Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Offroady v proměně času: Posun ve schopnostech a komfortu

Přebrodí řeku, vyškrábou se po holých skálách, probourají sněhové závěje, nezastaví je bláto ani pískové duny a utáhnou i tank. Festovní terénní auta byla a jsou snem mnoha českých motoristů. Tak proč se nám zdá, že ze silnic mizejí?
Zpět na článek
24. 2. 2024 13:18
24. 2. 2024 09:28
zázraky v terénu
....Je však důležité dodat, že jejich sofistikované systémy pohonu všech kol dokážou i v náročném terénu zázraky a aktuální generace toho projedou možná ještě více než ty původní......

Celkem by mě zajímalo který sofistikovaný systém překoná klasiku se závěrkami.
Rozbalit vlákno
5
24. 2. 2024 11:03
Re: zázraky v terénu
dozene, nez u wrangleru pozaviras uzaverky za uplnku nekolikanasobnym vyrazovanim a popojizdenim tak automatickej system uzaverek treba z defu uz je na kopci. Navic s uzavrenym autem nejde zatacet a zajizdy to vyrazovat no tvl. 99% toho co projede offroad da dnesni dobry suv.
Avatar - cizekHUNTER
24. 2. 2024 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2024 13:11
Re: zázraky v terénu
téma není náročnost nastavení klasiky pro extrém, ale jestli přesto projede míň než nová technika. Těch 99% znamená že klasika furt zdolá víc
24. 2. 2024 13:38
Re: zázraky v terénu
tak jasne ze jo, s suv pujdes kilometr a s ramovym offroadem kilometr a 10m pro traktor…
28. 2. 2024 11:38
Re: zázraky v terénu
Pane Káňo, Vaše zmínka o Škodě Treka (4x2) jako off-roadu / SUV je naprostý nesmysl, který delší dobu šíří Škoda a jí zavázaní pisálci. Trekka byl pracovní vůz pro zemědělce a farmáře na, tehdy hodně chudém (respektive vysoké příjmy vs velmi vysoké ceny a daně) na Novém Zélandu. Že jej občas po "službě" využívali i pro rodinné účely je stejné, jako v USA F-150 a podobné picl-upy. Že to bylo tehdy povedené auto, je fakt a jistě by se i u nás našlo mnoho zájemců - ale NIKDY SUV / natož OFF-ROAD.
J :no:
24. 2. 2024 11:14
offroad je u nas naprosto k nicemu
a to rikam jako clovek co jezdi kazdek den nekolik kilometru terenem. Kdyz ti zapadne v3s nebo i blba dodavka nehne s tim uplne stejne discovery jako x5. Takze prevliknout a pro pasak nebo traktor. A u toho se silene zadelas plus utopis v blate boty, kurty a lana. Smysl ma hilux, ten to sice nevytahne ale aspon je pak
kam dat to blato. Stejne jako smrdutou motorovou pilu.
Kritizoval jsem tu wranglera za zatekani, hluk a nepohodli. Tak jsem si rikal zkusim Defa. A to bylo snad jediny auto co jsem vratil po 20minutacj jizdy. Uhoupana popelnice bez opory v podvozku kde pri jakymkoli pokusu o normalni jizdu panicky zasahne esp. Timto to radim k lcv8, voyageru a espacu k nejhotsim autum na trhu. To je snad zas lepsi zima ve wrangleru. Jako pokud bych jezdil 99% casu v terenu tak asi jo, ale na jakejkoliv jinej pomer je to k nicemu. Stejne jako G, statusovka do mesta pokud clovek naprosto uplne rezignuje na rizeni
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2024 17:21
Re: offroad je u nas naprosto k nicemu
Určitě se u nás nevyužije potenciál a je to overkill. Ale zase ta předimenzovanost techniky má smysl, to auto na ničem neutaháš nebo nezničíš…nebo ne tak jednoduše. Takže ono to je otázkou. Já kupoval Wrangler s tím, že vím že nevyužiju jeho potenciál a nejsem a nebudu typickej offroaďák. Ale že kamkoliv zajedu, tak vim že vyjedu a nenecham tam půlku exteriéru a nebudu se děsit kdy mi to po vjetí na silnici chcípne, protože sem něco chytil. Někde jsem četl cestopis někoho kdo se chvástal že dá střední asii passatem. Dal to. Ale cestou zničenej podvozek s uložením a 2x proražená vana. I slavný Subaru má zakrytovaný Outback sice důkladně, ale plastama, který snesou občasný šolichání, ale dáš v tom 100 km po nezpevněný cestě a jsi bez ochrany a je otázkou času kdy urveš kardan nebo tak něco… Bohužel stav našich okresek je to stejný. Kolikrát jsem viděl díry kde jsem si říkal, že tam vjet osobák tak přijde ne o pneu, ale celé kolo…druhý den už tam mohli zřídit pneuservis…Wranglerem, Hiluxem apod. to neřešíš. Na druhou stranu jo, takový G na nízkoprofilech, to je to nejhorší z obou světů za nejvíc peněz :D
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2024 13:18
Offroadov
Je coraz menej a aj tie co mame su uz vsetko drahe a malokto na nich ma... ano ok.. stale je tu niva ... ale kedysi aj sorento malo tuhy ram a stalo polovicu z toho sucasneho... vacsina offroadov z minulosti teda bud uplne zmizla alebo v tom kusok stastnejsom pripade uz vymakla na mestsku babovku... diky bohu dnes aspon za rextona .... ktory nestoji 2 melony a pritom si viem predstavit ze mnohym moze aspon z casti nahradit stare patroly ci pajera a pod ... a male jimny? Jak prislo do eu tak aj odislo... a cenovka vacsia jak za vitaru... a ano... este dakujme aj dusteru... sice to nie je skutocny offroad ale dokaze toho v terene uz dost a aj vzhladom na cenu sa ho v terene zakaznik ani neboji pouzit... lebo mi je jasne ze s 2 milionovym defenderom to uz nie je ako s jeho predchodcom ktory este poctivo zarezaval v terene ... ten novy defender uz v horskej sluzbe neuvidite... ani u hasicov... to uz skor pred kauflandom ... ze jo... a este tu mame aj nejaku tu mahindru a novy ineos... ale obavam sa ze stale je to malo... a nejaky ten offroad este bude treba ... tak snad "motyka vystreli" a niekto z vyrobcov coskoro ozivi nejaky ten offroad a neostaneme v eu uplne nasucho
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
24. 2. 2024 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.