Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Božská Kia Stinger dostane nástupce! Bude mít přes 600 koní

Korejci chystají pokračovatele nedoceněného gran turisma. Ten však místo šestiválce dostane dva elektromotory a obrovský akumulátor, který zajistí dojezd až 800 kilometrů.
Zpět na článek
16. 2. 2024 10:44
16. 2. 2024 11:52
16. 2. 2024 09:06
Takže zase 3t baterka
Kia zas předvede jednu ze svým EV kreací :no: K čemu 600k, když to potáhne 3t? Navíc do toho určitě půjdou designovým stylem EV9, což je neskutečně odporný mastodont...

Stinger bylo parádní auto s V6 a pěkným designem. RIP ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - iudex
16. 2. 2024 09:37
Re: Takže zase 3t baterka
Tak zarezanie tohto modelu plne chápem, na rozdiel od mnohých iných tu tie predaje boli veľmi slabučké a spotreba/emisie vysoké. Už som to písal viackrát, Stinger sa mi páči a aj som ho zvažoval, atraitívne auto s parádnou technikou a výkonom, len proste tá cena na začiatku bola na úrovni prémie a to málokto reálne zaplatil. Dnes je tá cena v kontexte všeobecného zdraženia konkurencie lepšia, ale jednak je stále pomerne vysoká a hlavne už je neskoro.
16. 2. 2024 09:40
Re: Takže zase 3t baterka
Hele já asi taky chápu, jen jsem si posteskl, že tohohle krasavce vymění za několika tunové elektrické monstrum s odporným designem. Kie to aktuálně nejde, co nový model to kýčovitý hnus :no:
Avatar - iudex
16. 2. 2024 09:48
Re: Takže zase 3t baterka
To bezpochyby, Stinger bol ďaleko najkrajšou Kiou za posledné roky. EV9 je obluda, EV6 je dizajnovo akceptovateľná, ale ako crossover nízky športovo strihnutý liftback nenahradí.
16. 2. 2024 10:17
Re: Takže zase 3t baterka
EV6 je krasny auto.
Predevsim agresivni prid. :yes:
Zad je velmi originalni.

EV9 nazivo vypada taky vyborne.
Jen vy konzervativci si na ni budete muset dyl zvykat...
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 12:17
Re: Takže zase 3t baterka
Telluride je krajsi... videl som uz oba kusky a zatial co EV9 je vyzorovo chladna a typicky umela ako kazde ev.. tak telluride ma krasny americky smrnc a šťavu... https://moje.auto.cz/?… nazivo vysoky a obrovsky kolos
16. 2. 2024 14:21
Re: Takže zase 3t baterka
Pokojne si to kúp. Aspoň ťa na ceste uvidím z diaľky a radšej pôjdem iným smerom.
16. 2. 2024 15:22
Re: Takže zase 3t baterka
Tak u EV6 má Don celkem pravdu, ta se povedla, ale EV9 je mastodont nevzhledných tvarů.

Stinger je ale TOP design od Kie, nic hezčího zatím neudělala :yes:
17. 2. 2024 14:01
Re: Takže zase 3t baterka
Nebudu. Zkraťáky prostě ignoruju, jsou pro mě naprosto irelevantní, protože to nejsou auta, ale jen trapné pojízdné elektrospotřebiče! :-[] :no:
17. 2. 2024 17:39
Re: Takže zase 3t baterka
EV6 2024 teď koupil švagr a je moc fajn. Obzvláště když má solární panely na domě a jezdí takřka gratis. Ale koupil jsem manželce na podzim Konu N a je to větší zábava.
Jinak souhlasím, že třeba EV9 naživo je hezčí než v telce a vnitřek je hodně dobrej.
16. 2. 2024 12:36
Re: Takže zase 3t baterka
https://insideevs.com/…es-december2023/
Kie to aktuálně naopak jde, prodeje rostou i přesto, že třeba v USA (kde se prodávají spíše větší auta, než v Evropě) nemají nárok na dotace (import). :yes: :'-(
Jó kdyby měli takovéto prodeje modely, které jsou zde v diskusích pokládány za designové skvosty. :-!
16. 2. 2024 13:29
Re: Takže zase 3t baterka
Ja to v bílé barvě potkal tedkom na MAuriciu...a působí to velkým ale takovým lacinym dojmem....nevim, zdali je to vinou barvy.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 13:49
Re: Takže zase 3t baterka
Taky chladny bakelitak ze? Presne.. Uz povedzme podobne velky telluride ma uplne ine vyzarovanie... to ani nejde zrovnavat s tou ev srandou
16. 2. 2024 15:03
Re: Takže zase 3t baterka
"K čemu 600k, když to potáhne 3t?"

