Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault 5 může ušetřit majitelům peníze za energie. Pomůže s výkyvy sítě

Pokud mají být do roku 2035 všechna nová auta elektrická, musejí být levnější, říká Christian Stein z Renaultu. Mnohem dříve ale má pomoci ušetřit systém dodávání zbylé energie v baterii R5 do sítě ve chvíli, kdy je drahá.
Zpět na článek
1. 3. 2024 15:59
1. 3. 2024 16:11
1. 3. 2024 16:55
1. 3. 2024 23:24
2. 3. 2024 09:54
2. 3. 2024 11:10
2. 3. 2024 12:04
2. 3. 2024 12:20
2. 3. 2024 13:02
3. 3. 2024 07:32
3. 3. 2024 07:49
3. 3. 2024 08:58
3. 3. 2024 11:53
3. 3. 2024 11:57
3. 3. 2024 12:05
3. 3. 2024 13:54
4. 3. 2024 08:33
2. 3. 2024 12:02
1. 3. 2024 19:35
Avatar - KANKUNEN
1. 3. 2024 15:10
Přujedeš s nabitým
odjedeš s prázdným.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2024 15:10
„Tvrdě pracujeme na tom, abychom snížili ceny,“
Stačí do R5 dát benzinový motor 1.0TCe 81kW a bude to dostupný HIT trhu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eLzyx
1. 3. 2024 15:28
klasické Li-NMC
mít v tom LFP baterie, tak asi možná dovolím nějaké malé cyklování pro stabilizaci sítě. Ale u klasických Li-NMC bych raději preferoval životnost životnost baterie před pár "fufníkama"
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pepa_007
1. 3. 2024 16:00
Re: klasické Li-NMC
Časem to bude povinnost k balancovani sítě.
1. 3. 2024 16:53
Re: klasické Li-NMC
Cyklovat dejme tomu mezi 70i a 50i procenty baterce zivotnost (v podstate) nesnizi.

Baterka prezije auto tak jako tak.
:yes:
Avatar - Pepa_007
1. 3. 2024 15:59
Jednoduché
Krásná cesta k využití vašeho BEV k balancovani sítě. Elektrárny burou rády. Jen baterka půjde rychleji do kopru.
Takže same nevyhody.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
1. 3. 2024 23:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2024 16:11
Jo, jo
Už v jedné pěkné písni se zpívalo, "když to nepomůže, tak s tím boty zalepíš". A podobné je to se současnými EV, nic moc k použití pro běžné ježdění, tak se podsouvá výkon, konektivita a nebo ještě jako zde, prodej elektřiny... :D :yes:
Rozbalit vlákno
17
1. 3. 2024 16:55
Re: Jo, jo
Promluv si nekdy s majitelem EV.

Pak prestanes psat hlouposti.
1. 3. 2024 23:24
Re: Jo, jo
Třeba může zkusit tebe, ale nic zásadního se nedoví ;-)
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 09:54
Re: Jo, jo
Když se neptá a jen plácá, tak se nic nedozví. Což mi přijde většina lidí tady. EV na delší dobu nezkusí, ale přesně ví co je na nich špatně a jak se chovají.
2. 3. 2024 11:10
Re: Jo, jo
Proto by bylo fajn, kdyby ti opravdu zkušenější = ti co žijí denní život s EV, napsali o svých autech recenzi, když ty “novinářské” jsou podle nich povrchní. Já si to rád přečtu. Jedinou slušnou napsal stealth01 na Ioniq5 ;-)

Ale kde nic, tu nic. Hlavně od těch největších EV křiklounů….
2. 3. 2024 12:04
Re: Jo, jo
A co sis vzal z recenze Stealtha?
K cemu byla dobra?

Ze ho zdejsi diskuteri oznacuji za fanatika...
Ze nepochopis, ze mu Ioniq naprosto vyhovuje.

Prumerny odpurce EV neni schopen zjistit ani hmotnosti rozdil mezi EV a fosilem (zdravim arese), natoz pak si spocitat TCO.

