Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Škoda už vyrobila 200.000 elektrických SUV Enyaq. Letos ho doplní nový Elroq

101 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
By mala dvojnasobne cislo.... a mozno aj 2,5 nasobne...

Inak ten chystany novy elroq ako nahrada karoqu ak bude uz len v elektrike... tak to maju zakaznici po chlebe no... uz vidim ako z dizloveho karoqu za 30 litrov presadaju do elroqu v elektrike za 40 litrov ... predaje skody v tomto segmente uz zrejme pojdu dole a opat zas a znova len korejci s cinanmi z toho vytazia ( ani sa pritom moc nenarobia ) a predaje koranda ci HSka nadalej pekne porastu ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tohle jsi mi doslova ukradl z hlavy 😉 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Inak nic proti elroqu... ale preco by mal kvoli nemu uspesny karoq skoncit... akekolvek ev moze ponuku v portfoliu len rozsirit ale ziadne z nich ako take nemoze nahradit spalovak... ach jaj... to su zase tahy ... a o 5 rokov zrusme uz aj kodiaqa a nahradme ho kokodiaqom v elektrike... boh ochranuj skodu... 😒
ryccardo
No ono se o tom moc nemluvi, ale prodeje Enyaqu po ukonceni dotaci spadly tvrde na hubu. Ted jsou jen zlomkem puvodnich prodeju a Elroq na tom bude stejne. Lidi nechteji horsi auto za vic penez.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
všechno závisí na německém trhu a ten je teď bez dotací
takže
prodeje Enykvaku dolů
neúspěch Elrokvaku zajištěn.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
kdybys byl někdo jiný, tak ti řeknu, že ti asi je.blo s těmi linky
Ale protože jseš invalidní postižený troll, tak ti promíjím :no:

To jsou samé kváky, které k realitě a pravdě mají hodně daleko
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Myslím si, že mi závidíš, ale já ti soucítím, WinDiesIe :yes:
ryccardo
Hlavne jsou stare z doby pred ukoncenim dotaci 😁
Modrý blesk
Podle novinářských recenzí a novinářských testů to je tak vynikající auto, že čtenář těchto prací, ještě posílená podpora prodeje o dotace v EU, musel očekávat nejméně půl miliónovou produkci. Dle recenzí a testů cena vstřícná, kvalita vysoká, design perfektní, jízda nadprůměrná a pouze 200 tis kusů prodáno? 😒] :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kolik by to bylo bez dotací, subvencí pro EV a sankcí pro ICE??? 1/4?? ....
Avatar - eLzyx
eLzyx
cena i po dotacích příšerná, černý puntík v podobě "starší verze HW nepodporujeme" ... kdo by to chtěl?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Upřímně? Tesla je lepší, byla a bude. Když elektrokvak, tak Teslu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nevím. Přijde mi že to je prašť jak uhoď. Tesla lepší pohon, BMS a SW. Ale zbytek i když se zlepšili, stojí za zlámanou grešli.
Avatar - eLzyx
eLzyx
u Tesly je obrovským benefitem síť Superchargerů. Ano, ostatní můžou nabíjet kdekoliv, na statisících nabíječek. Ale rozdíl je v tom, že Superchargery mají dostupnost 99,95%. Problémy řeší v rámci týdne, pokud je problém na jejich straně. Nicméně i když je problém na rozvodně, tak vždy fungují aspoň nějaké stojany, nebo sníženou rychlostí.
Ale ostatní? Třeba u nás nabíječka od Lidlu nefunguje minimálně 3 měsíce.
Ale ani Ionity nějak spolehlivostí nevyniká. Zlobí stojany samotné, zlobí platební terminály, občas nejdou servery ...
Rozdíl je i v počtu stojanů. Tesla staví minimálně 8 stojanů (4 a 6 leda u hotelů), v poslední době spíše 16 (i v Ostravě se počítá s 16). Takže když nefunguje jeden, je to menší problém než 1 ze 4 u Ionity. To samé platí s obsazeností.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Škoda stejně jako VW, Stelantis či Renault vsadil na upŕednsotnění nevýroby a dotací nad výrobou a poptávkou zákazníků.
Nadto výroba EV je stavěna na čínslých komponentech... Bravo, Škoda sedla na lopatu a dávno smeřuje do čínské elektrické pece...
Zákazníci jí to vrátí. Už dnes směřují buď k Ssangyongu, nebo rovnou k MG. Budnoucnost evropského zákazníka je u SAIC.
Škoda spláče nad výdělkem stejně jako celé VAG, Stellantis a Renault. Ale kdo chce kam...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Uz coskoro v zeneve pride novy maly hatch MG 3... a dovolim si tvrdit ze uz sucasna coraz drahsia fabia s polom ci ibizou mu uz pekne zehlia cestu k uspechu v eu ... a teda aj k dalsiemu masivnemu rastu znacky MG v eu... kolega ( dlhorocny skodovak ) v praci si pred par mesiacmi uz kupil novy MG ZS s 1,5kou atmo za 17 litrov... v tejto cene od skody je akurat tak fabia mpi s 59kw... za mna spravil vyborny kauf ... aj vzhladom k tomu ze chcel klasicku atmosferu ... pomaly ale isto uz zakaznici skody koncia v korei a cine.... a priznam sa na nove MG 3 som aj ja velmi zvedavy a dopredu nic nevylucujem... ak to bude velke aspon ako fabia a ponukne liter turbo zo ZSka a v cene do 16 litrov tak boh vie.. mozno potom mozem aj tu scalu bozat... na tych 6-7 tisic rocne mi uz za 20 litrov auto fakt netreba ( polo ma stalo 12 ... kde su tie casy boze ) ... aby mi hnilo kdesi pod blokom ... a tak skor ci neskor sa uz aj ja vidim niekde v MG alebo dacii ... uvidime...
Hendly
proc pod každým clankem o EV je diskuse jak kdyz lide ztrácí smysl pro zakladni logiku?
To opravdu myslíte, ze by Skodovka v dnesni dobe prodala x násobek aut v cene nad 1,2 milionu?

