tak to som si vsimol fakticky hned ze uz chyba... zrovna o neho som sa bal a stalo sa to co som aj tusil... ze RS prezije a scout nie ... ak to ale takto budu aj nadalej osekavat tak v dalsej generacii skonci bud prave uz RS alebo monte carlo ...
pojem legendarny nemusi automaticky znamenat najpredavanejsi alebo najkrajsi a najlepsi a pod... takze sa tiez priklanam k jeho logike .. a scouta som aj ja mal doslova za legendu ... skoda ho ... co uz ... nic netrva vecne ... pre mna to bola asi najzaujimavejsia octavka v ponuke... nevadi
Legendární může být i třeba jedinečné, jediný svého druhu, jak to bylo u dosti aut. Ale to ani ten scout nebyl, kdekdo dělá zvysenej oplastovanej kombik
ano presne... ale hlavne uz s nim tak nejak automaticky clovek ratal vzdy pri dalsej novej octavke... budoval si svoje meno roky.... bol zaujimavy.... co uz uz doscautoval
Ano. Skoro jsi to trefil. Kdekdo DĚLÁ. Ale v roce kdy přišel Scout konkurence jen zírala a neměla co nabídnout. A ani o generaci dvě později konkurenti často neuměli nabídnout AWD ale jen ty plasty.
První oplastovany kombik bylo subaru někdy v roce 1994. Takze konkurence moc nekoukala, taky se do toho moc nepoustela, protoze cross brzy byl populárnější.
Takze jaká legenda se kolem toho točí? Žádná.
Neskutečný? Taky není, je úplně obyčejný
Slavný? Ve 4.cenové asi je, jinak není. To se možná muze říct o nejprodávanějších autech ( golf, corolla, camry, f150,...) ale ani ne o octavii.
Proslulý? Scout opět oproti octavii není ničím proslulý, protoze je to stejná technika, jen s kusem plastu navíc. Označit scout za legendární je stejné jako označit octavii active za legendu.
Všechno tohle klidně můžu na Octavii Scout aplikovat. Píše se rok 2007, ostatní jen zírají. Octavia trefuje do černého cílovou skuoinu - alpské země, chataři a další. Bezkonkurenční nabídka, zvýšené kombi s awd a SUV prvky v nižší střední třídě, široce dostupné.
Nevím co tě na tom tak dráždí. Asi to že to je Škoda a to přeci musí být vždycky krám že
..
A scout není slavný. Přijď kamkoliv a řekni co člověka napadne pod slovem scout. A řekne ti úplně něco jiného než octavii. Pověstný čím? Možná a octavia, scout jako takový ne. Vyhlášený čím? Par plasty? Kdo ho vyhlásil?
Mne na tom nedráždí nic, jen že to není ničím legendární. Třeba škoda 130rs je pro mne legendou. Protoze byla jedinečná a ne jen kvůli pár plastum jako tohle.
Slavná v tom, že do nižší střední třídy přinesla koncept oplastpvaného zvýšeného kombi, zatímco ostatní s tím přišli často až o generaci později.
Proslulý svoji praktičností a vhodnosti pro chataře, stavaře, lesníky, energetiky, těžaře a další a další profese či zájmové skupiny jako pejskaři, koňáci a další.
Legendární je mozna jen u štamgastů ve 4.cenové. slavná fakt není, jen vutěch opilcu v hospodě, kteří nad ní slintají. zvysenej oplastovanej kombik byl predskokanem crossoverů a na to taky dojel nakonec. Crossy ho vytlačily. Nebyl první oplastovany kombik a to, ze možná byl první v C segmentu, z něj legendu vubec nedělá.
v com je problem priznat fakt ze scout bol uz legendou.... samozejme nie ako beetle ci mini.. ale svojim sposobom bol uz legendarny... alebo za kazdu cenu budeme protirecit rohypnolovi... to je lepsia taktika jasne.. pritom ako jeden z mala tu fakt pise rozumne logicky a k teme ... miesto blbnutia... a jeho nazory sanka dole... akoby som sa videl v zrkadle... neskutocne...