No právě k tomu, ne :D
16. 2. 2024 15:09
Re: Takže zase 3t baterka
Taky pravda :-[]
16. 2. 2024 10:21
70 (sedmdesát!) fotek🙄
70 fotek nebude nikdo prohlížet😏

Dejte tam 4 exterier, 4 interier a třeba 2 detaily vzorku pneumatik (jestli je redaktor opravdu úplný magor). Ostatních 127 fotek dejte kdyžtak až nakonec do speciální složky.

Ať to má štábní kulturu tohle moto zpravodajství.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 10:43
Ak to uz ma byt
Nejake 2,5 tonove elektro... tak to uz nemusia robit radsej ziadneho stingera ...
Rozbalit vlákno
32
16. 2. 2024 10:57
Re: Ak to uz ma byt
aktuelni stinger ma az 2.4t v plny parade
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 11:17
Re: Ak to uz ma byt
Takze elektricky potom bude mat 3 tony... parada.. to je to co clovek chce

Popravde radzej by som prijal aj nejaky velky telluride v europe ako tie kdejake EV9tky EV6 a dalsie elektro kusky ... videl som u nas este v lete telluride a pacilo sa mi to auto https://moje.auto.cz/?… presne taketo dizajnom "americke" kie sa mi pacia ... telluride sorento soul K5 a pod.. vzdy boli krajsie ako tie nase europske kie
16. 2. 2024 11:57
Re: Ak to uz ma byt
ev6 gt ma max 2.6t
nejdriv si zjisti jaka je realita a z toho vychazej
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 12:04
Re: Ak to uz ma byt
To uz je brutalna hmotnost... no uvidime kolko bude vazit ten ev stinger... co za lokomotivu to zase bude ... evore s caymanom uz normalne mäknu gumy :D
16. 2. 2024 12:48
Re: Ak to uz ma byt
Ale prd:

Stinger 3.3l V6 pohotovostní hmotnost 1909kg

https://www.auto.cz/…e-zustava-140954

EV6 pohotovostni hmotnost 2200kg

https://www.auto.cz/…y-kriznik-149592

Čili 300kg rozdil ;-) Pleteš si údaje, pohotovostní vs maximální…
16. 2. 2024 13:37
Re: Ak to uz ma byt
+491 nosnost = 2.4tuny
nebo myslis, ze to auto jezdi prazdny??
https://www.auto.cz/…e-zustava-140954

EV GT6
2125-2185 / 2600kg max
rozdil 2q
zrychleni 3.5sec, kolik ze to ma stinger ??
https://dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf
EV6 4x4
2015-2105 / 2530kg max
rozdil 1q
zrychleni 5.2, porad lip nez stinger
https://dam.kia.cz/…ky/EV6-cenik.pdf


jak jsi prisel na 3 tuny u EV stinger podle toho jak pises pohotovostni, ne maxilani ???
mas typicky dezolatni argumenty = prolhany a manipulativni
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2024 14:04
Re: Ak to uz ma byt
No ty si tady začal přičítat i nosnost.
16. 2. 2024 14:08
Re: Ak to uz ma byt
pise o 3 tunach, tak predpokladam celkova, i kdyz dost premrstena
a celkova u stingeru je 2.4t

