Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Rafale má české ceny, začíná těsně pod milionem

Za 999 tisíc korun dostanete základní verzi Techno, která už je bohatě vybavená po stránce komfortu i bezpečnosti. O sto tisíc dražší Esprit Alpine přidá např. 4Control, za lepší světlomety či elektrické sedačky je třeba dále připlácet.
Zpět na článek
13. 2. 2024 12:04
13. 2. 2024 12:46
13. 2. 2024 13:06
13. 2. 2024 13:52
13. 2. 2024 13:29
13. 2. 2024 13:42
13. 2. 2024 15:15
13. 2. 2024 15:26
15. 2. 2024 14:17
13. 2. 2024 12:47
13. 2. 2024 13:04
13. 2. 2024 13:12
13. 2. 2024 14:02
13. 2. 2024 14:51
13. 2. 2024 19:47
13. 2. 2024 20:43
14. 2. 2024 07:37
13. 2. 2024 23:49
Avatar - Ham.
13. 2. 2024 12:04
Smutné
když "vrcholný" model automobilky je předohrab s tříválcem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2024 12:46
Re: Smutné
To mas to iste ako u grandlanda... vpredu je vzdy nejaky 3 valcovy zazrak plus zachranuje to cele elektromotor ... a cena od miliona vyssie ... takto dnes vyzera ta rovnica na uspech ... inak keby to na maske malo erb s levom tak prisambohu dusu vidim pezota
Avatar - Barry Lyndon
13. 2. 2024 12:55
Re: Smutné
A není to u Gandlanda spíš naopak? Tříválcový chudáček žádnou nápomoc nemá a elektromotor v PHEV pomáhá čtyřválci 1.6?
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2024 13:06
Re: Smutné
Tak potom radsej grandland urcite ... tuto chce fakt vacsi motor ...
13. 2. 2024 13:52
Re: Smutné
Grandland je dnes nezaujímavý a obstarožný. :no:
13. 2. 2024 13:29
Re: Smutné
To není smutné, ale přímo zoufalé :no:
Avatar - sargis
13. 2. 2024 13:42
Re: Smutné
A este si ho ludia budu mylit zvonka s Peugeotom 408
Avatar - del42sa
13. 2. 2024 15:15
Re: Smutné
plugin hybrid by měl dostal 1,6l čtyřválec + 2 elektromotory. Sice je to jen 1,6, ale pořád lepší než třívalec s normovaným výkonem 96kw jako vrcholná motorizace
Avatar - lamal
13. 2. 2024 15:26
Re: Smutné
to vypada ok, keby tie multimodove prevodovky vyrabali aspon 15-20 rokov, ze je na to spolah...
15. 2. 2024 14:17
Re: Smutné
No jo, doby R25 a Safranu jsou pryč ;-) Nejak nechápu, kdo by si auto jako Rafale chtěl koupit? Nenabízí nic, dokonce je bez slušného motoru a ještě k tomu za nesmyslné peníze. Když Renault SUV, tak Arkanu s 1.3TCe 160 a ještě ušetříš… a v podstatě dostaneš to samé :yes:
Avatar - lamal
13. 2. 2024 12:47
Renault 408
Dalo sa cakat, ze to bude dalsia 408, bez icockpitu - ideál.
Ak tam je ten motor bez premenlivej kompresie, tj 1.2turbo obyc tak pohoda. Pri Renault hybride sa spocitava 205 + 205 nm zo spalovaku a elektro motora, to by mohlo byt ok... az to vydrzi ich Multimódova prevodovka, za ktoru by som ruku do ohna nedal, v e-tech hybride pre Clio s tym boli problemy hned na zaciatku.

