Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai v Nošovicích končí s výrobou manuálů. Důvod nepřekvapí

Korejská automobilka ukončí výrobu manuálních převodovek v závodě v Nošovicích a halu přestaví pro účely elektromobility.
Zpět na článek
2. 3. 2024 14:04
2. 3. 2024 14:54
2. 3. 2024 16:14
2. 3. 2024 16:22
2. 3. 2024 18:34
2. 3. 2024 21:03
2. 3. 2024 22:14
2. 3. 2024 22:29
3. 3. 2024 10:16
2. 3. 2024 20:13
2. 3. 2024 16:59
2. 3. 2024 20:24
3. 3. 2024 10:43
3. 3. 2024 21:49
2. 3. 2024 20:15
2. 3. 2024 21:25
3. 3. 2024 11:38
2. 3. 2024 22:17
3. 3. 2024 12:13
3. 3. 2024 00:34
3. 3. 2024 10:50
3. 3. 2024 21:55
3. 3. 2024 08:59
3. 3. 2024 14:24
3. 3. 2024 20:23
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2024 13:50
Lokálně bezemisní
Redakce šla do sebe a čte diskusi? Cením... :yes:
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2024 16:42
Re: Lokálně bezemisní
podobne aa zacinaju objavovat pojmy ako "na pocasi zavisle" namiesto obnovitelne zdroje energie...
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 16:58
Re: Lokálně bezemisní
Je to tak, protoze jsou tu čím dál vic čtenáři /diskutéři s nižším IQ, kteří nejsou s to pochopit definice. Tak je potřeba to napsat dopodrobna.
3. 3. 2024 08:02
Re: Lokálně bezemisní
Hlavne si mozna prestaneme lhat do kapsy ;-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:04
Re: Lokálně bezemisní
A s čím lhát? Až na pár pomatenců, kteří nepochopili definici bezemisniho vozidla, nikdo netvrdí, že při výrobě nebo v elektrárnách se nevytváří emise.
3. 3. 2024 16:12
Re: Lokálně bezemisní
No ze tim nasim eko pocinanim tu planetu stejne nezachranime a klima si bude delat co bude chtit. Rozhodne ho nevratime do stavu, aby nam vyhovovalo.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:22
Re: Lokálně bezemisní
Ano, to spuhlas. Ale nejde o to vracet, ale zastavit zbytečné ničení.
3. 3. 2024 20:51
Re: Lokálně bezemisní
Klima ale nejde znicit. To je entita, ktera se proste meni.
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2024 13:34
Re: Lokálně bezemisní
Tak zastavte výrobu elektrovehiklů, dokud jejich cena, dojezd, životnost akumulátoru, emise při výrobě baterie a stav rozvodné sítě a z toho plynoucí cena elektřiny nebude konkurenceschopná dieselovým vozům.
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2024 14:04
Automaty prošly obrovským pokrokem
V době 4 stupňových automatů jsem byl jako Arese. U Mazdy sky to byla remíza, protože Mazdí manuál je geniální. 8st už je lepší, rychlejší. Francouzské rozbředlé manuály nebudou chybět nikomu.
Rozbalit vlákno
39
2. 3. 2024 14:08
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Kdysi bývaly i dvoustupňové automaty, dnes jsou i desetistupňové. Počet stupňů však mozí přeceňují. Argument o počtu stupňů mi připomíná argument na vietnamské tržnici "Více proužků = více Adidas".
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 16:59
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
A proto nejlepší automat je bez jediného stupně. Stupně se prostě precenujou. :-[]
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 17:24
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Chtěl jsem to napsat ale bál jsem se. Když už jsem ten strach překonal, tak ještě musím dodat: Nejlepší převodovka je žádná převodovka. A nejlepsi startér je žádný startér.
Avatar - speedfred
2. 3. 2024 18:18
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Najlepšie auto, žiadne auto.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 18:21
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Až tak? :-) no ale spousta mladých to tak vidí.
Avatar - speedfred
2. 3. 2024 18:52
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Pokračoval som v tvojom myšlienkovom pochode. :-[]
Mladý to vidia na zeleno tak aspoň nebudú zavadzať na ceste :-[] :-[]
3. 3. 2024 00:34
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Však až založí rodinu, velmi rychle tento idiotský názor změní! :-)
3. 3. 2024 08:03
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Myslim ze spousta jich ma natolik vymatlano v hlave ze zadnou rodinu ani nezvladnou zalozit 😂
Avatar - lyon667
3. 3. 2024 09:23
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Ale to je nepochopení situace! Naopak jsou natolik pokrokoví a politicky uvědomělí, že vědí, že založení rodiny je neekologické, neetické, sexistické a způsobuje globální oteplování. :-!
3. 3. 2024 16:14
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Ano o tom presne mluvim 🤷‍♂️
Hlavne jsou zblbly propagandou -zelenou i LGBTQ +-
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:12
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
No já to vidím už u straší generace, typicky aktualne husakova generace. Ti co nemají deti jsou nejvíce arogantní a největší deb*lové co jsem kdy potkal, to je bez ohledu na generaci.
Zase je to spíš filozofická otázka, co je příčina a následek, zda to, ze s nimi nikdo nevydrží nebo je naopak zapšklej, že nemá smysl života.
3. 3. 2024 16:17
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Tak s tim se da souhlasit 🤷‍♂️ ale 70 a 80 lidi jsou jeste generace, ktera deti ma pomerne bezne. Problem dementu nastava az u lidi narozenych pozdeji.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:25
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Nejvíce bezdetnych znam prave z generace 70-80. U dnešní generace, které je teď do 30 ještě není možné říct, jestli budou chtít mít rodinu nebo ne.
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:11
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Presne to mne taky napadlo. Ale radši jsem to přešel
2. 3. 2024 18:23
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
I Prius má převodovku. Třebaže by byla jednostupňová či planetová.
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 17:22
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

a nejlepší utopista je utopista v Ohnový zemi a v historický čítance
2. 3. 2024 20:49
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Tie hracie automaty nepotrebujú ani dvojspojkovú 😉
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:12
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Dvouspojku by si nikdo normální dobrovolně nevybral ani do hracího automatu
Avatar - lyon667
3. 3. 2024 09:06
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
V čistě sportovním autě to může dávat smysl, ale souhlasím, že v civilu, kam je cpe koncern i Korea, je DCT nesmysl a takové auto bych nechtěl. Buď HDM, nebo manuál.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:15
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
U sportovních aut, kde neřešíš opotřebení, spolehlivost a komfort, jen vykon, tam souhlas.
Jinak z principu robotická převodovka prostě má svá omezení. Nedávno jsem zkoušel dvouspojku v compassu a je to tragédie od kohokoliv.
To musím uznat, raději ten manuál.
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 14:07
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jel jsi poslední modely Superb/Passat/A4/A5/A6,... s mokrou DQ381???