Enyaq se na svoji cenovou hladinu neprodává vubec spatne.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět jsi dokázal svoji omezenost.

Ne, ona Škoda mohla vyrobit a prodat bez dotace třeba 4x více Fabií Combi s cenou 450 tis. A vozový park díky tomu nemusel opět zestárnout.
Hendly
Kdyz by pro ty Fabie Combi mela zakazniky tak tu Fabii udělala.

Ale mozna mas konspirační teorii i na tohle.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tu konspirační teorii má Škoda sama což ví každý kromě tebe. Konec Fabie Conbi byl jen z důvodu uvolnění výrobních kapacit pro jiné modely a s přechodem na EV modely do výroby.

Automobilka Škoda Auto přestane vyrábět model Fabia ve variantě Combi. Důvodem jsou přísné emisní limity, kvůli kterým musí vyrábět více elektromobilů. Firma to dnes oznámila v dopise zaměstnancům. „Extrémně přísná emisní norma EU7 nyní ještě dále dramaticky zrychluje transformační proces směrem k elektromobilitě.

Bože, ta tvoje hloupost je opravdu bezedná!!!
Avatar - speedfred
speedfred
Na strane druhej Bosch (Jihlava) mali rozširovať vyrobnú kapacitu na elektromotory ale výrobné linky nebudú podľa plánov ale trochu orezané z dôvodu nenaplnenia výrobnej kapacity. Je to bez záruky ale od ľudí čo to montujú.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No a?
Že plány podle politiků reálně nefungují je snad jasné ne?
Johnn
Tak výroba v Jihlavě nebude podle původních plánů, protože když už měla jet série, tak se stále vyrábělo zkušebně. Odběratel také nechce čekat neomezeně dlouho. Rozjet novou výrobu není úplně jednoduché.
Hendly
😀
Fabia combi mela rocni prodeje kolem 60 tis.
Mene nez Enyaq. Kde by vzala 4x vic zákazníků?

Urazky ti jdou rozhodne lepe nez myšlení….
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ona byla nějaká dotace na nákup Fabie Combi ty ynteligente? Ne, na tebe urážka opravdu napsat nejde a není třeba. Ty se urážíš sám každým svým příspěvkem.
Hendly
A to je zase co za logiku?😀

Jako kdyby Skoda dělala misto Enyaq Fabii combi tak by na ni mela dotace?😀

Pro Škodovku jako podnik je to jasny win.
Prodava vic Enyaq za cenu nad milion nez by prodala Fabii combi. To jestli na to nekde byla dotace ji fakt trápit nemusi.

