Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Jakub Milata
Super hlášky, hlavně ta s tou kapucí :-D Jinak je neuvěřitelné, kolik to vyžaduje údržby. Já mám na Tesle najeto 220tis. km a kromě pár dílú na podvozku to temer nic nepotřebovalo. Dokonce i destičky jsou cca v polovině životnosti... Tady toto by potřebovalo X vymen olejů a filtrů v motoru, převodovce, haldexu, brzd, tlumičů a kdo ví co ještě :-D A navíc ty prodlevy při zrychlování.. To je důvod proč už nechci spalovak
A jak fungují ty brzdy co za 220 tis maj poloviční tlouštku destiček? maj aspon účinnost 45% nebo jeno 20?
Z cca 100% aurusů hybrid jezdících na servis do ofiko servisů Toyota má podle jejich interních statistika 65% zatuhlé zadní brzdy :-):-):-):-):-) A to je JENOM hybrid.
Olej v motoru si vyměním doma na dvorku za 20 minut :-) v převodovce se mění olej 1x za 3 roky a haldex nemam, tlumiče mam ve 200 tis původní a brzdy záleží na jízdním stylu dané osoby.
A opět si to vyměním doma na dvorku, na Jagu sem si sám měnil i přední tlumiče, tyčky stabilizátoru a gumy(uložení) přední tyče stabilizátoru :-)
Co sis vyměnil doma ty na Tesle, pochlub se nám :-)
Moderní V8 s cenami 1,5-3 mega, což je přímá konkurence Tesly má zrychlení za 3,5-5 s
:-):-):-)
Z cca 100% aurusů hybrid jezdících na servis do ofiko servisů Toyota má podle jejich interních statistika 65% zatuhlé zadní brzdy :-):-):-):-):-) A to je JENOM hybrid.
Olej v motoru si vyměním doma na dvorku za 20 minut :-) v převodovce se mění olej 1x za 3 roky a haldex nemam, tlumiče mam ve 200 tis původní a brzdy záleží na jízdním stylu dané osoby.
A opět si to vyměním doma na dvorku, na Jagu sem si sám měnil i přední tlumiče, tyčky stabilizátoru a gumy(uložení) přední tyče stabilizátoru :-)
Co sis vyměnil doma ty na Tesle, pochlub se nám :-)
Moderní V8 s cenami 1,5-3 mega, což je přímá konkurence Tesly má zrychlení za 3,5-5 s
:-):-):-)
Brzdy fungují úplně normálně, nejsou ani trochu orezle. Účinnost úplně neumím změřit, ale na okruhu jsem dříve zahřál baterku než stihly zvadnout brzdy. Třeba na BMW i3 máme najeto 80tis a zadní brzdy jsou úplně rezavé...
Tesla je strašné jednoduchá na opravy, vše je snadno přístupné. Na dvorku bych vyměnil i oba motory :-) Sám jsem menil jen ramena a kosti stabilizatoru (akorát jsem musel na geo) jinak nebylo v podstatě nic třeba.
Byl u mě i mobilní servis, který vyměnil nějaký airbag v rámci svolavacky a couvaci kameru. Dobre je, že vše udělají přímo u vás doma v garáži a neúčtují si ani cestu :-)
Tesla je strašné jednoduchá na opravy, vše je snadno přístupné. Na dvorku bych vyměnil i oba motory :-) Sám jsem menil jen ramena a kosti stabilizatoru (akorát jsem musel na geo) jinak nebylo v podstatě nic třeba.
Byl u mě i mobilní servis, který vyměnil nějaký airbag v rámci svolavacky a couvaci kameru. Dobre je, že vše udělají přímo u vás doma v garáži a neúčtují si ani cestu :-)
brano bleha
Keď počujem benzínovú RS na ulici, neviem či sa mám smiať alebo plakať. Ten zvuk, to je hádam to najumelejšie, čo kedy v ére automobilov vzniklo.
rohYpnol
Potvrzení toho, že u koncernu je lepší se top motorizacím vyhnout, protože to jsou servisní pasti.
Kodiaq RS TDI nebrat
Audi SQ7 nebrat...
Smutné je především to, jak ve vývoji kašlou na opravitelnsot a přístupnost dílů. Prostě zájem jen o prvomajitele, co to má na 3 roky. Potom potopa...
Kodiaq RS TDI nebrat
Audi SQ7 nebrat...
Smutné je především to, jak ve vývoji kašlou na opravitelnsot a přístupnost dílů. Prostě zájem jen o prvomajitele, co to má na 3 roky. Potom potopa...
Roman Hrnčíř
Panove, nestovnavejte SQ7 s V8 a opravdu slozity motor konstrukcne slozitejsi ale opravdu vlajkova lod. Mel jsem bitdi 3.0 v SQ5 aktualne vlastnim bitdi v alltrack. Dynamika nesrovnatelna v audi, spotreba uplne stejna. Servis? sQ5 temer bez potreby servisu / alltrack na 120.000 rozvody v autorizaku-a sranda ze jsem je musel premlouvat aby mi je udelali-prisel pan vedouci dilny a rika mi, ze to neni treba ze jsou to vyhozene prachy-rikam, radeji se podivejte, mate to predepsane...no po 10 ti minutach overovani prisel ze ano, ze od nejakeho roku uz se nedelaji. Jinak v pohode-odeslo par beznych veci.
×
Sdílení komentáře
×
Co se týče vzácnosti. Pokud se za 3 roky prodalo více než 20 tisíc Kodiaqů RD TDI, tak to není žádná vzácnost. Tolik se za o něco delší dobu prodalo třeba i Fabií RS TDI. Když se podívám na největším českém inzertním serveru na Kodiaq RS TDI, vidím jich 82. Když jsem já kupoval vzácnou Škodovku, tak jich byly v nabídce tak kolem 5, ale ani jedna po faceliftu, který jsem vyžadoval, takže jsem několik měsíců čekal, než se jeden exemplář objevil (a koupil jsem ho).
BTW Nějak nechápu, jak může originální servis zapomenout na výměnu rozvodů. Koncern VW dnes k autům nedává žádnou servisní knížku ani servisní plán. Vše si pod pokličkou drží koncern VW ve svém online systému. Položky údržby se automaticky vygenerují až při sepisování zakázky při pravidelné servisní prohlídce.