Americké SUV, které doplulo i do Evropy, prošlo modernizací. Ta se k nám ovšem už nedostane. Plug-in hybridní model totiž nahradí o číslo menší elektromobil na technice koncernu Volkswagen.
Praveze pre 3 deti bude lepsi novy Explorer, 2 deti dozadu, jedno dopredu a nie niekde do kufra :-) A bude aj lacnejsi a vhodnejsi pre cesty do skoly a na kruzky.
proč by měl do kufru. normálně 3 sedačky do 2.řady. V Exploreru to jde. Dávat dítě na sedadlo smrti, to chce každý rodič. Jen ať jsou co nejdál od případného nárazu, hezky všechny 3 vzadu
Nebudeme znova tuto diskusiu, proste isofix je miesto na bezpecne uchytenie sedacky a spravne v nom maju aj byt uchytene. Preto tvrdim, ze ako mamacar bude lepsi novy Explorer, pokial tam nechaju isofixy, ako to maju VW. A bude lacnejsi.
Bohužel rodin se 3 dětmi asi statisticky moc není a nevyplatí se pro ně vyrábět auta. Myslím, že představa výrobců je, že kdo má 3 děti, tak si koupí SUV a připlatí si za třetí řadu sedadel a jedno dítě bude vozit v kufru. Což asi bude mít pozitivní výchovný účinek (kdo bude zlobit, sedí v kufru), ale přijde mi to strašně nepraktické, takže máme v plánu si nechat MPV, dokud děti nevyrostou a nebudou už sedačky potřebovat a nevejdou se pohodlně do druhé řady normálního auta. V čem ale budou jezdit další generace se třemi dětmi, to je mi opravdu záhadou.
jako je hrozně smutné, že ani do SUV-D člověk 3 sedačky vedle sebe prostě nedá a musí kupovat prakticky to největší, pokud nechce dávat děti do kufru. A btw, výchovný účinnek to není, naopak se spíš hádají kdo tam půjde, když tam má někdo jít.
Jo, máme tři + pořád někde vozíme nějaký kámoše. Explorer byl jednou z mála možností, vlastně to nění ani žádný obrovský auto, prostě tak akorát. Přes 2mil se mi ale úplně dávat nechtělo. Nakonec máme Chevrolet Traverse a jsme spokojený. Ten prostor prostě nahradit nejde. Ta nabídka větších aut je v Evropě naprosto tragická.
ten traverse vypadá hodně podobně jak explorer ( což asi většina amerických midsize ), předpokládám, že i velikostně je to plusminus stejné. No já hodně uvažoval o pacifice nebo sienně. No uvidíme co bude dál.
Je zaujimave sledovať diskusiu o 3 deťoch kde prispievajú ľudia čo nemajú ani jedno dieťa a pravdepodobne si ešte ani nešuchli. Na autosedačku nepotrebujem ISOFIX, ale dávať deti do kufra je sprostorsť, už len preto že naložiť 2 kočiare, kopec vybavenia, možno kolobežku, či bicykel, každému taškuz s náhradným oblečením, nákup a milion dalších vecí čo ovláda len moja žena ... kam to dať a to je bežný deň keď si idete len nakúpiť a na 3 hodiny pozrieť starých rodičov. Takže pre všetkých expertov, rodinne auto pre 3 deti musí mať možnosť 3 autosedačiek vedľa seba a kufor nekonečne veľký. Explorer bol super auto a je ho škoda.
Keď človek nepotrebuje isofix, tak tie 3 sedačky vojdú do skoro každého trochu väčšieho auta. Alebo dieťa môže jazdiť aj bez sedačky, nikto to nekontroluje. Takto by to bolo v tom exploreri
...tak pořád je tu možnost indiv.dovozu a servis zdejší síť určitě zvládne, protože uvnitř je technika totožná s předposlední verzí. Otázkou by zůstaly vnější díly při havárce