Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat zůstává globální jedničkou Stellantisu. Prodal 1,35 milionu aut

Podobně jako nedávno Lancia, ani Fiat očividně nepotřebuje zástup nových modelů každou chvíli, aby se jeho auta skvěle prodávala. Loni zaznamenal nárůst o osminu a z koncernu Stellantis jde o nejprodávanější značku.
Zpět na článek
23. 2. 2024 08:04
23. 2. 2024 08:38
23. 2. 2024 08:53
23. 2. 2024 11:02
Avatar - Horký Rom
23. 2. 2024 08:04
moc líbí
Ikona městské mobility Fiat 500e :yes:

https://www.auto.cz/…ava-smysl-139253
A jeho svižnější bráška:
https://www.auto.cz/…uk-motoru-146636
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2024 08:38
Gratulujeme
Tak hlavne ze im v europe padli z 2021 na 2022 predaje na polovicu. 2023 radsej zatial nikde neuvadzaju. To su tie tlacove spravy 🤣
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 08:39
Re: Gratulujeme
Fiat dnes funguje hlavne vdaka juznej amerike ( brazilia argentina chile ) ... v eu je uz polomrtvy ... a inde mrtvy... to chce fakt pogratulovat aky progres spravili za poslednych 30 rokov ... 8-s :yes:

Pockaj este ked im skonci aj to tipo a f500... a budu superit v eu o 3 roky so ssangyongom o poziciu niekde na 20 mieste ... :D smiechu sa nezdrzim( e) :yes:
23. 2. 2024 08:53
Re: Gratulujeme
Na na to, že pomalu nemají co trhu nabídnout, to je slušné :yes:

Průšvih teprve přijde…
23. 2. 2024 11:02
Re: Gratulujeme
Ešteže tie tri diamanty predavaju stale viac a viac
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 12:24
Re: Gratulujeme
Tak mitsu sa uz dviha.. ale hlavne je nadalej v zisku https://www.trend.sk/…li-zisk-stvrtinu aj v tychto tazkych casoch... co z toho ze niekto predava miliony a ma 1000 modelov ked vo vysledku len akumuluje straty a ruti sa do zahuby ( ford ) ... tych automobiliek ktore su dnes v zisku fakt vela nie je... aj ked navonok sa moze zdat ako paradne sa dnes kazdemu dari ked tych aut je vsade stale viac a viac ... neboj casy mitsu uz coskoro pridu a nepochybujem ze aj poctom predanych aut uz na konci dekady porazia prave aj fiat... pritom uz dnes ten rozdiel je minimalny.... a vieme aj kto ma ake karty v rukave na najblizsie roky..... a mitsu ich ma za mna lepsie ako fiat... ale pockajme si na koniec dekady... aby nebolo ze vymyslam ;-)
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2024 20:41
Re: Gratulujeme
V čem má Mitsu lepší karty? Vždyť nic neprodává.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 08:59
Re: Gratulujeme
Ano.. je to stale take akoby ticho pred burkou... slusne cislo ma aj prave vdaka juhoamerickemu trhu... kde ma fiat dnes uz viac modelov ako v europe ...a aj viac zaujimavejsich ... niektore by kludne mohol priniest aj do eu... podobne ako vw k nam vozi taigo z brazilie... ale to by museli vo fiate kusok aj logicky konat.. vecny to problem prave talianskych znaciek
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2024 09:30
Nás ovšem zajímà Evropa
A tam Fiat už delší dobu míří totálně do haj-lu. A mě je to strašně líto, protože mám tuhle značku moc rád.... :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - del42sa
23. 2. 2024 10:01
Re: Nás ovšem zajímà Evropa
Kde je nové Punto? Nikde. Kde je nová Panda? Nikde. Kde je skutečná nová 500? Nikde. Kde je pořádné SUV? Nikde. Kde je špičkový kompakt? Nikde. Takže kde je Fiat? No na vrcholu, to dá rozum.