Já s tím nemám sebemenší problém a rozhodně se mi s tím jezdí líp, jak se slavným hydroměničem Aisin od celýho Stellantisu. Manuál už nechci.
A jediná lepší převodovka je ZF8. (EV a hybridy vynechávám - ty jsou fajn jako mamacary do města a okolí a tam pak e-CVT funguje příjemně)
Avatar - Ozzman
3. 3. 2024 19:34
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Až a jestli si pořídíš tu Kugu HEV, pak ti všechny automaty příjdou, že jim trvá, než zařadí :D A manuál? To je uplný peklo i špatnej automat (třeba suchá EDC) je lepší, než manuál... na druhou stranu i suchá DSG v A3 s 1.4TSI mi nepřišla, že by byla nějak pomalá
3. 3. 2024 19:58
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
ono suchá dsg nebola zle odladená ani napríklad v OIII po fl, nie že by si občas nevedel že máš suchú dvojspojku, ale tých situácií kde liezla bežnému užívateľovi na nervy bolo fakt málo
Avatar - Ozzman
3. 3. 2024 20:03
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jak říkám, je to o zvyku. Když jezdím s eCVT, příjde mi, že všemu trvá, než se rozjede, po pár kilometrech si zase zvykneš na něco jiného. Objektivně mi nejhorší přišlo to EDC suché v 1.5Dci Meganu III, tam jsem cítil, že to řadí i při lehkém plynu. Naopak jak píše Mokrous, ty ZF jsou perfektní, dobře řadily i moderní měniče v Mazdách, Fordech či Peugeotu, co jsem měl možnost zkusit.... jo a ještě hrozný byl automat od Jeepu v té nové 1.5, ta je asi ještě horší, než v tom starém Meganu... :D Přitom renaultí hydroměnič byl napohodu, jen chudák pomalejší, ale to se starým čtyřstupunum stává.
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 20:15
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Zkus s tím Aisin AT8 v Pežotu strávit víc krizových situací a možná změníš názor. Je to hrozná skříň.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2024 20:18
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
No je fakt, že rozjezdy byly pomalejší, než muj powershift, ale když u ž to jelo, tak to řadilo hezky (508 2.0 hdi 130 kw nebo kolik). Pak jsem zkouše 4008 PHEV, to má mít snad taky ten AT8 a tam to zmatkovalo a vytáčelo motor a neodřazovalo.
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 20:44
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Já teda s 508 HDI 130kW zažíval fakt podivný věci. A předváděcí benzín 1.6 THP 169kW kopal při dojíždění na křižovatky ještě hůř, jak kdyby to už měla ta skříň za sebou. Nechápal jsem. Já čekal jen plynulý sametový tah a žádné potíže.
Možná to je co kus to originál a nebo verze softwaru??? Netuším.
3. 3. 2024 21:35
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jo, suché edc hitparáda nebola, ale zase megane III už je hodne dávna história z hľadiska vývoja. Mokré edc trpelo snáď len na tu "pauzu" pri rozbehu, či už dopredu, alebo dozadu. A keďže som ho mal spojený s maloobjemovým benzínom, tak to radilo pekne a hladko. Zároveň v tej dobe v režime normal nič extra nepodtáčal a v sport celý motor reagoval aj na fakt malý pohybu plynu...
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 20:11
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Já nikdy neříkal, že je suchá DSG pomalá. Ona je naopak rychlá až moc, páč musí, aby se nepálila. A proto se nehodí do kolon a na popojíždění.
A u mokrý DSG člověk nečeká až zařadí, páč ona má zařazeno pořád. Jen se čeká, až si dokloužou spojky, nebo až emisní mozek auta dovolí podřadit, nebo to zkrátka musí majitel umět a vědět, jak s tím jezdit. Když to dám do "S" a kopnu do pedálu a pak trochu povolím, tak vyrážím hned a dost prudce taky.
A e-CVT pochopitelně reaguje rychleji, páč nic neklouže v oleji, ale rovnou tahá elektřina.
Já s tím jezdil, tak vím, jak to umí krásně na rozjezdech pracovat. Akorát to nemusím v kopcích a na dálnici, no...
A souhlas, že manuál je jen pro mistry a na zábavu. Běžnej strejc a teta s fofrklackem, to jsou samý přískoky, prodlevy, cukání a poklesy plnícího tlaku u turbomotorů a to fakt zábava není.
Jooo, dát si atmo V8 s fofrklackem, to je jiná káva.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2024 20:17
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Já vždy po jízde s eCVT musím jezdit na Sport :D

Atmo V8 s manualem? :D To jsem nikdy neřídil a abych řekl pravdu, asi bych to chtěl s hydroměničem (nějak mne nenapada auto, mimo Mustangu GT, které by s manualem bylo a nebyla to velká "kráva" kde řadit je tak trochu pod úroveň vozu ). Já manuál rád do aut typu hatchback, s točivým motorem, přišel mi skvělý u Focusu STline 1.0 92kw, nebo pak auta typu ClioRS s atmosférou a tak... u auta nad 250 koní už je manuál pro mne spíš překážou v rychlosti řazení. Ještě že už nejsou palce dolu, Arese by mi jich za tohle dal..
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 20:40
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jako chápu, ale já to spíš myslel tak, že manuál je fajn s atmosférickým motorem na vyblbnutí pro aktivního šikovnýho petrolheada, než pro tetku v TDI/TSI a dalších turbených malolitrážkách.

Turbo má svoje výhody a nevýhody a s automatem je to velmi relaxační věc. Kdežto malý turbo s manuálem je prostě krapet divoký, buď nic, nebo zase moc.

