Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Toyota Corolla XII (E210): Do svazku raději s osmnáctkou

Historicky nejprodávanější auto na zeměkouli si nemůže dovolit velké chyby. Prostor pro ty malé se ale najde i v nejlepších rodinách. U současné corolly platí, že lákavým dvoulitrovým hybridem se svižně svezete, ve spolehlivosti ale pořád vede osvědčená osmnáctistovka.
Zpět na článek
16. 2. 2024 22:54
17. 2. 2024 05:36
17. 2. 2024 10:50
17. 2. 2024 12:59
17. 2. 2024 21:30
19. 2. 2024 12:56
17. 2. 2024 21:31
17. 2. 2024 20:37
16. 2. 2024 22:54
Priestor
Kedysi som ju skúšal.
Sedan a Hb sú nepoužiteľné malé. Priestornom je pod úrovňou malých aut.

Kombi o čosi lepšie ale skutočne len o niečo.

Mám dojem, že aj fabia ma vnútri viac miesta.
Hlavne výška interiéru je fakt zlá
Rozbalit vlákno
9
17. 2. 2024 05:36
Re: Priestor
Meky a jeho keci. V Corolle kombi je podobne miesta ako v Golfe kombi a určite viac ako v i30 kombi, ale to sú všetko asi malé autá.
V sedane na zadných sedačkách je už na mňa malá výška, ale to som zažil aj v iných sedanoch. Arteon je o triedu väčší a tiež sa dozadu komfortne neposadím, lebo je nízky.
Avatar - Mokrous
17. 2. 2024 10:50
Re: Priestor
Všechna auta třídy jsou o 3-6 cm vyšší a to je prostě znát. Corolla je extrémně nízká.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 2. 2024 12:09
Re: Priestor
Nevim, cisla jsem nekontroloval.
Ale jezdil jsem tyden v Londyne a okoli prave touhle Corolou 1.8 hybrid.

Takzeo spolehlivosti nemuzu hlasovat, ale uzivatelsky prijemne auto. Prostoru rozhodne vic, nez jsme 3 potrebovali.
Avatar - Mokrous
17. 2. 2024 12:59
Re: Priestor
Souhlasím, že do města je ten pohon naprosto geniální. A spolehlivost je léty prověřená.

Jinak mě to auto po otestování ale nebere vůbec.
Avatar - Mikesus
17. 2. 2024 21:30
Re: Priestor
A v corolle se sedí o 3-6 cm níž než u ostatních, je to pořád plus mínus to samé. V sedanu je pro hlavu méně místa, asi jako ve skoro každém sedanu.
19. 2. 2024 12:56
Re: Priestor
Je to super auto. Žádné poruchy, levný provoz a dá se s tím úplně v pohodě jezdit po Evropě. Dvakrát jsem nemohl jet do Česka Lexusem, tak jsem jel manželčiným Aurisem a úplná pohoda. Má výborný podvozek to auto. Za mě je to auto top.
17. 2. 2024 08:21
Re: Priestor
Záleží jaké máš požadavky. Mě přijde velikostně úplně cajk. Nepotřebuji přerostlá auta. Ve předu se sedí výborně, vzadu jsou stejně děti a velké cestování = na střechu rakev. Stejně jsem jezdil se služební ochcávkou, takže žádná změna v tomto. Jen Toyota lepé jezdí a s nižší spotřebou, líbí se mi více a neměnil bych. Už jen to, že nemám x krát do měsíce výpadky a můžu si zatopit kdy chci je fajn :D
Avatar - Mikesus
17. 2. 2024 21:31
Re: Priestor
A nechybí ti to dobrodružství, že nikdy nevíš co ti zase přestane fungovat?
17. 2. 2024 20:56
Re: Priestor
Nemohu porovnat s oktávkou, ale podle superbu jen o trochu méně místa nad hlavou (mám 196 cm) a sedadlo nemám úplně dole. Vzadu se sám za sebe vlezu, nemám kolena zaražená do sedadla řidiče, se superbem se už měřit samozřejmě nemůže. Kufr dobrý, jen škoda toho kastlíku za sedadly - v dolní poloze podlahy se tam kvůli něho nevleze ochranná plastová vana. Ale jinak geniální motor 2.0 na město/meziměsto.
17. 2. 2024 20:37
Ach jo
Tak jsem si koupil předplatné, abych mohl článek přečíst a ono nic. Nejde to. Fakt super. A proč nejde koupit třeba pouze jeden článek za 50 nebo 80 Kč? Šlo by to zařídit?
Rozbalit vlákno
2
19. 2. 2024 11:22
Re: Ach jo
Totozny clanek je ve Svetu motoru za 35, pripadne v elektronicke podobe za 28 myslim 😉
19. 2. 2024 13:22
Re: Ach jo
Dobrý den, podle našich informací vaše měsíční předplatné vypršelo 27.1.2024.
4. 3. 2024 10:32
Množstvo nepresností...
... ktoré je v článku ma ako majiteľa Corolly Hybrid zaráža. Ja viem že každý jeden redaktor / novinár si nemôže overiť úplne všetko, ale základné veci by už zvládnuť mohol.
1. Zadné výduchy klimatizácie nemali ani nižšie výbavy s automatickou klimatizáciou,
2. Hatchback (aj 1,8 hybrid!) má objem kufra 361 l, menších 313 l má 2,0 hybrid, lebo ma 12V batériu v kufri,
3. Detto kombi: 581 l má zase len 2,0 Hybrid z rovnakého dôvodu ako hatchback,
4. Korózia kotúčov bŕzd asi nebude taká horúca téma, ako ju radi spomínajú motoristickí novinári - mám 80 tis. km a žiadne známky korózie nemám a určite nie som diaľničný strelec, bežnou jazdou udržíte kotúče v normálnom stave,
5. Prechod z D do B pri voliči automatu je blokovaný poistkou, to je síce pravda, ale ako autori prišli na to, že to budete robiť denne??? To je úplný nezmysel, B je režim kedy brzdíte motorom = motor sa naštartuje aj keď bol dovtedy vypnutý a vyvíja brzdný účinok ako keď zaradíte dole kopcom nižší prevodový stupeň! Denne to potrebovať nebudete, bežným brzdením zvládnete 99,99% situácií: najprv nastupuje rekuperácia a následne podľa potreby kotúče,
6. Funcia HOLD funguje ako všade inde, ale naviac je tu možnosť vo svahu zastaviť a aj pri vypnutom HOLD ostane auto stáť, keď pridáte prvý krát plyn pohne sa vpred, ak znova zabrzdíte, už neostane stáť a vy musíte ostať stáť na brzde.
7. Redaktori majú asi citlivé očí, ale modré podsvietenie mám nastavené default z výroby a vôbec oči neunavuje, pri zapnutých svetlách automaticky zníži jas a celé je to veľmi harmonické a neunavujúce - ale OK, verím, že tu je o osobných preferenciách.
Rozbalit vlákno
0