https://www.autoforum.cz/…vil-uz-radu-let/
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 10:16
Re: Nás ovšem zajímà Evropa
A teraz si predstavme kde by skutocne fiat mohol byt keby mal punto... nejake to stilo... plus nejake 2 ci 3 SUVecka ... na autoforume vzdy vsetko paradne obkecaju.... tak skvele az ironicky ale pravdivo
23. 2. 2024 11:36
Re: Nás ovšem zajímà Evropa
O Stilu bych raději pomlčel, tento projekt byl učiněná marketingová a následně i prodejní katastrofa (pokus o "italský Golf", který pochopitelně zákazníci Fiatu odmítli). :-(
Poslední pravověrný Fiat nižší střední třídy byla trojice Bravo/Brava/Marea (pokud tedy nepočítáme sice zdařilé, ale budgetové "nové" Tipo).
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 13:51
Re: Nás ovšem zajímà Evropa
Nemuselo by sa dnes uz volat stilo... kazdopadne konkurent golfa fiatu chyba

Na punto mam zase pekne spomienky este z r 2000 ... opat to pripomeniem... tri stvrtiny jazd na autoskole som vtedy sice odjazil prvym yarisom ( nieco este s golfom 4 ) ale finalnu jazdu aj kuzele som mal prave s puntom prvej generacie ... a jazdilo sa mi s nim aj tych par minut lepsie ako s yarisom dlhe hodiny... a ze dnes uz punto nemame to ako vravim fiatu nemozem nikdy odpustit ... a dnes uz fiat ani celkovo rad nemam
Avatar - Stejsn
23. 2. 2024 11:15
Re: Nás ovšem zajímà Evropa
Ehm... skutečně v tom článku čtu "Fiat je nejúspěšnější značkou koncernu VW."?
Avatar - Barrichello
23. 2. 2024 11:06
Bez Jižní ameriky
by už byli před bankrotem :-)
Rozbalit vlákno
6
23. 2. 2024 11:33
Re: Bez Jižní ameriky
Máš samozřejmě pravdu, jenom nechápu, co ti na tom připadá úsměvné... :-O
Avatar - Barrichello
23. 2. 2024 16:03
Re: Bez Jižní ameriky
no už jim vyschla i dojná kráva Chrysler Group, na které se nekutečně zahojili a ted nastanou krušné časy.
23. 2. 2024 11:33
Re: Bez Jižní ameriky
On ale půjde postupně do kopru celý autoprůmysl EU, a potom vlastně celá evropská ekonomika. Pokud se tedy ty rudozelené šílence v Bruselu nepodaří v červnových eurovolbách zastavit. Máme poslední šanci, pak už bude ekonomická likvidace Evropy zcela neodvratitelná!!! :-O :-O :-O
23. 2. 2024 11:57
Re: Bez Jižní ameriky
Bez jižní Ameriky? Podle tvých letitých nářků přece bez severní Ameriky.
Avatar - Stejsn
23. 2. 2024 14:02
Re: Bez Jižní ameriky
Hodně hloupý trolling.
Avatar - Barrichello
23. 2. 2024 16:05
Re: Bez Jižní ameriky
Tak samozřejmě dojná kráva Chrysler Group jim vyjrazně pomohla jako koncernu, ale samotná značka Fiat nejvíc prodává v Jižní americe.
Prodeje Fiatu v USA sou opravdu k smíchu :-) A to i Alfy.


Ale RAM a Dodge a Jeep pro ně byly zlatý důl
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 14:15
Re: Bez Jižní ameriky
Mna len prekvapuje ze ked uz vedia ze tam v juznej amerike im to na rozdiel od eu slape ze preco sem nejaky ten model nedotiahnu aj do eu... uz nie su 80te roky... ani 90te... a dnes sa uz aj auto pre juhoamericky trh moze kludne presadit aj v eu ... vid space star... robeny povodne zase pre juhovychodnu aziu dnes celkom seriozne taha predaje mitsu v eu... a za tych vyse 11 rokov co model funguje sa ho dokonca viac ako polovica predala mimo juhovychodnu aziu... sranda ze.... takze to bol nakoniec sikovny tah od mitsu nenechat si tento kusok len pre par trhov v juhovychodnej azii... keby si taketo suvislosti a moznosti uvedomili aj vo fiate a kusok tam aj rozmyslali hlavami.... tak mohli dnes kludne predavat aj 2 miliony aut s prstom v nose babraci... ale znacky ako ford ci fiat dnes uz lutovat nema zmysel... dobre im tak... maju co chceli.... a take mg so ssangyongom ich v eu uz dokonale nahradia
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Stejsn
23. 2. 2024 15:45
Re: Bez Jižní ameriky
Třeba to poslední brazilské Uno si myslím by v Evropě byl docela hit. Jenže Evropskou verzi by zabilo milion dodatečných asistentů a tím i dodatečná cena. Kromě toho, že to tuším neplnilo evropské emisní normy.

