Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mokrous
Mne by tedy zajímalo, jak se přidáním 60 koní k 296 získá 401 koní. Zajímavé navíc je, že kroutící momenty se tu pouze jednoduše sčítají, ale výkony vůbec ne.
Ale ještě zajímavější je, že čtyřistakoňový relativně lehký PHEV zrychluje 8 sekund a brutálně těžké EV se 369 koňmi to zvládne za 7 sekund i když má krom nižšího výkonu taky nižší krouťák o celých 211Nm.
"Základem plug-in hybridu je přeplňovaná benzinová patnáctistovka o 137 koních a 231 Nm s pohonem předních nebo všech kol a dvěma kapacitami akumulátoru. Standardem je 20,39 kWh, volitelnou volbou je větší 40,06 kWh baterie. Elektrický pohon obstarává přední elektromotor o 228 koních a 340 Nm, resp. zadní elektromotor o dalších 60 koních a 110 Nm. Kombinovaná síla plug-in hybridu s pohonem předních kol je 296 koní a 571 Nm, přičemž slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy. Výkonnější čtyřkolka láká na kombinovaných 401 koní, 681 Nm a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy. I elektrická verze se v Číně prodává s pohonem předních i všech kol a obě varianty standardně disponují předním elektromotorem o 309 koních a 360 Nm. Čtyřkolka jej doplňuje zadním elektromotorem o 60 koních a 110 Nm, díky čemuž disponuje kombinovaným výkonem 369 koní a 470 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 9,5 sekundy, resp. 6,9 sekundy pro čtyřkolku, a obě motorizace jsou vybaveny vysokonapěťovým lithium-železo-fosfátovým akumulátorem s kapacitou 103,36 kWh."
Ale ještě zajímavější je, že čtyřistakoňový relativně lehký PHEV zrychluje 8 sekund a brutálně těžké EV se 369 koňmi to zvládne za 7 sekund i když má krom nižšího výkonu taky nižší krouťák o celých 211Nm.
"Základem plug-in hybridu je přeplňovaná benzinová patnáctistovka o 137 koních a 231 Nm s pohonem předních nebo všech kol a dvěma kapacitami akumulátoru. Standardem je 20,39 kWh, volitelnou volbou je větší 40,06 kWh baterie. Elektrický pohon obstarává přední elektromotor o 228 koních a 340 Nm, resp. zadní elektromotor o dalších 60 koních a 110 Nm. Kombinovaná síla plug-in hybridu s pohonem předních kol je 296 koní a 571 Nm, přičemž slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy. Výkonnější čtyřkolka láká na kombinovaných 401 koní, 681 Nm a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy. I elektrická verze se v Číně prodává s pohonem předních i všech kol a obě varianty standardně disponují předním elektromotorem o 309 koních a 360 Nm. Čtyřkolka jej doplňuje zadním elektromotorem o 60 koních a 110 Nm, díky čemuž disponuje kombinovaným výkonem 369 koní a 470 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 9,5 sekundy, resp. 6,9 sekundy pro čtyřkolku, a obě motorizace jsou vybaveny vysokonapěťovým lithium-železo-fosfátovým akumulátorem s kapacitou 103,36 kWh."
3_diamanty
Podozrivo lepsie ako to nove mpv od lexusu .... nakoniec najkrajsia je ale stale korejska staria od hyundaia... kto by to bol povedal
Když jede lidí 5, jeden vzadu, tak potom musí jet zbývající 4 vpředu nebo 2 v kufru. 😄 Jo, to fakt nechceš.
Text první věty vypadá jako kdyby ho přeložil google před 15 lety ze svahilštiny.
A co teprve, když jedou v Golfu 3 lidi...