Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Ženevský stánek Dacie živě: Prozkoumali jsme nový duster i spring

15 komentářů

rovipo
Když opomenu samotnou podstatu vystavené novinky automobilu Dacia. Tak za tu rubikovu kostku s tím čudlíkem jako apendix, co má nahrazovat řadič AP, tak za to bych projektanta vyrazil a ještě ho kopl do zadnice. Něco otřesného !!!! Už proto bych si toto auto nekoupil !!!! :no:
traveldrive
Sedel si v tom? Skúsil si, ako to funguje? Tak vydrž, kým to vyskúšaš a nepindaj vopred. ;-)
Avatar - kruskar
kruskar
dejte vědět.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vyzera to na dalsi megauspech... a tentokrat este aj s bonusom pre zakaznika... v podobe fakt krasneho a nestarnuceho dizajnu :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...samoúčelnost. To je něco, co Dacia dosud neznala. A proto byla tak úspěšná. Ty auta prostě byly udělané racionálně. Nic zbytečného. Nic samoúčelného...

Nový Duster přidává "lifestyle" prvky. Ano, díky přístupu evropských automobilek a politice EU s dotacemi na EV se sice otvírá pro Dacii obrovská díra na trhu. Zákazníci, kteří by před 10-ti lety nad Dacií ohrnuli nos a řekli by, že Škodu nebo VW či Renault za Dacii nikdy nevymění, jsou dnes postavení na trhu před zcela jinou volbu. Buď Dacia, nebo nic.

Já jsem ale přesvědčený, že Dacia se dostává někde na hranu toho, kam patří. Ano, stále je to za mě ok. Ano, i nový Duster bude dávat smysl. Ale proti stávajícímu modelu je to v mnoha ohledech krok ne úplně šťastným směrem.

Sorry Dacia, ale nemůžu jinak :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Spring dospěl. Je to ale dobře?
Za mě takto měl vypadat už ve stávající generaci. A jestli něco chybělo, a chybí stále, tak to je evropský formát. Tohle auto možná trhne díru do světa v Indii nebo jiné východní zemi. Ale do Evropy auto velikosti Malucha v roce 2024 za mě nepatří. :-!

Sorry Dacia, ale nemůžu jinak :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Spring je malicka hovadina... nezmysel uz v dnesnej dobe .... voci nej je aj space star rodinny kriznik..
traveldrive
Netrep hlúposti.
Avatar - Barrichello
Barrichello
to auto v základní verzi je hlavně nebezpečný, máš to zrychlení jak škoda 105 :-)
Helena
To auto vypadá hrozně zvenku i uvnitř :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Niektore tie prkotinky ale nahodou celkom sikovne dotvaraju vo vysledku ten super outdoorovy dizajn... a nechcime uz noveho dustera za 10 litrov... tie casy aj tu uz skoncili.. vieme ze kazdy zdrazuje a zenie sa za niecim lepsim ... stagnovat sa v dnesnej dobe hadam ani neda ak chces prezit... ale inak rozumiem o com je rec... aj v cene okolo 18 litrov za zaklad bude duster stale paradny kauf... navyse uz by to konecne malo byt aj spolahlivejsie a kvalitnejsie auto... aj vdaka vyssej cene cakam predsa len pokrok aj tejto oblasti... a radsej kvalitneho dustera za 20... jak srotackeho za 10 ze jo... novy duster bude mega ale ze mega ultra bomba super uspesny to sa s kymkolvek vsadim ... :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
O úspěch se nebojím.
Jen říkám, že za mě tahle cesta není úplně šťastný směr. A za prodejním úspěchem v konečném bude víc konkurence, která pro jistotu dělá všechno pro to, aby co nejvíc ulehčit nástup Číně, místo toho aby dělala co nejlepší auta za co nejlepší ceny.

Jinak řečeno - kdo krom Dacie jde z evropských automobilek cestou value for money? Nikdo. Vůbec nikdo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tato cesta je bohuzial aj pre daciu uz nevyhnutelna... ceny aut stejne rastu... len u niekoho o 20 percent a u ineho o 50... tu je ta finta... a dacia sa stale drzi toho nevyhnutelneho logickeho zdrazovani a pri zemi miesto bohapustych nezmyslov s to je fajn... kdezto ostatna vacsina uz nahanaju premiu az sa pytam co v nej tolko vidia ked bezny vacsinovy zakaznik ju stejne k zivotu ani nepotrebuje ... cele to speje stejne k tomu ze auta tak za 15 rokov uz budu len pre urcitu skupinu ... teda uz len pre solventnych zakaznikov...

Value for many... urcite MG ZS ... aj Rexton
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ssangyong, resp. KG mobility ani MG nejsou evropské.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Sorry .. ok