Vždycky se s tím dá naučit a jezdit, ale prostě to jak padne tlak turba, než to tam nakvedláš mě fakt nebavilo. To by se ti s V8 nestalo. A není to o důstojnosti, nebo honění časů. Spíš o té řidičské zábavě, když ji někdo chce a hledá. Jinde dneska fakt už jen ty automaty.

Ale třeba se časem budou dělat EV s manuálním šestikvaltem, to by byla dobrá řiť. A okamžitý reakce na plyn :-!
Avatar - Ozzman
3. 3. 2024 22:09
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Ev s manualem ? :D Jako Honda delala snad nejaky ten teidverak hybrid s manuale, tak proc ne, ale jinak souhlas. K atmosfere se to hodi
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 22:14
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
No to byl spíš takovej vtip.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2024 08:41
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Arese by to chtěl :D
3. 3. 2024 20:00
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
8st aisin je peklo, aj keď o chvíľu sa tu zhŕkne kopa jeho zástancov. A totálne peklo nastáva , keď za auto s 8st aisinom zavesíš trochu ťažší vlek :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 20:14
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
No byla fakt hrozná. Buď se to nechtělo rozjet, nebo to vytáčelo do omezovače diesel, nebo to škubalo při podřazovaní, jako žák autoškoly. Zaparkovat s tím v kopci, to bylo na prášky. Atd. Prostě hrůza. Navíc to bez AutoHoldu furt zabíralo na křižovatce a člověk musel stát na brzdě jak na rýči. Děsná lahůdka.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:35
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jo to si pamatuji z 508, že se muselo stát hodně na brzdě, když člověk stál. Bylo to takové o zvyku asi, ale na predvadecce mi to vadilo.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:17
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Jo jel. To ze je to o chloupek lepší než ty staré nebo suché, neznamená, že ten robot je skvelej. Kdybys občas četl, mj máme v rodině passata, takže si tu "nadheru" můžu užívat poměrně často. Nejprve alltrack r.v. 2019 a teď to je klasika 2022. Žádná sláva to není tedy. Ano někomu to může stačit, to samozřejmě uznávám.
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2024 13:41
Re: Automaty prošly obrovským pokrokem
Nejlepší automat je manuál. Protože inteligence řidiče je vždy vyšší, než u automatu. A u těch osob, kteří si říkají řidiči, ačkoli jsou vlastně neřidiči, stanovit možnost získání trvalého řidičského průkazu až potom, co s normálním autem (diesel + manuál) ujedou bez nehody prvních 100 tis km.
2. 3. 2024 14:04
Nelíbí
Ukončení výroby jednoduchých a efektivních manuálních převodovek je škoda, i pokud odhlédneme od faktoru zábavy za volantem.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Jenik3
2. 3. 2024 14:54
Re: Nelíbí
Do i30 s motorem 1.5 se nic jiného než manuál nenabízí...
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2024 16:14
Re: Nelíbí
To je velká zábava.
Avatar - Jenik3
2. 3. 2024 16:22
Re: Nelíbí
Nevím jestli zábava. To je atmo motor na ježdění kolem komína (do města) a taky mimo město.
Leč v kombinaci s automatem to nejde ani za příplatek.
Na courání po městě by se automat hodil.
2. 3. 2024 18:34
Re: Nelíbí
Do tak slabého motoru se může nabízet cokoliv a nikdy to zábava nebude.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 3. 2024 19:42
Re: Nelíbí
A to se mylis.

Skvele se bavim v aute se 44 kW.
2. 3. 2024 21:03
Re: Nelíbí
Já jsem se bavil i v autě se 40 kW, když jsem jel s plně naloženým vozíkem do kopce. Bavil jsem se tím, že se ručička na rychloměru nehýbala :-)
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:14
Re: Nelíbí
A to jen do kopce se nehybala? :-[]
2. 3. 2024 22:29
Re: Nelíbí
Ten kopec byl skoro nekonečný :-)
Ale ručička otáčkoměru se sice pomalu, ale pohybovala.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:16
Re: Nelíbí
A teď jestli směrem dolů nebo nahoru se pohybovala ta ručička :-[] :-[]
Ale aspoň jsi měl nekonečnou zábavu, kdyz byl kopec nekonecnej
3. 3. 2024 16:32
Re: Nelíbí
Všeobecne - kto nie je schopný normálne jazdiť s autom s malým výkonom, tak skrátka nevie jazdiť. ;-)
2. 3. 2024 20:13
Re: Nelíbí
Zábava s manuálem od Hyundai? To nemůžeš myslet vážně :-)
Jinak, ten argument, že s manuálem je větší zábava je naprosto mimo. Na automatu se můžeš taky bavit díky sekvenčnímu řazení, se podívej co za převodovky mají skutečná auta pro zábavu.
Avatar - Ada je zase tady
20. 3. 2024 13:44
Re: Nelíbí
Blbost. Hnůj jde jenom už nemá zájem prodávat auta řidičům, ale jen neřidičům. Jejich marketingoví neřidiči tak rozhodli.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 14:07
Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Mě budou chybět asi tak jako pevné telefony s rotační volbou.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2024 14:16
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Veru... alebo take tie posuvne kuchynske vahy... tie ( dnes uz retro ) "mechanicke" veci budu vzdy mat nieco do seba ... boli kvalitne a vydrzia vecnost... ale prave to uz nehra do karat dnesnej kvantitativnej biznis dobe...
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 14:24
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Já to tak myslím. Proč si z nostalgie nezatočit telefonem nebo zakvedlat. Ty věci fungovaly ale doba už je předběhla.
2. 3. 2024 16:26
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
No když vidím, jak je spousta automatů schopná mučit motor, tak já radši zatím pořád budu ještě kvedlat ;-)
Nepopírám, že automat je pohodlnější a určitě v budoucnu ten manuál vytlačí úplně, ale mne to tedy nějak neotravuje a rád si tuhle část kontroly nad vozem ponechám. Nemluvě o tom, že se tím zbavím jednoho potenciálního k*rvítka
Avatar - Mokrous
2. 3. 2024 17:00
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Byť mi s úbytkem manuálních převodovek klesá příjem, sám ji mám a většina jich funguje v pohodě a lze zvolit režim, kde motor netrápí vůbec. Případně lze naprogramovat.
Že je to dražší a vyžaduje to víc servisu je holý fakt, ale není to takové peklo s ohledem na ujeté km.
2. 3. 2024 20:52
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
A preto by mala byt v každej obci na námestí jedna telefónna búdka 😃
3. 3. 2024 00:31
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
To je ale hloupé přirovnání... :-O :-( :no:
3. 3. 2024 00:31
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Ještě jsi zapomněl obvyklé elektrofanatické "varování", jak výrobcům spalovacích vozů hrozí osud Nokie! :-[] :-[] :-[]
3. 3. 2024 16:38
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Ten osud už postihol pekných pár výrobcov elektromobilov...
3. 3. 2024 21:45
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
:-[] :yes:
Avatar - Jenik3
2. 3. 2024 21:10
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Jake typy automatu dává H/K do svých aut (i20, i30, Tuscon)?
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 01:43
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Různé, ale nejčastěji suché 7st. dvojspojky.
Avatar - Jenik3
3. 3. 2024 08:55
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Je to spravna cesta pro tato auta?
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 12:52
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Mě se neptej. To musí vědět konstruktéři zda to vydrží a jak to funguje a kupující zase zda to chtějí víc jak manuál. Navíc v článku zaznělo, že manuály dál budou, jen se budou dovážet. To mě sejří ještě víc, když se budou vyrábět, ale jinde než v Evropě a část mého byznysu zmizí, protože komponenty se nebudou vozit přes půlku světa...