Diskuze se zarytymi odpurci je zbytecna.
Ja alespon vyvracim jednoznacne lzi, viz zminovana veta nize.
Avatar - Horký Rom
2. 3. 2024 12:20
moc líbí
Mám za to, že pan Stealth už má prodány Hyundai Ioniq 5, jezdí Kia EV6 GT a jeho pani “obyčejnou” EV6.
2. 3. 2024 13:02
Re: Jo, jo
Jake informace o EV a životě s EV ti chybějí ?
Neni to spis o tom, ze je slyšet nechces?
3. 3. 2024 07:32
Re: Jo, jo
Chci vidět, že to co tady hlásáte, není vycucané z prstu, ale reálně tak žijete, když tady tak horlivě propagujete EV´s ;-)
3. 3. 2024 07:49
Re: Jo, jo
Takze vubec nejde o techniku a auta?
3. 3. 2024 08:58
Re: Jo, jo
Ale jde a to očima reálného uživatele ;-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 11:53
Re: Jo, jo
takže když ti donvito, jako reálný uživatel napíše, nebo vyvrátí nějakou věc, tak ji stejně ignorujete. Co na tom změní recenze?

Dám příklad. Pár křiklounů tu píše, jak si vycucávám z prstu spotřebu u Highlanderu, že nemůže jezdit v kombinaci za 6,5. Mokrous tento nesmysl opakuje hned jak rozporuju obecně jeho udávanou spotřebu TDI 5,5l při 160. A že mám recenzi i se spritmonitorem? to je úplně jedno, pořád tu tobě podobní ( myšleno ti, se kterými si notuješ a rozporuješ věci, které se ti nelíbí, i když jsou realitou ) opakují takové nesmysly pořád dokola. Další věc třeba jsme měli debatu o tom, že ryccardo, mokrous a rohor tvrdili, že neexistuje sériové auto s brake-on-wire, i když toyota to má u všech hybridů a jak si vymýšlím a nic nevím. Nakonec jsme prošli nespošet technických manuálů, videí a popisů a jediný rohor uznal, že se mýlil a netušil to. Zbytek? ani se neráčili omluvit a začali zase vymejšlet další kraviny, jen aby si obhájili svůj byznys v automotive, protože tohle jim pomalu bere práci. Jak za těch parních strojů, taky je dělníci ničili, že jim vezmou práci, místo toho, aby hledali příležitosti.
3. 3. 2024 11:57
Re: Jo, jo
Recenze na tom změní to, že mají reálnou zkušenost a lze je brát vážně ;-) Přece není někdo takový blázen aby napsal “fakeovou” recenzi, i když jeden mě napadá :-[]
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 12:05
Re: Jo, jo
a to že má zkušenost, tak kvůli tomu musí psát recenzi? A pokud recenzi nemá, tak zkušenost nemá?
3. 3. 2024 13:54
Re: Jo, jo
A tebe někdo nutil psát recenzi Highlanderu? Řekl bych, že ses chtěl podělit o zkušenost s tímhle autem = “jezdím s ním a takhle funguje. Když budete mít dotaz, zeptejte se, rád odpovím“. Tohle mi u nich chybí, jen poučují a chytají ostatní na slovíčkách… Tj pokud jsou opravdu tak zapálení pro svou “víru”, tak ať jdou s kůží na trh ;-)
4. 3. 2024 08:33
Re: Jo, jo
Reálných zkušenosti jak funguje zivot s EV a EV technika jsem pod clanky napsal snad stovky.
Vzdy jako reakce na naprosto nesmyslne představy nicku tady.

A co se změnilo? Vubec nic. Ty jména pod dalším clankem píší ty same nesmysle znova a znova.
2. 3. 2024 12:02
Re: Jo, jo
Nikdy by nenapsal vetu:
"A podobné je to se současnými EV, nic moc k použití pro běžné ježdění"
2. 3. 2024 22:40
Re: Jo, jo
Pokud by to běžné ježdění s EV bylo pohodové a bezproblémové, tak proč naopak se nezvedá podíl EV ve vozovém parku:
https://www.auto.cz/…spalovaky-151212
On každý nemá čas a náladu na zevlování u dobíjecího stojanu s bagetou a kávou v ruce atd.
1. 3. 2024 19:35
Wau
Pan Stein bere hodně kvalitní matroš, asi má stejného dodavatele jako ti v komisích EU
Rozbalit vlákno
0