Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bazar Martina Vaculíka: Vrcholné provedení českého snu Škoda Kodiaq RS

Interiér verze RS se citlivě motá kolem hranice zdravého vkusu. Průzkum, kolika bohatým zákazníkům se umělý karbon líbí a kolik jej prostě bere u nejsilnější verze jako holt nutnost, by nás velmi zajímal.
Nevýhodou sportovních sedaček až do roku 2021 bylo, že neuměly být odvětrávané. Od modernizace výrobce nabídl pro RS ergonomickou verzi těch standardních, které už odvětrávání nabídnout umějí.
Motor 2.0 TSI
Podle výrobce jde například turbodmychadla demontovat přímo na vozidle. V praxi to není vůbec reálné a lepší je celý agregát vyndat.
113 Fotogalerie
redakce AUTO.CZ
Diskuze (15)

Z 600.000 dosud vyrobených kodiaqů první generace jich jen 20.460 bylo v provedení RS TDI (176 kW). Právě na toto vzácné provedení se ve své videorecenzi Martin zaměřil tentokrát.

Řeč bude o specifických servisních nárocích dvojicí turbodmychadel přeplňovaného dieselu, o jeho životnosti, odolnosti a konstrukčních rozdílech brzd i o tom, kolik vydrží standardně montované elektronicky regulované tlumiče DCC. A třeba i o tom, co pro životnost a servis akumulátoru znamená jeho přesunutí do zadní části vozidla. Tohle video si dejte, i pokud vám SUV nic neříkají a fandíte jiným vozům. Principy, o kterých Vaculík mluví, platí všude.

Vstoupit do diskuze (15)