Motory Nissanu s premenlivou kompresiou maju v USA (tam su to 1.5 + 2.0) na spadnutie skandal s poruchami, kedy zatial nespustili federalne vysetrovanie. Odchadza im - ocakavane system resp rameno a loziska L-Link clenu, ktory meni zdvih klukoveho hriadela, tj kompresiu. - Neviete niekto ci to Renault pouziva dakde v hybride ?
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2024 13:04
Velmi smutné...
Tak tohle auto je klasickou ukázkou současného automobilového úpadku Ëvropy: další absurdní kříženec SUV a kupé a k tomu naprosto nepřijatelná hybridní motorizace + miliardy otravných asistentů... Tak takhle tedy ne, Renaulte! :-O :-O :-O :-( :no: A tato hrůza má tvořit nový vrcholný model značky? Když si vzpomenu na nádherný Safrane, nebo R25 (oboje nabízené s celou řadou normálních motorů, vč. 6válců!), je mi opravdu do pláče! :-O :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2024 13:08
Re: Velmi smutné...
Aj prve twingo bolo pekne a legendarne a nakoniec aj moc uspesne aj napriek len 3dv karoserii... 90 roky boli naj...
13. 2. 2024 13:12
Hezká
auta na pohled umí dělat Renault určitě. Bohužel si dle mého soudu, "zabíjí" prodeje opravdu velmi omezenou nabídkou ICE... škoda. Divím se, že Luca de Meo (CEO) to nevidí a netlačí na rozšíření, zvláště, když předtím velel Cupře a musím mu být jasné, že zakaz ICE v 2035 bude s velkou pravděpodobností odložen (stejně tak jak to udělala Čína z 2050 na 2060) a auta s ICE budou to jediné, co budou schopni tady ve Evropě v následujících letech prodat (BEV budou prodávat jen Číňani). PS: Máme doma Clio z 2015, 1.2 Tce, EDC a lítá to jak drak...
Rozbalit vlákno
5
13. 2. 2024 14:02
Re: Hezká
No veď de Meo robí presne to, čo sa v tejto situácii dá robiť. Tlačí dole emisie (to už musí teraz, nie v 2035) vďaka hybridom (čo by za ne Stellantis teraz dal) a zároveň navyšuje zisk novými modelmi vo väčšom a drahšom C a D segmente a pritom všetko na spoločnej platforme, čo šetrí výrobné náklady. Neviem čo iné by mal za daných okolností robiť. Zároveň teraz začali raziť cenovú politiku Dacie, že nebudú pri nových modeloch Renaultu extrémne zvyšovať základnú cenu ale ani neponúknu zákazníkovi veľké zľavy.
13. 2. 2024 14:51
Re: Hezká
To auto môže byť akékoľvek dobré, súčasné a neviem aké. Ale pekné nie je ani omylom.
13. 2. 2024 19:47
Re: Hezká
Celá tá móda prišliapnutých SUV je nezmysel a krok vedľa podľa mňa. Tu som fakt zvedavý, ako to bude prijaté. Úplne Renault chápem, že ďalší Talisman by nemal úspech, no zároveň sa ukazuje, že Arkana nebol dobrý krok, hoci na začiatku vyzeralo, že bude hitom. Takže uvidíme. Za mňa hlavne škoda, že tam nedali atmo štvorvalec 1,8 hybrid, ktorá by sa mala objaviť v Bigsteri. Takto musia každému vysvetľovať, že ten trojvalec má dostatočný výkon.
Avatar - xxc
13. 2. 2024 20:43
Re: Hezká
Preco by to mal byt nezmysel? Vyzera to pekne, ludia by na to sli, keby to nezabila cena. Este aj ten vykon je v pohode, len to musi stat polovicu :-)
14. 2. 2024 07:37
Re: Hezká
Nerozumiem nutnosti mať nejakú vlajkovú loď a za každú cenu mať odpoveď na ponuku konkurencie. myslím, že keby Renault ostal pri MPV, len ich o 2 cm zdvihol a oplastoval, mal by s nimi väčší úspech ako s týmito nevkusnými krabicami na zbytočne veľkých kolesách. Renault mi prišiel dosť dobrý v priestore a praktičnosti, počínajúc prvým Twingom, cez Modus, Scenic a tak ďalej. Kvôli móde SUV a crossoverov to všetko hodil za plot - na vlastnú škodu.
Arkana mi príde ako niečo podobné k C4, len je podstatne drahšia, čo bude asi najväčší problém.
Avatar - xxc
13. 2. 2024 17:11
nejaky zmysel toho auta za tu cenu?
ID 4 je mensie, ma vacsi razvor, ma vacsi kufor a o 3000 € vyssiu cenu. Zeby ten hybrid bol dialnicny kriznik, aby clovek nemusel nabijat na dlhych cestach? :-)
Rozbalit vlákno
2
13. 2. 2024 19:52
Re: nejaky zmysel toho auta za tu cenu?
No veď nasadzujú naraz aj nový elektrický Scenic, čo je taká ID.4, tak uvidíme. Tam len nerozumiem prečo to nespravili o 10 cm dlhšie, nech lepšie vedia konkurovať VW aj Peugeotu.
Avatar - xxc
13. 2. 2024 20:27
Re: nejaky zmysel toho auta za tu cenu?
Praveze dlzka Scenicu je dobra, len ten predny nahon ho diskvalifikuje. A cena je vysoka, povest pochybna :-) A teraz pozeram, svetla vyska 121 mm, to ani nejdem pozriet :-D
13. 2. 2024 23:49
To fakt?
Zdvihnuty hatchback za milion, hromada asistentov (ale za ten jeden ktory ma zmysel - sledovanie mrtveho uhla - si este treba priplatit), 3-valec s elektromotorom a malickou baterkou (ktora staci tak na jednu-dve akceleracie).

Toto ma byt (sic.) "vrcholny model"? V tom pripade je Renault este vo vacsich sra*kach, ako som si myslel...
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2024 17:00
Nesmysl na kolečkách
Jak udělat krásný nesmysl na kolech. Voila, renaultu se to povedlo. Už jen aby to někdo kupoval.
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2024 19:15
Renault Rafale
S tříválečkem o objemu 1,2 litru a cenou od 1 milionu to bude super prodejné auto. Škoda, že se nedovím, kolik si tohoto tříválečku koupí lidí za plnou cenu, co tohle supermoderní vozidlo vyvíjeli a dělali mu marketing. Asi to budou všichni a většina si rovnou koupí dvě.... :yes: :-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2024 06:05
Re: Renault Rafale
Obzvlášt když za tu cenu koupíš o dost líp vybavenýho X-traila (4x4, panoramatická střecha, head-up displej, 360° kamerovým systémem, 3 zonová klima, ...)