Cebia zveřejnila nejnovější statistiku z výzkumu sledujícího dobu prodeje ojetin podle jednotlivých značek. Nejrychleji prodáte ojetiny za 300 až 400 tisíc korun, Hyundai je jistotou.
Opel chapem. Ked som kupoval jazdenu Insu, mal som vytipovane inzeraty. A kedze je to okrajove analogove auto, ktore v dobe digitalnych SUV nikto neche, ceny postupne klesali a klesali. Na tej mojej konkretne marec 2023 - jun 2023 minus €2000. Podobne som sledoval Arteony, ktore boli o dost drahsie a cenu si aj drzali.
Toto som počúval na mnoho iných značiek už veľmi dávno. Vtedy si môj mechanik ťukal na čelo prečo som kúpil KIU. A div sa svete zatiaľ čo moja Kia jazdí len s nutnou a bežnou údržbou, kamaráti a známi s koncernovymi autami a ďaleko menším počtom km riešia veci nad ktorými mne ostáva rozum stáť.
Toyotu je problém najít ojetou, protoze má většinou majitele dřív než se dá do bazaru. Případně privát si ji drží dlouho a ani nepřemýšlí o prodeji.
Pokaždé když jsem obměňoval ve firmě, stačilo se jen kdekoliv zmínit a 3 leté hybridy se 100tis km hned měli několik zájemců.
Na zahrade mi stoji golf, auris a kodiak. Skoro kazdy tyzden sa ma nejaky sused pyta ci nepredavam golfa, kodiaka, o aurise zs tie roky ziadny zaujem. Takze tvoje statistiky nebudu celkom presne 😀
a důvod víš proč se neptají? protože je ani nenapadne, že bys to chtěl prodat.
taky se mně nikdo neptá, dokud se o tom nezmíním a pak to je ze všech směrů. Za druhé, Auris dnes už moc populární nebude ani jako ojetina, za třetí rozhodovat o statistice jedním kusem je možná tak jen ukázka jaké máš sousedy a co chtějí. Proč se tedy Toyoty neválí v bazarech, když je nikdo nechce?
A další, jestli není Auris v hybridu, je to naprosto ničím nezajímavé auto.