https://www.auto.cz/…dici-ciao-142114

Pravda, v crash testech si to auto vedlo hůř než mizerně (1 resp. 0 hvězdiček).
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 18:19
Re: Bez Jižní ameriky
Tak toto uno bola taka brazilska panda bez ktorej by sme prezili ... ale pytam sa preco v eu nemame povedzme sikovny novy a pekny fiat pulse https://www.auto.cz/…-interier-140173 ( bezpochyby v eu by to bol trhak ) .... zaujimave ze podobne velke taigo z brazilie vw dotiahnut do eu vedel a to tu ma popritom vsetkom este o dost viac modelov v eu ako fiat a nepotrebuje ziadnu "vypomoc" z juznej ameriky ... ono ked sa chce vsetko sa da... ale fiat vyslovene uz akoby ani nechcel v eu nic vyrabat a kasle tu uz aj na svojich dlhorocnych zakaznikov ktori verim ze vsetci uz pojdu inam a vykaslu sa uz na cely fiat
Avatar - Stejsn
23. 2. 2024 20:09
Re: Bez Jižní ameriky
Znám už několik dlouholetých zákazníků fiatu, kteří přesídlili ke korejské produkci, protože prostě neměli co koupit, když jim jejich marey, punta a brava dosloužily. Pulse je dobrý příklad.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2024 20:43
Re: Bez Jižní ameriky
Pulse z brazilie by v eu predaval urcite viac aut ako to uzasne tipo z turecka ( ktore primarne tiez nie je pre eu ) ... a mozno by pulse v eu predajne zosmiesnil aj svojho najvacsieho konkurenta z "domacej" brazilie vw taigo... ono niekedy to uz normalne vyzera akoby to fiat robil schvalne taketo nelogicke kroky s cielom provokovat a potencialnych zakaznikov si doslova odohnat... ale k comu je to cele dobre ( ak chce globalne rast a napredovat ) netusim fakt... ved kazda zdrava automobilka chce rast a vyuziva k tomu vsetky rozumne prilezitosti ktore sa ponukaju... ved aj ten lacny juhoazijsky space star neprisiel do europy len tak pre srandu aj ked mnohi si to mozno mysleli a nakoniec aku skvelu pracu tu pre mitsu odviedol ... tak neviem preco by zase pulse nemohol pomoct fiatu ... navyse v jeho pripade ide o jeho domaci europsky trh... hlava mi to neberie a iste nepochopitelne tahy kroky a veci ani nejde obhajit a odovodnit ... jak aj to chybajuce punto u fiatu asi nikdy nepochopim... ale viem s tym zit nakolko fiat ako znacka dnes uz nie je moja salka kavy... uz som sa s tym zmieril... este to posledne 500X bolo pekne a mile ... ( v case kupy pola som dokonca este aj to generacne posledne grande punto na sklonku r 2016 pozeral u predajcu ale malo vtedy uz len jediny slaby atmo motor v ponuke a uz sa len dopredavalo ) ... ale tym to zhaslo.... dnes uz by som radsej aj MG alebo dustera ako akykolvek fiat... a to celkom vazne...
Avatar - Ja Prvni 123
24. 2. 2024 00:56
Obavam se, ze je tomu naopak:
Fiat se dobre prodava, protoze nema nove modely.

Uz nejakou dobu je kazdy novy model uzivatelsky horsi, nez ten predesly.

U vsech znacek a modelu.
:-(
Rozbalit vlákno
0