Já nemám s dvojspojkou narozdíl od jiných fanatiků problém, ale chci jen mokrou verzi.
Na druhou stranu dnes to je pomaličku samej MHEV a tam, pokud první sekundu zabere el.motor, tak tam by i ty suchý spojky mohly fungovat. U klasiky ale rozhodně spojky v oleji.
Avatar - Jenik3
4. 3. 2024 00:51
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Diky. Vypadá to jako věda a je to vyssi level pro běžného řidiče.
Avatar - Mokrous
4. 3. 2024 01:38
Re: Nejde říct že nikomu chybět nebudou
Jak to myslíš? Vyšší level. Jako, že jdeš vejš z manuálu? Nebo ta nová technika obecně?
Já mám nejradši mokrou DSG DQ381 od koncernu a když na to máš love, tak ZF8 u prémie. Samotné suché bez elektřiny bych se spíš vyhnul.
Avatar - Mokrous
2. 3. 2024 14:58
No, "paráda"!
Tak mi padá další byznys... ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - cizekHUNTER
2. 3. 2024 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
2. 3. 2024 16:55
Re: No, "paráda"!
Copak mi asi píše to defektní zbytečný howno z Hate Listu? No, to se nedozvím, protože je mi to jedno a číst to nebudu. HL je asi nejlepší věc na zdejší diskuzi.
Ještě bych ocenil, kdyby šlo zablokovat i oznámení na mail pro tyhle zbytečný mrzáky.
Avatar - lyon667
3. 3. 2024 08:51
Re: No, "paráda"!
Nepíše nic, jen se blbě šklebí. Akorát se pro tento účel zapomněl přehlásit na účet "jamme".
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 12:46
Re: No, "paráda"!
Já si toho degena a jeho verze postupně přidávám na HL a je klid.
Absolutně nechápu ostatní, že mají neustále potřebu dělat ze sebe idioty a rozprávět s ním.
Avatar - Pepa_007
2. 3. 2024 16:59
Jednoduché
"Čeští zákazníci se ovšem o nedostatek aut bát nemusejí. Volných slotů pro zájemce je dostatek..... "

Není pravda, musejí. Kde si koupím v roce 2025 i30N? Co Fabia Combi? Clio Combi? Mondeo? Focus..? Fiesta? Vse mrtvá auta. Důvod : green deal. 😬😠

Pokles manuálů je nasnadě. Když třeba škoda do Octavie RS dava POUZE automat. A jiné vozy jsou pouze s automatem. Těžko koupit manuál.

Zákazníci jsou čím dál tim línější. Nesleduji slepé úhly, neřadí, nepřemýšlí nad svícením, stěrači, couváním, parkováním,...... Vše za ně dělá automat. Proto člověk potká na silnicích tolik řidičů, kteří nepřemýšlí. Prostě úplně debilní. A bude hůř.
Rozbalit vlákno
71
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 18:14
Re: Jednoduché
Nedostatek aut nebude, toho se fakt nebojím. Jen nedostatek bude pro zaslepence, kteří chtějí jen jeden konkrétní model a prevodovku. Kdyz jsou tak omezení, tak budou mít omezený výběr.
Kombi budou, manuály i automaty budou, C i D segment bude. Je z čeho vybírat a bude. A důvod není green deal, ale trh.
Když je auto ve výsledku špatné, prostě z trhu zmizí, protože o něj není zájem. A tak to je s těmi mrtvolami.
Avatar - speedfred
2. 3. 2024 19:03
Re: Jednoduché
Pre zaslepenca je asi každý zaslepený. Autá a aj dobré autá miznú kvôli vyšším cieľom.
Ľudia sa už v aute moc spoliehajú na to že je to automatické, vidno to hlavne počas hmly kto ako svieti.
2. 3. 2024 21:11
Re: Jednoduché
Ne.
Ty auta mizí protoze za ne nikdo neni ochotný zaplatit. Neni to o ničem jinem.
Dnes auta realne stoji daleko mene nez drive a jsou v mnoha ohledech slozitejsi.

