Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Indické elektromobily Mahindra budou mít geny škodovek a volkswagenů

Partnerství mezi německým koncernem a indickou automobilkou zahrnuje především dodávky elektromotorů a akumulátorů.
Zpět na článek
18. 2. 2024 19:31
18. 2. 2024 19:35
19. 2. 2024 08:59
19. 2. 2024 09:24
19. 2. 2024 17:09
19. 2. 2024 11:40
Avatar - Horký Rom
18. 2. 2024 19:31
moc líbí
Nové video od Martina z Nejrychlejší Tesly “Pepa Vrtál 2.0” :yes:

https://youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2024 19:35
Geny skodofky
:D to je stejné jako říct škoda má geny VW a Mahindry. Jen montážní závody VW.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2024 23:01
No jo, Indie,
nejlidnatější stát a za 2 roky 3. největší ekonomika. Tam se cpou všichni jako o život.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
19. 2. 2024 07:40
Re: No jo, Indie,
To je zajímavé, Nadnárodní společnosti udělaly z Česka montovnu, ale z Indie ekonomickou velmoc?! Za 3 roky nadnárodní společnosti zjistí, že je lepší si vyrábět sám, než opravovat po Indovi.
19. 2. 2024 08:48
Re: No jo, Indie,
S miliardou lidí je ostuda, že žijí jako zvířata. Byl jsem v Bombaji minulý rok stejně jako mnohokrát předtím a nic se nezměnilo. Po čínském viru je to stále stejný. Strašná chudoba na venkově a extrémní rozdíly v kvalitě života mezi jednotlivými státy. Každým rokem se zvyšuje emigrace.

Pracovat v českých podmínkách je pro většinu sen, který se nikdy nesplní. Indii se stalo ještě něco horšího, než Číně. Ta díky sociálnímu inženýrství došla do bodu, kdy si bohatství nestihne užít. Indie se do toho bodu nikdy nedostane. Navíc mají smůlu na globální oteplování. Nestihli se připravit a pravděpodobně to stejně asi ani nešlo.

Mezi termínem ekonomická velmoc a kvalitou života není rovnítko.
19. 2. 2024 08:54
Re: No jo, Indie,
Indie je zajímavá i z jiného důvodu. Není třeba jim odevzdat know how jako v Číně a k tomu Indové nemají v nátuře býti přirozenými zloději jako v Číně. Další výhodou je fakt absence čínské konkurence. Indie Čínu nesnáší a jejich prodeje aut jsou v Číně mizivé a budou mizivé. Je tu malá šance, že pokud budou pokračovat tímto tempem a nesežere je slunce, tak v dlouhodobém měřítku mají šanci se stát stabilním silným ekonomický hráčem, s kterým bude solidní dohoda a obchodování. Čína si svým chováním pomalu ale jistě zavírá dveře. Do USA si je už zavřela a v EU se jí t může stát taky. Francie začal velmi tvrdě vystupovat proti dovozu aut z Číny.
19. 2. 2024 08:59
APP500
Otázkou je, jak masivní nasazení bude mít MEB s motorem APP500. Je to drahý motor do drahého auta. V Indii se drahé auťáky prodávají importované, protože mají zvučné jméno. Dalším problémem je samotný motor APP500 - vyžaduje kovy vzácných zemin a to je v Evropě problém. Kovy jen tak nebudou. Platforma CMF-EV od Rencka by byla super. Je levnější, motory jsou levnější a je překvapivě úsporná. No a nepotřebují kovy do magnetu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
19. 2. 2024 09:24
Re: APP500
Kym Renaultu tie motory neodidu :-) Ale suhlasim, ze obe je trosku problem. Snad sa tie kovy vzacnych zemin daju casom recyklovat.
19. 2. 2024 17:09
Re: APP500
To se jistě dají, vzácné kovy v takové míře jistě na skládku nikdo nevyveze
19. 2. 2024 11:40
aha
a nepsalo se tu nedavno ze Skodovka se chce v Indii soustredit na spalovaky :-[] ty prodeje tam jsou dolsova "obrovske" u te Skodovky
Rozbalit vlákno
0