Novinky
Nikdy by nenapsal vetu😒br />
"A podobné je to se současnými EV, nic moc k použití pro běžné ježdění"
Když se neptá a jen plácá, tak se nic nedozví. Což mi přijde většina lidí tady. EV na delší dobu nezkusí, ale přesně ví co je na nich špatně a jak se chovají.
mít v tom LFP baterie, tak asi možná dovolím nějaké malé cyklování pro stabilizaci sítě. Ale u klasických Li-NMC bych raději preferoval životnost životnost baterie před pár "fufníkama"
Cyklovat dejme tomu mezi 70i a 50i procenty baterce zivotnost (v podstate) nesnizi.
Baterka prezije auto tak jako tak.
:yes:
Baterka prezije auto tak jako tak.
:yes:
Krásná cesta k využití vašeho BEV k balancovani sítě. Elektrárny burou rády. Jen baterka půjde rychleji do kopru.
Takže same nevyhody.
Takže same nevyhody.
Pokud by to běžné ježdění s EV bylo pohodové a bezproblémové, tak proč naopak se nezvedá podíl EV ve vozovém parku😒br />https😐/www.auto.cz/…spalovaky-151212
On každý nemá čas a náladu na zevlování u dobíjecího stojanu s bagetou a kávou v ruce atd.
On každý nemá čas a náladu na zevlování u dobíjecího stojanu s bagetou a kávou v ruce atd.
Proto by bylo fajn, kdyby ti opravdu zkušenější = ti co žijí denní život s EV, napsali o svých autech recenzi, když ty “novinářské” jsou podle nich povrchní. Já si to rád přečtu. Jedinou slušnou napsal stealth01 na Ioniq5 😉
Ale kde nic, tu nic. Hlavně od těch největších EV křiklounů….
Ale kde nic, tu nic. Hlavně od těch největších EV křiklounů….
Už v jedné pěkné písni se zpívalo, "když to nepomůže, tak s tím boty zalepíš". A podobné je to se současnými EV, nic moc k použití pro běžné ježdění, tak se podsouvá výkon, konektivita a nebo ještě jako zde, prodej elektřiny... 😁 :yes:
Reálných zkušenosti jak funguje zivot s EV a EV technika jsem pod clanky napsal snad stovky.
Vzdy jako reakce na naprosto nesmyslne představy nicku tady.
A co se změnilo? Vubec nic. Ty jména pod dalším clankem píší ty same nesmysle znova a znova.
Vzdy jako reakce na naprosto nesmyslne představy nicku tady.
A co se změnilo? Vubec nic. Ty jména pod dalším clankem píší ty same nesmysle znova a znova.
A tebe někdo nutil psát recenzi Highlanderu? Řekl bych, že ses chtěl podělit o zkušenost s tímhle autem = “jezdím s ním a takhle funguje. Když budete mít dotaz, zeptejte se, rád odpovím“. Tohle mi u nich chybí, jen poučují a chytají ostatní na slovíčkách… Tj pokud jsou opravdu tak zapálení pro svou “víru”, tak ať jdou s kůží na trh 😉
a to že má zkušenost, tak kvůli tomu musí psát recenzi? A pokud recenzi nemá, tak zkušenost nemá?
Recenze na tom změní to, že mají reálnou zkušenost a lze je brát vážně 😉 Přece není někdo takový blázen aby napsal “fakeovou” recenzi, i když jeden mě napadá 😒]
takže když ti donvito, jako reálný uživatel napíše, nebo vyvrátí nějakou věc, tak ji stejně ignorujete. Co na tom změní recenze?
Dám příklad. Pár křiklounů tu píše, jak si vycucávám z prstu spotřebu u Highlanderu, že nemůže jezdit v kombinaci za 6,5. Mokrous tento nesmysl opakuje hned jak rozporuju obecně jeho udávanou spotřebu TDI 5,5l při 160. A že mám recenzi i se spritmonitorem? to je úplně jedno, pořád tu tobě podobní ( myšleno ti, se kterými si notuješ a rozporuješ věci, které se ti nelíbí, i když jsou realitou ) opakují takové nesmysly pořád dokola. Další věc třeba jsme měli debatu o tom, že ryccardo, mokrous a rohor tvrdili, že neexistuje sériové auto s brake-on-wire, i když toyota to má u všech hybridů a jak si vymýšlím a nic nevím. Nakonec jsme prošli nespošet technických manuálů, videí a popisů a jediný rohor uznal, že se mýlil a netušil to. Zbytek? ani se neráčili omluvit a začali zase vymejšlet další kraviny, jen aby si obhájili svůj byznys v automotive, protože tohle jim pomalu bere práci. Jak za těch parních strojů, taky je dělníci ničili, že jim vezmou práci, místo toho, aby hledali příležitosti.
Dám příklad. Pár křiklounů tu píše, jak si vycucávám z prstu spotřebu u Highlanderu, že nemůže jezdit v kombinaci za 6,5. Mokrous tento nesmysl opakuje hned jak rozporuju obecně jeho udávanou spotřebu TDI 5,5l při 160. A že mám recenzi i se spritmonitorem? to je úplně jedno, pořád tu tobě podobní ( myšleno ti, se kterými si notuješ a rozporuješ věci, které se ti nelíbí, i když jsou realitou ) opakují takové nesmysly pořád dokola. Další věc třeba jsme měli debatu o tom, že ryccardo, mokrous a rohor tvrdili, že neexistuje sériové auto s brake-on-wire, i když toyota to má u všech hybridů a jak si vymýšlím a nic nevím. Nakonec jsme prošli nespošet technických manuálů, videí a popisů a jediný rohor uznal, že se mýlil a netušil to. Zbytek? ani se neráčili omluvit a začali zase vymejšlet další kraviny, jen aby si obhájili svůj byznys v automotive, protože tohle jim pomalu bere práci. Jak za těch parních strojů, taky je dělníci ničili, že jim vezmou práci, místo toho, aby hledali příležitosti.
Chci vidět, že to co tady hlásáte, není vycucané z prstu, ale reálně tak žijete, když tady tak horlivě propagujete EV´s 😉
Mám za to, že pan Stealth už má prodány Hyundai Ioniq 5, jezdí Kia EV6 GT a jeho pani “obyčejnou” EV6.
K cemu byla dobra?
Ze ho zdejsi diskuteri oznacuji za fanatika...
Ze nepochopis, ze mu Ioniq naprosto vyhovuje.
Prumerny odpurce EV neni schopen zjistit ani hmotnosti rozdil mezi EV a fosilem (zdravim arese), natoz pak si spocitat TCO.
Diskuze se zarytymi odpurci je zbytecna.
Ja alespon vyvracim jednoznacne lzi, viz zminovana veta nize.