A “bych” kupující zisk firmě nepřinesou.
3. 3. 2024 16:45
Re: Jednoduché
Netrep koniny. Klameš až sa práši.
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:25
Re: Jednoduché
Pokud je auto "dobré" a neprodává se, je někde problém. A může to být design, cena, spolehlivost, takže celkově to dobré auto není.
A naprostá většina mrtvých aut je z důvodu ceny a že lidi nejsou ochotni za to co dostanou zaplatit.
Avatar - speedfred
3. 3. 2024 04:44
Re: Jednoduché
Zoberme povedzme takú dobrú GR86 ktorá údajne končí kvôli stupídnym nariadeniam (čítanie rýchlosti, únava, line assist a podobným nezmyslom), je to škoda. Ľudia čo nevedia bez toho žiť a jazdiť nech radšej sedia doma a na cestách bude bezpečnejšie.
3. 3. 2024 07:44
Re: Jednoduché
Kdyz neco na trhu konci tak je to jen z jednoho duvodu. Vyrobci to nepřinese zisk. Nic vic v tom neni. I tu GR86 mohl doplnil o asistenty.
Avatar - speedfred
3. 3. 2024 08:06
Re: Jednoduché
Mohli by ale nedoplnia pretože na EU trh pridia. Inde bude poračovať v predajoch, to fakt nevidíš alebo si taky natvrdlý?
Keby bol výber tak si kľudne kúpim auto aj bez airbagov.
3. 3. 2024 20:40
Re: Jednoduché
Napísal si to s eu trhom presne, proste sa im to pre pár predaných kusov neoplatí riešiť a vyhadzovať prostriedky na vývoj
3. 3. 2024 08:07
Re: Jednoduché
Ale vyrobce urcuje jak to auto postavi. Ne nejaky bruselsky urednik bez patricneho vzdelani. Furt nechapes v cem je problem.
3. 3. 2024 10:43
Re: Jednoduché
Nemohli, museli by předělagt celý předek a to auto by vypadalo hrozně. :-O :no:
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 11:36
Re: Jednoduché
odborník se ozval. Kde to čerpáš? Jak by vypadalo auto ti nakreslili tví bulváristi na autoforu?
Nemuseli by měnit předek, ale byl by potřeba dodatečný vývoj na doladění asistentů. A dělat to jen pro Evropu je neekonomické vzhledem k tomu, jak málo se tu takový typ aut prodává.
3. 3. 2024 21:49
Re: Jednoduché
Zase kecáš a nic o tom nevíš. Jde o úhly výhledu sledovací kamery na horním okraji čelního skla přes příď auta na silnici před něj. No a u tohoto nízkého kupátka ty potřebné úhly prostě nevycházejí. To je celé.
Avatar - Horký Rom
3. 3. 2024 21:52
míč líbí
warese je prách obyčejný redakční muItitroII, gumová hračka papouška se svou stupidní mantrou, nic víc.
4. 3. 2024 08:47
Re: Jednoduché
Kde jsi vzal tuhle informaci?
Řidič ma pozici výhledu níže nez ji ma případná kamera.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2024 10:46
Re: Jednoduché
A proto nízká supra nemá problém. Kde to bereš tohle?
3. 3. 2024 07:50
Re: Jednoduché
takhle, asistent rychlosti, pruhu a pozornosti je koncentrovany zlo. Vubec nechapu drzost proc me ma auto koupeny za moje penize jakkoliv omezovat nebo co hur vychovavat. U me to vede k tomu, ze si novy auto proste uz nekoupim dokud nebudu mit jistotu, ze to nekdo i za cenu zaruky odkoduje. Obavam se ale, ze to dopadne stejne jako s dsg kde jsem chtel u passatu preprogramovat mapu. Ozvali se mi v dobe, kdyz jsem auto uz dva roky nemel.
Avatar - speedfred
3. 3. 2024 08:17
Re: Jednoduché
Súhlas, pri nedávnych testovačkách ma to pekne s.alo a aby som sa po každom naštartovaní trávil čas vypínaním toho čo v aute nechcem tak to bude ako píšeš. Budem udržiavať na dožitie čo mám, prip us dovoz pretože v aute z 21 není ani start/stop systém.
3. 3. 2024 08:31
Re: Jednoduché
jako to vubec nepichazi v uvahu. Ja dokud budu schopen ridit budu rozhodovat o tam jak rychle pojedu ja. Dva roky jezdeni s vypinatelnym povinnym line asistem me kazdej den kazily zivot v superbu, znovu ani nahodou. Mimochodem ale treba hilux je nakladak a nema to..
A na okraj dvakrat se mi povedlo v terenu poskodit drzak radaru, takze se mi vsechny adaptivni funkce vyply. A svete div se, nic se nestalo, nechybelo mi to mesice nez sem se donutil to nechat opravit. Nechte si to Evropo pro nekoho jinyho, budu radsi jezdit 20 let starym dizlem nez nazdej start trpet vypinani vseho moznyho.
Ale hlavne i u dneska vyrabenejch aut uz jde kompletne odkodovat adblue, predpokladam, ze za par let stejne pujde povypinat asistencni peklo u dnesnich aut. Netreba stahovat kalhoty
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 14:21
Re: Jednoduché
Že si někdo povypíná asistenty beru. To je čistě jeho věc.
Sám se děsím nových modelů a pokud to vypínání bude moc složitý, radši budu servisovat 10 let starý auto, než si kupovat novej buzer krám.
Na rozdíl od tebe se ale tolik nehroutím z Lane Assistu.
V Passatu jde poslepu vypnout dvojklikem (levej fakáč na boku páčky směrovek + pravej palec na OK na volantu a je to) Trvá to 0,5 sekundy.
Ve městě se nezapne a při spořádaný jízdě v pruzích o něm nevím.
Když chci prasit a jezdit rychle po neznačených okreskách a nebo pořád najíždět přes čáry bez blinkrů a on se začne hlásit o slovo, tak ťuk ťuk a je klid. Ano, je to úkon navíc, ale tak směšně krátký a malý, že to neřeším.
A jindy zase člověk může jet zamyšleně na autopilota a ten systém ho vycentruje, kdyby náhodou chtěl nevědomky přejet čáru. V minulosti se mi to třeba párkrát stalo, že jsem v autě bez systémů z různých důvpdů lehce vyjel z pruhu. Možná jsem ale jen nebezpečný a nesvéprávný jedinec. :D

Superb to měl nějak složitý na vypnutí?

Ale vypínání AdBlue bych teda moc nefandil. To už je prasečina. Minimálně teda ve městech.
3. 3. 2024 16:00
Re: Jednoduché
superb mel tlacitko na volantu tam to bylo extra snadny ale stejne mi to lezlo krkem, kdyz jedes 500km v kuse je to jedno ale kdyz z toho za den vystoupis stokrat je to priserny.