nebo fakt myslel 3t u stingeru EV pohotovostni, kdyz pise 1.9t pohotovostni u benzinu ??
to je ta jeho demagogie
ja se jen snazil priblizit tem jeho 3 tunam, ani s celkovou se mi to moc nepovedlo
16. 2. 2024 15:18
Re: Ak to uz ma byt
Bože ty si tupý :-[] Ty 3t v nadpise prvního příspěvku jsou nadsázka, až to pochopíš, tak dej vědět … nebo víš co, přečti si tu diskusi ještě jednou a celou. Je to tam víc než dostatečně vysvětleno…

Jako není mým stylem lidem nadávat, ale tady to už vážně nejde jinak a ostatním diskutujícím se omlouvám ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2024 15:26
Re: Ak to uz ma byt
Nadsázku tady zelený utopisti obecně nechápou, když napíšu že v roce 2030 bude stát 1 Kwh 45 kč, tak píšou že si cucám z prstu čísla, že je to nadsázka a záměrně zveličení, které má ukázat absurditu dodnes nepochopili. Nebo když napíšu že něco je o půl metru nižší tak to neznamená že je to nižší skutečně o půl metru, ale ttřeba jen o 0,25 metru ale ta nadsázka demonstruje tu absurditu vysokých a těžkých SUV a crossoverů

Je to marný jim to vysvětlovat :-) Házíš perly svi*ím
16. 2. 2024 15:28
Re: Ak to uz ma byt
Taky mám ten pocit…
16. 2. 2024 17:23
Re: Ak to uz ma byt
sem si rikal, jak dlouho ti asi bude trvat, nez to hodis na nadsazku...
...nemylil jsem se, ale trvalo ti to dyl nez sem cekal.
evidentne nejostrejsi tuzka v penalu ani zdaleka nejsi, spis tupa

mezi nadsazkou, nepravdou, lzi nebo pomluvou je velmi tenka hranice
takze odted vsechny lzi muzes hodit na nadsazku
a nastava raj pro vsechny dezolaty, manipulatory a zvatlaly

se divim, ze kdyz amici nachytali VW pred skoro 9 lety na "clean diesel", kterej zas tak moc clean nebyl, tak ze to pravnici koncernu nehodili na nadsazku.
mohli tak usetrit cca 1bln v ceskejch na pokutach a odskodneni
16. 2. 2024 18:31
Re: Ak to uz ma byt
Prohrál si diskusi a neumíš to přiznat ;-) Vymýšlíš další linky na odvedení pozornosti… Vykašli se na to, nemá to smysl…
16. 2. 2024 21:19
Re: Ak to uz ma byt
aha, tak ty sem chodis bojovat, a proto jsi nasadil tezkej 3 tunovej kalibr
a neni to zas jen nejaka nadsazka ??
16. 2. 2024 22:15
Re: Ak to uz ma byt
toptene, už plácáš pátý přes devátý ;-) Běž raději spát, bude to lepší…
17. 2. 2024 08:23
Re: Ak to uz ma byt
nejdriv prijdes s nesmyslnou hmotnosti EV
pak zacnes tvrdit, ze to je celkova hmotnost
a porovnavas ji s hmotnosti pohotovostni u spalovaku
kdyz ti dojde, ze to je kravina tak, to vydavas za nadsazku
a nakonec se prohlasis za viteze svyho blabolu za souhlasneho hykani anti-EV funs
a ted me prosis, abych se v tom tvym smradlavym hovne uz dal nestoural a nerozmazaval ho

beru to tak, ze jsi konecne pochopil, ze srovnavat hrusky s jabkama nejde i kdyz oboji je ovoce
17. 2. 2024 10:37
Re: Ak to uz ma byt
Nikdo tě o nic neprosí, jen se v tom zbytečně dál motáš ;-)
16. 2. 2024 14:11
Re: Ak to uz ma byt
Jediný kdo tu s někým manipuluje jsi ty ;-) pleteš si maximální a pohotovostní hmotnost. Navíc Stinger V6GT a EV6 GT mají jasně psané pohotovostní hmotnosti užitečné hmotnosti, máš tam odkazy na auto.cz.

