Pokud mají být do roku 2035 všechna nová auta elektrická, musejí být levnější, říká Christian Stein z Renaultu. Mnohem dříve ale má pomoci ušetřit systém dodávání zbylé energie v baterii R5 do sítě ve chvíli, kdy je drahá.
mít v tom LFP baterie, tak asi možná dovolím nějaké malé cyklování pro stabilizaci sítě. Ale u klasických Li-NMC bych raději preferoval životnost životnost baterie před pár "fufníkama"
Už v jedné pěkné písni se zpívalo, "když to nepomůže, tak s tím boty zalepíš". A podobné je to se současnými EV, nic moc k použití pro běžné ježdění, tak se podsouvá výkon, konektivita a nebo ještě jako zde, prodej elektřiny... :D:yes:
Když se neptá a jen plácá, tak se nic nedozví. Což mi přijde většina lidí tady. EV na delší dobu nezkusí, ale přesně ví co je na nich špatně a jak se chovají.
Proto by bylo fajn, kdyby ti opravdu zkušenější = ti co žijí denní život s EV, napsali o svých autech recenzi, když ty “novinářské” jsou podle nich povrchní. Já si to rád přečtu. Jedinou slušnou napsal stealth01 na Ioniq5 ;-)
Ale kde nic, tu nic. Hlavně od těch největších EV křiklounů….
takže když ti donvito, jako reálný uživatel napíše, nebo vyvrátí nějakou věc, tak ji stejně ignorujete. Co na tom změní recenze?
Dám příklad. Pár křiklounů tu píše, jak si vycucávám z prstu spotřebu u Highlanderu, že nemůže jezdit v kombinaci za 6,5. Mokrous tento nesmysl opakuje hned jak rozporuju obecně jeho udávanou spotřebu TDI 5,5l při 160. A že mám recenzi i se spritmonitorem? to je úplně jedno, pořád tu tobě podobní ( myšleno ti, se kterými si notuješ a rozporuješ věci, které se ti nelíbí, i když jsou realitou ) opakují takové nesmysly pořád dokola. Další věc třeba jsme měli debatu o tom, že ryccardo, mokrous a rohor tvrdili, že neexistuje sériové auto s brake-on-wire, i když toyota to má u všech hybridů a jak si vymýšlím a nic nevím. Nakonec jsme prošli nespošet technických manuálů, videí a popisů a jediný rohor uznal, že se mýlil a netušil to. Zbytek? ani se neráčili omluvit a začali zase vymejšlet další kraviny, jen aby si obhájili svůj byznys v automotive, protože tohle jim pomalu bere práci. Jak za těch parních strojů, taky je dělníci ničili, že jim vezmou práci, místo toho, aby hledali příležitosti.
Recenze na tom změní to, že mají reálnou zkušenost a lze je brát vážně ;-) Přece není někdo takový blázen aby napsal “fakeovou” recenzi, i když jeden mě napadá :-[]
A tebe někdo nutil psát recenzi Highlanderu? Řekl bych, že ses chtěl podělit o zkušenost s tímhle autem = “jezdím s ním a takhle funguje. Když budete mít dotaz, zeptejte se, rád odpovím“. Tohle mi u nich chybí, jen poučují a chytají ostatní na slovíčkách… Tj pokud jsou opravdu tak zapálení pro svou “víru”, tak ať jdou s kůží na trh ;-)
Reálných zkušenosti jak funguje zivot s EV a EV technika jsem pod clanky napsal snad stovky.
Vzdy jako reakce na naprosto nesmyslne představy nicku tady.
A co se změnilo? Vubec nic. Ty jména pod dalším clankem píší ty same nesmysle znova a znova.
Pokud by to běžné ježdění s EV bylo pohodové a bezproblémové, tak proč naopak se nezvedá podíl EV ve vozovém parku: https://www.auto.cz/…spalovaky-151212
On každý nemá čas a náladu na zevlování u dobíjecího stojanu s bagetou a kávou v ruce atd.