Sny o 4 násobných prodejich atd je fakt jen dukaz zaslepene nenavisti k EV.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. To musíš dělat schválně. Nikdo snad nemůže být tak hloupý !!!!

Ty vůbec nic nechápeš. Víš jaká je logika? Logika je taková, že prodeje Enyaqu jsou díky dotačním politikám takže tvoje porovnání prodejních čísel Fabe a Enyaqu jsou úplně mimo!!! Na Fabii dotace nebyly!!! Ale ty jsi takový ynteligent že to nepochopíš ani když jsem ti to polopatě napsal 😒]
Hendly
😀
Nejdriv sen o 4 násobných prodejich Fabie combi ktere jsou uplne mimo prodejni realitu a pak tohle?

Škodovce jako firmě podnikající pro zisk muze byt uplne jedno zda prodala Enyaq diky dotaci nebo ne. Je to pro ni zisk a zisk vetsi nez z prodeje malého kombi. Tedy modelu ktery uz nema z duvodu malého zájmu nikdo
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
PAK tohle??? Jasně, ynteligent.. .


Konec Fabie Combi. Škodovka se loučí s oblíbeným modelem kvůli emisním limitům...
Prodloužená verze se na celkovém prodeji modelu podílela 37,5 procenta.
Hendly
2018/2019 (pred covid) prodeje kolem 60 tis rocne a klesající tendence.

Enyaq loni myslim 80 tis.
Co chces vic resit?
Ze ty chces aby se prodávalo 240 tis fabii combi rocne a nebrala zakazniky scale a kamiqu a chces abych te bral vazne?
Pri tak malých prodejich fabie to proste diky restrikcim na CO2 nevyšlo cenově.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
😒] Chápeš pojem DOTACE????

Chápeš že mi vůbec nejde jen o Fabii, ale psal jsem TŘEBA 4x víc..???

Jistě že nechápeš, protože jsi ynteligence sama ....
Hendly
“ třeba 4x více Fabií Combi s cenou 450 tis”

tak kdyz ne fabie tak ceho 4x vic?

Ono mozna ten muj puvodni prispevek sedi presne na tebe. Jak je v tom EV tak jde rozum stranou a nastoupí emoce….

Myslim si ze pro Skoda je Enyaq super produkt. Jak s tim, ze se drzi vyroba nejmodernější techniky tak i ziskové kdyz se podívám na cenu Enyaq pro postu.
Male combi uz nema nejspis nikdo a nejspis to ma i svuj jasny duvod.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
4x víc spalováků které byly oblíbené a které Škoda ve výrobě ruší. Jako byla třeba a právě Fabia Combi.

Ano, 2.0 diesel už v nižší střední taky má málokdo a důvod to opravdu má. Ale nezájem zákazníků to opravdu není!!!!
Hendly
4x vice celkove takze prodeje nekam za 3 mil aut rocne ?
A nebo jak to teda vlastně myslis? 4x vice jakéhokoli modelu je totiz sakra velka změna.

Fabia combi se celosvětove prodalo 60 tis rocne…. oblíbená? Mozna v ČR, ale to uz v globalnim svete nefunguje…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ty jsi ynteligent 😒] 😒] 😒] :no: :no: :no:

4x víc spalováků jak Enyaqů, snad o tom byla probůh řeč!!!!

Každý tvůj příspěvek jen potvrzuje že jsi neuvěřitelně hloupý a vůbec nechápeš ani nevíš na co reaguješ!
Hendly
Priznam ze chápat, ze kdyz napises 4x vice fabii tak to neznamena 4 vice fabii je problem😀

Rocni prodeje Enyaq loni jsou kolem 80 tis.. 4 x vice je 320 tis… celkove prodeje Skoda jsou pod 1 milion. To by musel byt poradny rust prodeju….

Zijes ve svem svete postaveném na nenavisti k EV…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
😒] 😒] 😒]
Víš co znamená MÍSTO?!?!?
Víš kolik vyrobila a prodala Škoda před nástupem EV???