Však není legendou. Napiš jediný pádný důvod, proč má být legendou. Výjimečná technika, revoluční technologie? Ani jedno, jen kus plastu, který mj. mělo subaru od roku 1994.
Legendou je tím, že přinesl koncept zvýšeného oplastovaného kombi s AWD do nižší střední třídy. Přišla jako první, ostatní jen dobíhali o generaci dvě později.
Awd v nižší střední bylo už předtím, takže legenda kvůli kusů plastu to není. Octavia 4x4 už byla sama o sobě zvýšená. Takze jedine co scout udělal, že přidal plasty. Ne, přidáním plastu legenda není. Jen pro uslintané štamgasty ve 4.cenové možná jo. To rozporovat nebudu. Ale obecně fakt není.
Pokud to ohraničíš jako evropské auto, jako nižší střední třídu a jako kombi, tak ano, Octavia Scout byla první.
Ale stačí jednu z těch tří podmínek dát pryč a máš třeba Subaru Leone z roku 1983, které umělo nabídnout kombíka nižší střední třídy se zvýšeným podvozkem, plasty navíc a awd. A už tehdy i s turbem.
Golf GTI, Mercedes W137 260D nebo Bugatti Royale by asi byly legendy celosvětově.
Ale ano, z hlediska Evropy, nižší střední třídy a karosářské verze kombi byla Octavia Scout první.
Octavia proste nie je žiadna legenda, už to pochop. Doštuduj význam slova. Malou domácou legendou môže byť skôr Škoda Favorit, kvôli ktorej sa robili poradovníky a stavali stanové tábory pred Mototechnami... :-D
Není legendou, obzvlášť ne scout. Kdyz bych omezil význam na 4.cenou, kteří na to hledí jako na modlu, pak to může být, jinak je to naprosto obyčejné všední auto, kterých se potká na každém rohu od kdejaké výrobce.
Už pochop, že tvoje modla legendou není. Možná bych primhouril oko a řekl to o první octavii, která pro Čechy může být legendou, protoze to bylo první moderní české auto.
Legendární je a to dost evidentně, protože ji následovala konkurence.
Nebo konkurence následovala koncept, který nebyl legendární a byli úplně hloupí?!? :-[]:-[]
A nebola v istej snáď jediná možnosť mať diesel a AWD v kombi Octavii práve verzia Scout? Akonáhle túto kombináciu uvoľnili aj do bežných verzií a hlavne dorazil Kodiaq, prestala dávať mnohým zmysel a predaje to len potvrdili.
A co třeba že by octavia jako první začala používat nějaký netypický šroubek, taky by to z ní udělalo legendu?
Kdyz omezíme ještě barvu na zelenkavou, interiér na fialovej, konkrétní výbavu bez rádia a elektrických oken tak třeba taky najdeme nějakou legendu. Ne, legenda není o tom, ze co se nabízelo roky předtím omezis na milion podmínek.
Jistě. Není legendární. Proto s konkurentem Scouta přišli všichni ostatní konkurenti až o generaci později... :-[]
Bravo, to je závěr hodný geniality :yes:
Jde souhlasit s tím, že konkurenti jako Ford nebo Fiat přišli se svými "Scouty" daleko později. A to až tak pozdě, že se svými oplastovanými kombíky mohli podespat pod jejich pohřeb.
kto ponukal nieco podobne v tomto segmente aspon 16 rokov alebo aj viac .... no vidis... aj takto sa rodia legendy ... scout nou rozhodne bol... len sa na to treba pozerat srdcom a s nadhladom a nie cez cisla... svojim sposobom bol uz legendarny... a clovek ho tak nejak automaticky uz ocakaval vzdy aj v dalsom vydani.... raz to ale asi uz muselo skoncit... kedze C segment sa uz tiez osekava hlava nehlava poslednu dobu... som fakt zvedavy ci skonci aj focus... tu sa mi verit nechce
Pro mě je legendární to, jak jsem do toho kdysi sedl jako spolujezdec. Auto, které se legendárně kolébá jako loď už při minimálním natočení volantu. A do toho dunění legendárního TDI PD celým autem.