A hlavne svet s tim neni lepsi, neni bezpecnejsi a vazne mi to nikdy nijak nepomohlo. Koncernova prekolizni brzda se me snazila nekolikrat altivne zabit. At si to cely eu zabali a strci nekam. Dokud to nepujde definitivne na celou dobu myho vlastnictvi vypnout (lineasist a asistent rychlosti) tak si novy auto nekoupim.

Vypinani adblue je jedina moznost jak provozovat ten PSA jebak jmenem Proace, ja to ale nastesti nemam tak je mi to jedno.
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 16:11
Re: Jednoduché
Tak hlavně já bych asi nechtěl denně 100x nasedat a vysedat do/z čehokoli i kdyby to byl Phantom.
A když už bych tohle musel zažívat někde ve městě, asi bych se snažil nejezdit Superbem.
Ale zase ve městě to je neaktivní. Takže to jsi musel mít asi hodně drsný, jestli jsi musel stále zastavovat a pak jet tempem mimoměsto a pak zase to samý. To zní jako servisně/obchodní činnost pro vzdálené klienty. Ale moc klientů za den.

Já mám asi štěstí, že mě se auto zatím zabít nesnaží a všechno funguje na pohodu.
Jinak já zuřil i když mi nenajela sedačka do polohy, protože se asi nepřipojila na internet, nebo nevím co to bylo za menstruaci. Nebo když zatuhne ikona zesílení hovoru, nebo dokonce hovor nejde zesílit. Taky už jsem párkrát zažil. To byl asi vrchol závad. Restart a už to šlapalo.

To s tím Proace nechápu. Proč by jako nemohlo mít funkční chcanky?
3. 3. 2024 16:44
Re: Jednoduché
jasne ze je to ve meste aktivni, zalezi jakou mas verzi nekde to bylo od 50 nekde az od vyssi rychlosti. Nedelam obchodaka ale zarizuju kde co a tak porad nekam popojizdim.

Mam aktualne 130tkm plus minus a zmrzl nebo udelal chybu infotaiment idrive 7 dvakrat za tu dobu. Novej starej kodiak rs dal dva tvrdy restarty od dealera v praze do liberce. Ty auta jsou koncentrovany sroty..


Proace uz nechtej ani prodavat, podpora toyoty je nula, servis pruser na urovni mercedesu (vcetne coroly a hiluxu), vsecko trva mesic a nahradni auto nikde. A hlavne ta fr jebka ma konstrukcni problem s cerpadlem chcanek je to vic v nouzi nez ok. To fakt nechces
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 17:41
Re: Jednoduché
No můj Pašyk je asi zázračnej. Olej nežere, asistenti mě nezabíjí a fungují, tvrdý restart jsem nezažil ani jednou, to jen u Francouze, lane assist funguje kdesi nad 65km/h, takže ve městě fakt ne. A ani se mnou nijak extra nebojuje. Jen je prostě krapet větší odpor na volantu, tak si ho někdy prostě vypnu. Chcanky taky No problemo a navíc na tu nádržku najedu nesmysl. Není problém přes 15 tisíc km a víc. DSG mi neškube a v S jezdí ideální otáčky mezi 1500 a 2500 a ani o něm nevím a řadí mi i v zatáčkách a sleduje sklon vozovky, dává správně meziplyny atd. Zkrátka zatím vše OK. Ťuk, ťuk. Snad to vydrží co nejdýl.
3. 3. 2024 20:28
Re: Jednoduché
Trochu to preháňaš. Ad apoštol B8,lane assist funguje obstojne tam kde sú normálne čiary na ceste a používajú sa smerovky pri zmene pruhu (napr diaľnica), predkolízny asistent mi šlapol na brzdu raz (úzka okreska a auto natesno oproti s tým, že vlastne bol len o chlp rýchlejší ako ja, lebo ja som už pokladal nohu na brzdu). Výčitka k dsg zostáva len pre cúvanie s prívesom, normálna jazda v režime S je bez výčitky (žiadne podtáčanie, drží zhruba od 1500 - 1600 a viac), reaguje normálne a logicky, režim D je príliš eko, ale do mesta kde sa vlastne len plachtí dobré. Zatiaľ mi nič nezmrzlo, ale to ani za posledných x rokov na renaultoch :D. K lane assistu len toľko, že na diaľnici je to príjemný spoločník, menej energie vynakladáš na korigovanie smeru pri silnom vetre, alebo vyjetých kolajách po kamiónoch. Dobré, zlé?
4. 3. 2024 11:37
Re: Jednoduché
1500-1600 pro diesel je sileny podtaceni ody to pak nejede..

netvrdim, ze nejsem citlivej ale celej line assist me stval strasne, plus cely to autopilotovy rizeni je hodne trhany, panicky brzdi, nechava si velky mezery a to mluvim o vw. Ale jestli ti to vyhovuje tak si vyhral, muzes si koupit novy auto
4. 3. 2024 17:23
Re: Jednoduché
od 1600 to ide u evo relatívne slušne, od ďalších 200 vyššie je to úplne bez výčitiek. Panicky mi to nebrzdí a vlastne na diaľnici je lane assist fajn...Príves ťahám v manuálnom režime, resp nechám ho vyhádzať prvé tri - štyri stupne a potom mu to zoberiem (podľa profilu cesty). Diaľnicu dáva pri rýchlosti 95-105km/h s vlekom na 6tke...
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:28
Re: Jednoduché
Co je problém se servisem u Toyoty? S corollou žádný servis nikdy neměl problém, jo ono vlastně nebylo potřeba jezdit neplánovaně do servisu. A hilux co s ním? Teď máme novej tak jsem zvědav, co z toho vyleze. Ale pořád říkám, že diesel nebrat a u Toyoty obzvlast. To je jen prasátko na peníze a nervy.
4. 3. 2024 11:41
Re: Jednoduché
vsecko jim tam trva mesic, rve tam na ne i klidnej kolega.. Navic se i corolla (zaklad, manual) umi posrat tak, ze je na vymenu motoru. Ten Proace je uplna jebka to svet nevidel. Hilux zatim pitomosti ale s jejich servisnim planem a na kazdou zarucni opravu cekani mesic si muzou zaruku strcit nekam. Nema smysl jim to tam vozit. Porad plati vybrat si dobry auto tak, kde si clovek tyka s majitelem dealerstvi.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:21
Re: Jednoduché
Proace, resp. celá tahle francouzská rodina má problém s poruchovostí adblue. Teď z hlavy si nejsem přesně jist, co to je, ale ze to zlobí často a zpusobuje to nepojizdnost, protoze si to myslí, že nemá adblue, i když je.
Rozhodně by se to nemělo řešit vypnutím.
3. 3. 2024 20:29
Re: Jednoduché
na proace je problém všetko, vrátane prevodovky, ktorá sa niekedy dožije aj 150000km :-[]
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:35
Re: Jednoduché
Manual nebo automat?
3. 3. 2024 20:40
Re: Jednoduché
automat aisin 8st
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 21:00
Re: Jednoduché
Ale výhodou AT8 je doživotní olejová náplň. :D :D :D
3. 3. 2024 21:38
Re: Jednoduché
jj, náplň v týchto prípadoch bola fakt doživotná :D
3. 3. 2024 22:52
Re: Jednoduché
Mikesus: "Teď z hlavy si nejsem přesně jist, co to je, ale ze to zlobí často a zpusobuje to nepojizdnost, protoze si to myslí, že nemá adblue, i když je."