https://dam.kia.cz/…EV6-GT-cenik.pdf

2165kg podle aktuálch technických údajů Kii, max pak 2600 a baterku jen 77kWh. Nástupce Stinger má přijít s o polovinu větší baterkou, tj tak dalších 150kg víc, takže tak min 2300kg pohotovostní hmotností + 450 kg užitecné bude někde kolem 2750kg maximální, což jsou skoro 3t ;-) Navíc to kvůli baterce bude vyšší, aby byla vůbec kam dát. Co na to nechápeš?

Btw EV9 má 2600/3200kg :-[] :no:
16. 2. 2024 14:15
Re: Ak to uz ma byt
nastupce stinger bude mit jinou baterku nez tu z prelomu desetileti
takze u EV uvadis celkovou a to jeste premrstenou a u benzinu pohotovostni ..
... to je pravy dezolatsky srovnani
16. 2. 2024 14:16
Re: Ak to uz ma byt
Jak má někdo jiný názor je dezolát? Jsi opravdu tak hloupý? ;-)

Btw k té hmotnosti, nauč se číst technické údaje výrobce a pak diskutuj :yes:
16. 2. 2024 14:19
Re: Ak to uz ma byt
pouzivas demagogicky argumenty kdyz pises o premrstenejch 3 tunach celkovejch u EV, ale u spalovaku pises o necelejch 2 tunach pohotovostnich
to snad i ty vis ze celkova a pohotovostni se srovnavat neda, za to bys letel od zkousky i na ucnaku
ale stejne pises jednou o voze a podruhy o koze
to je ta demagodie, v ktery se vyzivaj dezolati
Avatar - Mikesus
16. 2. 2024 14:45
Re: Ak to uz ma byt
Nechci se vám do diskuze úplně plést. Ale 3t psal topper a jen ericn to nevyvrátil a začal s pohotovostní. Jak je vidět, EV mají obecne 200-300kg navíc oproti klasice, takže můžeme očekávat něco kolem 2.1 - 2.2t pohotovostní hmotnost. Celkovou bych viděl na něco kolem 2.6-2.7, což je od 3t pořád dost daleko. 300kg je pořád 10%, to není zanedbatelné.
16. 2. 2024 14:50
Re: Ak to uz ma byt
ericn zacal prvni vlakno
"Takže zase 3t baterka"
na to ja narazim
me vadi to prehaneni
uz to neresim
tecka
Avatar - Barrichello
16. 2. 2024 15:02
Re: Ak to uz ma byt
bohužel, auta týhle trídy vážila před 20 lety 1450-1600 kg a velké luxusní limuzíny nejvyší třídy vážili 1700-2000 kg.
Nad 2 tuny mívaly jenom suv, obří offroady a nejluxusnější auty typu RR v prodloužených verzích.....

Takže je fajn že ste bolševickým nařízením EU o 15 700 asistentech a Euro 30 zvedli hmotnosti o 400-800 kg, to ohromně pomůže jizdním vlastnostem aneb dejte do 30 let starého Jaguaru 8 kvalt převodovku a vyklepne vás na prvním kruháči tak brutálním způsobem, že jste to neviděli protože to váží o 500-900 kg méně a je to o půl metru nižší na výšku :-) :-) :-) Takže by tomu stačilo bohatě i těch 300 koní co to mělo

MUHAHAHHAHAHAH
Avatar - Barrichello
16. 2. 2024 15:05
Re: Ak to uz ma byt
Klasika váží 1500 kg, zbytek jsou naprosté nemysly a ekourvítka narvané do aut, které udělaly to, že auta váží o 400-700 kg víc, než by měla.
Můj 2001 Sebring s 2,7 V6 vážil 1530 kg. Nic zásadního mu nechybělo, měl airbagy, klimu, kožený sedačky v elektrice, tempomat, alu kola atd
Není důvod proč by auto týhle třídy mělo vážit víc jak 1,6 tuny, to sou politické nemsmysly a zbytečná nemyslná výbava proč držitelé oprávnění, co neumí řidit auto bez 250 asistentů :-)
16. 2. 2024 14:48
Re: Ak to uz ma byt
Takže znova.