Ynteligente... :no: :no: :no:
Hendly
A vis kde je ten propad prodeju zpatky pod milion? V Cine. V te same Cine kde Skoda konci a je nahrazována EV..

Skoda v ČR vyrabi stale cca stejne aut. Predstava nárůstu o 240tis rocne je proste tva pohádka z neznalosti založena na snaze kopnout si do EV.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co zase nechápeš ty ynteligente?!?

Škoda 2021 800.000 vyrobenych vozů
Škoda 2022 780.000 vyrobených vozů
Škoda 2023 888.000 vyrobených vozů

Takže navzdory brutálnímu propadu v Číně a výpadku Ukrajiny a Ruska zvýšila výrobu o 100 tis. aut. Takže kdyby nevyráběla dotační nesmysl EV ale spalováky co lidi chtějí, tak klidně mohly být čísla ne +100, ale +280 tis. !!!
Hendly
Mohla😀
Uzasna konspirace o tom jak Skoda mohla vyrabet o statisíce aut vice, ale řekla ne…..
Enyaq rozhodne vyrobu jinych modelu nebrzdí. Teoreticky muze brzdil max vyrobu Octavií.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bravo ynteligente!
V jednom příspěvku popřeš sám sebe!!! :yes: :yes: :yes:
Hendly
Avatar - Anonym
Anonym
Ten důvod sou neostalinistický bolševický utopisti v EU a v USA 😄 😄 😄
ryccardo
Tak on je vyuceny elektrikar. Co by si od neho cekal? 😁 ale tloustku dratu pozna od oka. To se musi nechat 😁
Hendly
Aneb tva dedukce, ze kdyz nekdo vi zakladni veci o elektrice je automaticky elektrikář😀
Arese
Mluvíš o prodejích na konci výrobního cyklu, kdy už zákazníci většinou čekali na nástupce. Ale objektivitu a nepřekrucování faktů od takového elektrofašouna samozřejmě nelze čekat... :😉 😒 :no:
Hendly
Fabia combi rocni prodeje😒br /> 2014 - 40 tis
2015- 72 tis
2016- 75 tis
2017- 76 tis
2018- 64 tis
2019- 56tis
2020- 38 (covid)
2021-30 (covid) + jen pro kontext, Rolls-Royce prodal 5,5 tis aut

Zdroj: výroční zprava Skoda.

PS: co od tebe cekat jineho nez neznalost a urazky…. To mas z toho ze se nechas krmit nesmyslama z autofora…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
😒] 😒] 😒] tvá hloupost je bezedná!!!

2021 = nová generace Fabie IV, kdy kombi neexistuje!!!

To je fakt překvapení, že prodeje generaci zastaralého modelu šly dolů...

Neeee, už přestaň, tu tvoji hloupost musíš fakt hrát, to není možné aby byl někdo TAK hloupý!!!
Hendly
V roce 2021 jela vyroba Fabie combi souběžně s vyrobou Fabia 4….
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No a co že běžela souběžně??? Fabia Combi byla generaci stará proti HB!!!
Hendly
I v roce 2021 se dala koupit fabie combi a tak uvádím jeji prideje. Jak jednoduche…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano uvádíš. Ale evidentně nechápeš o čem to reálně vypovídá. Ynteligente...
Arese
Sečti si laskavě celkové prodeje Fabie Combi III za dobu její výroby a zjistíš, že se rozhodně nejednalo o nepodstatné objemy. A pak si taky uvědom, že zaříznutá Fabia Combi IV by vstupovala na trh, kde by už neměla vůbec žádného přímého konkurenta! 😄
Hendly
V součtu jsou to pěkná cisla, ale nelze je pocitat jako plus v prodejich. Cast by sla na úkor jinych modelu Skoda.