Stačila jedna vec za pár drobných a problém zmizol, ako keby ani nikdy nebol. Dúfam, že to tak ostane.
4. 3. 2024 11:49
Re: Jednoduché
tak neparkuj pred mikesusovou skolkou :D :D :D
4. 3. 2024 17:38
Re: Jednoduché
"tak neparkuj pred mikesusovou skolkou"

:yes:
Avatar - Ja Prvni 123
2. 3. 2024 20:06
Re: Jednoduché
Jses tak mimo nebo jses za to dobre placenej?

Chtel jsem auto s atmosferickym motorem a klasickou automatickou prevodovkou.

Tesne nez jsem ho koupil, tak ho prestali vyrabet,protoze nesplnilo nove emisni pozadavky.
Tak jsem nerad koupil auto s manualem.
Znamena to, ze jsem zacal mit rad manualy?
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:31
Re: Jednoduché
Proč bych mel byt mimo nebo placenej ( řekni mi kým bych mohl, klidně si vezmu brigádu, času mám dost )?

Ne nemáš rád manual, jen jsi chtel konkrétní model, motor, prevodovku, výbavu, značku. Atmosfér s automatem najdu na trhu jak máku, a to že jsi uprednostnil manual před jiným autem znamená, že jsi vzal radši manual než se podíval k jinému výrobci.
3. 3. 2024 17:31
Re: Jednoduché
Jak může někdo vzít manuál, když hledá automat? Tohle nepochopím nikdy.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:29
Re: Jednoduché
Protože ve výsledku nehledá manual, ale chce to konkrétní auto. Ale na manual se pak vymlouva.
Avatar - Horký Rom
2. 3. 2024 20:15
moc líbí
Redakční muItitroII, pod nickem -speedprd-,
-Ja_Prvni_321-, -erinc- a další drůbež, stále
útočí na Mikesuse, stejně jako na DonaVita, Handleho a ostatní, kteří nesdílí jeho, jeho jedině správný názor.
Tady jsem člověkem :yes:
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 21:07
Re: moc líbí
Udělej mi radost a dostaň agresivní formu r.....ny prosím.
Avatar - JirkaVejrazka
2. 3. 2024 21:18
Re: moc líbí
To snad nemuzes myslet vazne. Jedna vec je nesouhlasit s nekym v diskusi a nechat si kazit den zjevnym trollem a druha prat komukoli takovy hnus.