Stinger 3,3 V6 GT AWD má max1905kg má pohotovostní hmotnosti podle tabulky výrobce auta:

https://www.kia.com/…raktiristika.pdf

Kia EV6 GT to samé: zase podle výrobce max pohotovostní hmotnost 2165kg.

Přesný rozdíl je tedy 260kg, což je hodně.

Základní Stinger 2.0TGDI 245k má max 1771kg a stejně výkonná EV6 229k má 2000kg, čili 229kg rozdíl. Co na tom pořád nechceš pochopit?

Jestli má přijít nástupce Stingeru, čili EV8 (model nad EV6) za 2 roky, žádnou jinou převratnou technologii baterií prostě nepřinese. Logicky 113kWh baterie bude o polovinu těžší než baterie EV6, která má 77kWh…. Jednodušeji ti to asi už víc nevysvětlím… ;-)
16. 2. 2024 18:16
Re: Ak to uz ma byt
Napsal jsi nesmysl.
Energeticka hustota baterek neustale stoupa.

Svoji "logiku" priste proboha vynech!

113kWh za dva roky muze vazit obdobne jako dnes 77kWh.

https://physicsworld.com/…-density-record/

Technology advances: the energy density of lithium-ion batteries has increased from 80 Wh/kg to around 300 Wh/kg since the beginning of the 1990s.
:-O
16. 2. 2024 18:35
Re: Ak to uz ma byt
Tak schválně, až EV8 přijde, mrkneme na hmotnost auta a když bude při podobných rozměrech nižší než EV6, dám ti za pravdu ;-) Ty logiko :yes:

2 roky jsou nic, to auto už je dávno v přípravě, tj technologie bude plus mínus stejná…
17. 2. 2024 10:24
Re: Ak to uz ma byt
Mluvil jsem o hmotnosti baterky, ze bude srovnatelna.

Ne o celym aute, ktery jeste vubec nevim, jak bude vypadat.
17. 2. 2024 10:36
Re: Ak to uz ma byt
Za dva roky těžko, to auto se vyvíjí teď ;-) Btw když to někde uvedou, bylo by zajímavé to srovnat, tj jestli se ta "pokročilá" technika (jak vy tvrdíte) někam vůbec posunula ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 15:13
Re: Ak to uz ma byt
Ericn to pise spravne... tu nie je o com...
Avatar - lyon667
16. 2. 2024 10:44
titulek
Proč to titulek označuje za nástupce Stingeru, když to fakticky není nástupce Stingeru?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 11:52
Re: titulek
Komu treba v eu ev stinger... nikomu... za to povedzme "americka" kia telluride by mala po boku touaregu aj u nas v eu iste zaujimave predajne cisla... logiku tu ale opat nehladam ze preco ju nemame...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2024 15:03
Stinger byl poslední hezká KIA
tyhle obludné čínské Moskviče s přídí na poblití si může koupit jen někdo kdo naprosto postrádá vkus pro design :-) Je to bezpohlavní paskvil pro pomatené milenály kterým jde jen o velikost tabletu a emise
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2024 15:19
Re: Stinger byl poslední hezká KIA
U nas kedysi vyhrala aj titul auto roka na slovensku... jej prichod bol skutocne velka vec... novinari boli nadseni... az po par rokoch realita ukazala ze to nakoniec nie je uz vhodne auto pre dnesnu ekologicku dobu na ktoru kazdy tlaci uz z kazdej strany... keby prisla este tak 5 rokov skor a arteon to iste ... mohli mat lepsie predaje... dnes je to uz jedno... taketo auta uz su proste out