A to je to co vi jen vyrobce. Jak chce prodavat ktere modely a kolik mít na nich zisk atd. Vse zalezi na interních rozhodnutích a interních datech.
Avatar - Anonym
Anonym
No a co z těch prodejních čísel vyvozuješ? Je to jedna karosářská varianta auta, které Škodovka prodává pouze v regionu Evropy. V roce 2019 navíc Škodovka představila hned dva konkurenty ve vlastní stáji - Scalu a Kamiq - proto jde od roku 2019 vidět pokles. Kolik si myslíš, že by se prodalo Enyaqů v karosářské variantě Coupé, kdyby Škodovka měla dva další podobné modely?
Ano, tím mířím k druhému bodu. Prodeje Enyaqů, které byly opravdu překvapivě vysoké, půjdou výrazně dolů poté, co bude představen menší elektrické SUV. Myslím si, že to prodeje Enyqů ovlivní více než třeba konec přímých dotací v Německu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale houbes, VW tlačí škodu do elektrokvsků, a jestli to nevidíš tak jsi buď zaslepenec nebo zabedněnec.
Avatar - speedfred
speedfred
Tento týžxeň som skúsil EV9 od Kie a je to vcelku slušné povozenie a za mňa nejako bez výhrad.To auto samozrejme nemusí sedieť a vyhovovať každému takže pre ostatných by tu mohlo byť ICE čo zatial s odretými ušami máme ale vidíme čo sa deje. Jeden model za druhým sa zarezáva čo sa deje asi vďaka priblblým emisným poplatkom a homologovaním každej verzia a čochvíla snáď aj farebného vyhotovenia. Peniaze až na prvom mieste.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když peníze na prvním místě, proč se neprodávají lidovky se spalovacím ústrojím?
Automobilky hledaly cestu nejmenšího odporu, jak se nepředřít a donutit zákazníky kupovat nechtěné předražené elektrokvaky.
No a dotační schéma se jim taky líbilo, stát vybere daně a potom z zájmu "ekologie" pošle peníze automobilkám ...
Ale po tom je veta, Němci si vyrobili takové dluhy že už dotace na elektrokvaky do hry nevrátí.
Ano, automobilky moho konečně snížit ceny a pokusit se konkurenci čímsi porazit ale evropské automobilky nemají šanci, umí vyrobit jen velmi drahé modely a těmi je již trh saturován ... 😄
Nemají na Číňany a už vůbec nemají na Teslu.
Ale hlavně, proč by si lidi kupovali drahé elektrokvaky když si mohou koupit čínské spalováky za hubičku a Ssangyong?
Johnn
Ta druhá věta je přesná " Automobilky hledaly cestu nejmenšího odporu, jak se nepředřít " a doplním, jak zvednou ceny a s nimi zisky. Necítí potřebu motorizovat obyvatelstvo, tak jak v minulosti.Ale to platí i pro ICE.
topten
cilem kazdy firmy je zisk
pletes si to s neziskovkou
Johnn
Ano to souhlasím. A také že auta nejsou nějak výrazně dražší než dříve. Ovšem za kvalitu ( ve smyslu dlouhodobé funkčnosti techniky) to jde u ICE prudce dolů (provozu auta se musí člověk sakra podřizovat). U BEV by toto mohlo být lepší, ale pořizovací cena je zatím opravdu vysoká.
ryccardo
Od rijna se prodava jen zlomek Enyaqu co pred tim. To ti prijde jako v pohode?
Hendly
Co bude se uvidí. Ted se bavime o reálných prodejich v minulosti a uz i na tom se ukazuje, ze nicky jako Rohypnol a Ares žijí v nejake virtualni realite…
topten
kdyz jejich synove vyrazili na pole s traktorem a kone nechali zase svym synum na blbnuti
80tis+ lonskejch enyaqu - tolik snad nevyrobili komousi za rok favoritu ani v dobe jejich nejvetsi slavy
Audi
Arese
Moc pěkný přívěsek si tomu elektropablbovi poslal! 😄
https😐/www.autoforum.cz/…-den-o-ctvrtinu/?…
😄
topten
rekni mi co ctes, ja ti reknu kdo jsi ...
na tebe s aresem TO sedi na 100%
Arese
Strašně mě baví, jak pro násilně zaváděnou elektrodebilitu EU zdrcující fakta zdejší elektrofašisty rozpalují do běla. To jen potvrzuje, že AF dělá svou nesmírně záslužnou práci na jedničku! 😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Pražský děcka něvědí zda nešálí je zrak
Ptaj se táty zda je to ten nový Cybertruck
Ale že je táta náplava tak v mžiku odpoví
Kdepak děti jedná se o traktor pásový