a to, ze se svetla vyska postupne snizovala z 18cm u O2 na 17cm u O3 a konecnejch 16cm u O4, takze se to auto stavalo cim dal tim min pouzitelny i v lehcim terenu a na polnacce
kdyz bydlis mimo asfaltku, tak o4 scout uz prestavala davat smysl kdyz tam jezdis celorocne
skoda ji
Je docela pravděpodobné, že řidiči Scoutu přešli na různá SUV.
Jednoduše se nevyplatilo vyrábět malou sérii pro několik nadšenců, to tak bývá.
Čtyřkolka v okte bude, kdo ji opravdu potřebujete tak ji v nabídce najde.
Když jsem se bavil s pánem od leasingovky, jestli bych si jako služebák mohl objednat O4 RS, tak řekl, že ne, protože car policy naší firmy (a mnoha dalších firem) zakazuje "sportovní auta", ale že většina firem to řeší tak, že objedná O4 Scout, ve které je stejný motor. Takže je otázka, kolik lidí si objednalo Scout z praktických důvodů a kolik jej objednala jako "pseudo RS".
Co Scout a hlavně jeho 2.0 TDI "úžasně" spolehlivá verze 147kW, ale daleko větší ztráta je vypadnutí z nabídky motoru 1.0 TSI. Po 7 letech čtení testů vozů s motorem 1.0 TSI ve verzi 85 kW a potom ve verzi EVO s výkonem 81 kW na tomto webu je to úplně k neuvěření, že tak výborný motor vypadne z nabídky tak důležitého modelu Škody Octavia. A ještě za stavu, kdy litrový trováleček znovu prošel modernizací na verzi EVO 2 a výkon se opět zvětšil o 4 kW a tak se vrátil na původní hodnotu 85 kW. Neskutečná ztráta pro Octavii!!! A nebo litrový trováleček nebyl tak vynikající, jak se zde 7 let psalo, že již není do Octavie nabízen? :D:yes:
Co víš konkrétního o "úžasné" spolehlivosti 147kW verze, která se dál prodává a prodávat bude ve větších modelech jako Superb, Passat, Kodiaq, Tiguan, Audi A4, A5, A6, Q3, Q5,... ???
Navíc to evidentně není dočasný výpadek, protože přišli s podladěnou 1.5 TSI. A R3 koncepce evidentně nedává žádný smysl. Koneckonců, opět to jen potvrzuje moje slova z dřívějška.
Aby nyní základní motor 1.5 TSI Evo 2v modernizované Octavii nebyl naladěn tak, že většinu doby jízdy nebo ujeté vzdálenosti nepracoval ve dvouválcovém režimu a do režimu práce všech čtyř válců se zapne jen při silné akceleraci nebo při jízdě na plný plyn...To pak litrová tříválečková jednotka je pořád lepší než dvouválcová "sedmsetpadesátka". :D
Ať už jde VW koncern do pytle, ukončí Volkswagen Sharan, ukončí Škodu Fabia Combi bez jakékoliv alternativní náhrady, do Fabií přestali dávat 3válcovou jednotku 1.4 TDI, která byla ještě dostupná ve třetí generaci před faceliftem, Octavia 4x4 TDI už není a teď už ani Octavia Scout? Koncerne styď se.
Nebuďte rozmrzelý, bude od koncernu mnoho typů nových moderních EV. A zapomněl jste na sedan od Passatu a liftback Arteon, holt je asi potřeba prodat alespoň nějaký kousek EV limuzíny EV.7... Dobře to vedou v Evropě k jiskrným elektrickým zítřkům. :-[]