V Ženevě se představuje nová luxusní dodávka pro Evropu. Přijíždí z Číny, má plug-in hybridní i čistě elektrický pohon a je konkurencí přepychového Lexusu LM.
Mne by tedy zajímalo, jak se přidáním 60 koní k 296 získá 401 koní. Zajímavé navíc je, že kroutící momenty se tu pouze jednoduše sčítají, ale výkony vůbec ne.
Ale ještě zajímavější je, že čtyřistakoňový relativně lehký PHEV zrychluje 8 sekund a brutálně těžké EV se 369 koňmi to zvládne za 7 sekund i když má krom nižšího výkonu taky nižší krouťák o celých 211Nm.
"Základem plug-in hybridu je přeplňovaná benzinová patnáctistovka o 137 koních a 231 Nm s pohonem předních nebo všech kol a dvěma kapacitami akumulátoru. Standardem je 20,39 kWh, volitelnou volbou je větší 40,06 kWh baterie. Elektrický pohon obstarává přední elektromotor o 228 koních a 340 Nm, resp. zadní elektromotor o dalších 60 koních a 110 Nm. Kombinovaná síla plug-in hybridu s pohonem předních kol je 296 koní a 571 Nm, přičemž slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy. Výkonnější čtyřkolka láká na kombinovaných 401 koní, 681 Nm a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy. I elektrická verze se v Číně prodává s pohonem předních i všech kol a obě varianty standardně disponují předním elektromotorem o 309 koních a 360 Nm. Čtyřkolka jej doplňuje zadním elektromotorem o 60 koních a 110 Nm, díky čemuž disponuje kombinovaným výkonem 369 koní a 470 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 9,5 sekundy, resp. 6,9 sekundy pro čtyřkolku, a obě motorizace jsou vybaveny vysokonapěťovým lithium-železo-fosfátovým akumulátorem s kapacitou 103,36 kWh."