Hell Yeah Borisove 😄
Avatar - kruskar
kruskar
Hm, a kolik se jich skutečně prodalo za ceníkovou cenu? Úspěch mají na trzích, kde je prodej podporován, nebo je cpou do podnikových flotil s výraznou slevou. Blbů, kteří za něj vyklopí 1,5 mega, je výrazně málo a ještě ubývají.
topten
clovek co vyklopi 1M5 za auto mi jako uplnej blbec neprijde
co si pak myslet o tom, kdo lesti 10 letej vrak, protoze si vic dovolit nemuze ...
Avatar - kruskar
kruskar
clovek co vyklopi 1M5 za elektrické auto zase mě jako nezdravý přijde. Za ty peníze může mít mnohem užitnější auto.
Arese
😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Sou lidi co leští 30-80 let starý vraky, který maj 3-25x větší hodnota jak zánovní jebka, trolle
Avatar - Anonym
Anonym
Můžu odpovědět s nadsázkou😒br /> Favorit bylo poslední auto Škodovky, o který byl mezi lidmi takový zájem, že lidi spali před Mototechnou už od čtvrtka, aby se mohli nechat zapsat do pořadníku. Doufejme, že v roce 2035, kdy má přijít "konečné řešení automobilové otázky", nebude zase polovina národa stát ve frontách na poslední Fabie/Octavie/Superby.
Hendly
Porovnavat favorit se současnou dobou? To se zapomíná tak rychle?

V dobe favoritu tu zadna konkurence nebyla a nebyla ani extra moznost auto vubec koupit.
Avatar - Anonym
Anonym
Přečti si první řádek mého příspěvku.
Hendly
To jsem nejak přehlédl. Sorry.
Ale i tak mi ten prispevek prijde neadekvátní. “konecne reseni..” velice necitlivé spojeni..
Michal Bednarek
Tak za mě je to naprosto bomba zpráva. 100 tisíc Enyaků už koupila Pošta. Ekologii vpřed zátky ni krok
Jezdec667
Jen tak dále. Čím více elektroaut, tím méně hluku, smradu a prachu pod mými okny.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Naopak. Díky EV počet aut (vraků) u nás roste, stáří vozového parku roste. Díky výrobě EV se stane auto nedostupným pro běžné lidi, bohatší vrstva přejde na Čínu evropská automotive půjde do kopru. Tim vzroste nezaměstnanost a chodba.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a euroekoblbečci tomu ještě tleskají nebo se pravdě smějí.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zatím se plní vše co jsem tady kdy napsal. A to do posledního puntíku. Bohužel.
Hendly
Jojo, treba krach Tesla a tak…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kde jsem psal o krach Tesly??? Lháři :no: :no: :no:
Arese
Přesně tak. Bohužel... 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Jsi nahlášen hamuno, pokračuj 😄
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
eLzyx
nedostupné pro běžné lidi? A kdy lidi kupovali nová auta, která byla pro ně dostupná? Lidi na levné EV musí počkat - až budou v bazarech.
Arese
Drtivá většina lidí se ti na takhle nepraktická, těžká a nudná elektropřibližovadla z vysoká vys-re! 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kdy? Celé devadesátky, až do možná 2015. Do doby než EU začala tlačit EV a šikanovat ICE.
Hendly
V te dobe stala auta na kupní sílu daleko vic nez ted. V devadesatkach obzvlášť.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zase se vyjadřuješ k věcem o kterých nic nevíš.
Avatar - Anonym
Anonym
tam budou šroty s reálným dojezdem 140-200 km a cenami 450-700 tis kč 😄 😄 😄 Neprodejné vraky zralé do 4 let na výměnu baterie
milous
Kolik k tomu vyrobila elektro centrál a přívěsných vozíků ??
Avatar - Emel
Emel
81.700 za rok 2023 - to je nakonec asi docela slušné číslo. Za 1-9 jsem viděl grafiku a tam byl Kodiaq na 81.200 a Enyaq na 54.400... jasně, Kodiaq pomalu končí... ale stejně mi to přijde spíš jako úspěch Enyaqu.
https😐/cdn.skoda-storyboard.com/…hic_16007850.jpg