. Motory v Evropě vyběhli z produkce většinou v polovině 80tek, úplně poslední vůz co tyto ingoty v Evropě používal, byla dodávka MB100 ze Španělska s atmosférickou 2,4D OM616 až do roku 1996.
Re: A na konci byl zvonec a elektrické pohádce je konec
Pokud budou soli lithia zařazené mezi látky ohrožující reprodukci, je to problematické pro toho, kdo s tyto soli vyrábí a používá, třeba při výrobě Li-Ion baterií. Bude muset přijmout adekvátní opatření, aby zaměstnanci nebyli ohroženi. Avšak baterie obsahují poměrně málo lithia a navíc v jiné formě než jsou ty uvedené soli a navíc jde o uzavřený výrobek. Prostě bouře ve sklenici vody.