Vazne doufam, ze se chytnes za nos a bude nasledovat rychla omluva. I trollovi.
Avatar - Horký Rom
2. 3. 2024 21:25
nelíbí
…ten pan vůbec neví, co je to rakovina a jaké je to s ni soužití a následky… Předpokládám si, že za to muže jen alkohol, hodně alkoholu a pocitu nekonečné méněcennosti… Upřímně a lidský, je mi lito ho. Neskutečné ubohý a devastující.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 22:01
Re: nelíbí
Nepiš tak moc o sobě. Alkohol snižuje imunitu a podporuje rozvoj rakoviny i ALS. Snažím se tě varovat. Aby tě nepotkalo zlo ze kterého se zblázníš.
Avatar - cizekHUNTER
3. 3. 2024 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 11:38
Re: nelíbí
Jeho Priuse jsem viděl na vlastní oči. Že on vzal odněkud fotku, nebo jemu je jedno. Priuse skutečně má ( nebo měl před pár lety, abych byl přesný )
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 21:34
Re: moc líbí
Jirko, vzhledem k nečinnosti redakce mam plné morální právo. Jestli to nechápeš, tak je s tebou něco špatně. Ale příznačné peskuješ mne. Zamysli se. Omluva tomuto svinskemu trolliovi? Takže pro mne jsi už na jeho úrovni. Ubožaku.
Avatar - JirkaVejrazka
2. 3. 2024 21:36
Re: moc líbí
Jo, ty nekomu prejes jednu z nehnusnejsich veci, jaka se mu muze stat, ale mas na to moralni pravo a se mnou je neco spatne. Hlasim, ze chapu a s tebou jsem skoncil jakoukoli diskusi.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 21:39
Re: moc líbí
Fandíš zlu. Karma si tě najde. A doufám že tato diskuse tady brzy celá skončí. Udělám pro to maximum. Ozval.jsi se někdy proti tomu hajzlu? Ne. Ale na mne utocis. Je mi z tebe špatně. Hraješ si na spravedliveho. Jsi odpad.
Avatar - apoho
2. 3. 2024 22:17
Re: moc líbí
máš mojí plnou podporu myšlenkovou podporu v této věci.
:yes:
Pro útlocitné lidi není moc místa v této době
Avatar - cizekHUNTER
3. 3. 2024 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2024 12:13
Re: moc líbí
Vzhledem k tvé krásné, jistě autentické a profesionální profilové fotografii je důležitost neustálé kritiky toho Priuse všem samozřejmě pochopitelná. :D
3. 3. 2024 17:11
Re: moc líbí
Sklapni. Nazvať niekoho odpadom je tiež silne cez čiaru a dovolíš si to jedine preto, že si tu vlastne anonymne. Keby si mu to mal povedať do očí, tak utečieš, ty úbožiak.
3. 3. 2024 00:34
Re: Jednoduché
Ty se fakt mistr světa ve lhaní, ty bys mohl dělat mluvčí Putlerova režimu! :-O :no:
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:26
Re: Jednoduché
Další ubozak se našel ( i kdyz o tobe se to vi dlouho uz no ). Nějak jsem nečekal, že dáš argumenty. Ale chápu, že tě to k diktatuře táhne, kdyz jsi zmínil diktátora a podle toho i vystupuješ. Diktatura nepotřebuje diskuzi, jen označí nekoho/něco nějak a tak to je. Prostě tahle stará generace si komunismus bere pořád sebou a chová se podle toho.
3. 3. 2024 10:50
Re: Jednoduché
Tvrdit, že dnes tom, co automobilky vyrábí, rozhoduje trh, je prostě krystalická a nehorázná lež. Tečka. A tvoje opět zcela vylhaná obvinění z totalitních a komunistických tendencí na moji osobu jsou taky jen sprosté lži. Tímto ses zde pasoval na jednoho z největších diskusních ubožáků! :-O :-( :no:
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 11:41
Re: Jednoduché
není. Když to není ekonomicky přínosné pro výrobce, což znamená, že trh to odmítá, tak se to přestane nabízet. Trh to určuje. Že jsou nějaké regule jen znamená, že se trh někam ubírá, ale pořád je to trh a poptávka určuje nabídku.
Jdi si raději pobrečet ohledně těch diktatur, sám si je sem vytáhl. Co si o tom mám pak myslet?
Vsadím se, že ty vůbec netušíš, co znamená obchodovat a nabízet služby/produkt v konkurenčním prostředí?
Ale jsem rád, že místo plků a osobních útoků začínáš trochu diskutovat a argumentovat.
3. 3. 2024 17:08
Re: Jednoduché
"Že jsou nějaké regule jen znamená, že se trh někam ubírá, ale pořád je to trh a poptávka určuje nabídku." - buď si taký naivný alebo zámerne klameš.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:10
Re: Jednoduché
Takze to, ze je nezakonne tě bodnout nozem ti taky vadí? Jen je to rychlejší než s temi emisemi.
3. 3. 2024 21:55
Re: Jednoduché
Tupá demagogie. Co tam máš dál? :-O
3. 3. 2024 22:58
Re: Jednoduché
Nepleť. Keď ti svorka vlkov roztrhá všetok dobytok, tak budeš strieľať po tom poslednom, čo sa ani nenažral, a budeš spokojný?
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 17:26
Re: Jednoduché
nová generace změnila barvu z rudé na zelenou a dál propaguje myšlenky utopistického pavědeckého bolševismu :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 20:11
Re: Jednoduché
Řekl někdo, kdo adoruje ruskou diktaturu. :-[]
To známe, "podle sebe soudím tebe".
Avatar - Barrichello
4. 3. 2024 14:16
Re: Jednoduché
Bohužel lžeš, já tu žádný ruský vládnoucí systém neadoruju. Já se omezuju na techniku a hodnocení toho co se tam vyrábí, dá se koupit, jak se tam žije atd.
Politickou propagandu zde opravdu nevalím, to je účelová manipulace :-)
3. 3. 2024 20:12
Re: Jednoduché
Octavia rs nie je to čo tvorí väčšinu predajov, takže nemožnosť voľby sa bežného zákazníka moc nedotkne a stále máš dosť verzii s manuálnom. O triedu vyššie výrobcov chápem, mám za to že v triede superb a passat bola väčšina už dlhodobo predávaná s automatom a nečudujem sa výrobcom, že manuál vyradili z ponuky (pre malá percento sa neoplatí robiť vývoj, že) . Dobré, zlé, väčšina z toho mi pripadá ako prirodzený vývoj. K poslednému odstavcu len toľko, časť tebou vymenovaných funkcii je zmysluplná keď jazdíš viac, tým nemyslím zrovna radenie a mŕtve uhly, ale zrovna cúvacia kamera, alebo tie automatické stierače sú celkom fajn a nemá to nič spoločné nerozmýšlaním
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 22:10
Svinska redakce
Zablokujte mne namísto trolla. Vaše morální úroveň tomu odpovídá.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Mikesus
2. 3. 2024 22:35
Re: Svinska redakce
Je rozdíl trollit a přát někomu smrt. To není morální právo. A prohlásit Jirku za odpad, to jsi zvládl dosáhnout dalšího dna.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 22:38
Re: Svinska redakce
Můžu se zeptat,jak si ty a Jirka morálně zdůvodňujete svůj postoj, kdy trolla necháte a jeho oběť pranyrujete? Fakt by mě zajímal z vědeckého hlediska tento názor mladší generace. Všimli jste si vůbec jak je pro mě frustrující marný boj s tímto trollem? Jinak jsem připraven a rád dosahnu ještě většího dna. Nedopustim, aby oběť trolla byla vnímána hůře, než troll. Oběť vraha má být také více zavržena, než vrah? Takhle mladší generace přemýšlí?
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:31
Re: Svinska redakce
Troll nikomu nepřeje smrt/nemoc. Já s jeho trollenim taky nesouhlasím, ale když budu reagovat, jen ho tím budu přiživovat.
To je zásadní rozdíl. Nikdo nemá morální právo někomu přát smrt. Já tě nepranýřuju, jen se ohrazuju l, že dle mého takové věci jsou přes čáru.
Avatar - Roman Horký
2. 3. 2024 22:50
Re: Svinska redakce
Nikomu jsem nikdy nepřál smrt a nikdy bych to neučinil. Že si to myslíš jen potvrzuje, že neumíš porozumět správně psanemu textu. A z toho jsou pak ta trapná nedorozumění a vzrůstající agresivita. Navíc když se najde psychopat,který ji umí rozdmychat, například jako ruzzacka puťka. Ó jak smutné,když ta inteligentnější část diskuteru raději kope za hajzla.
Avatar - apoho
2. 3. 2024 22:57
Re: Svinska redakce
nenech se rozhodit útlocitnými báchorkami
Avatar - cizekHUNTER
3. 3. 2024 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2024 10:31
Re: Svinska redakce
Přát někomu raka je co tedy?
3. 3. 2024 22:59
Re: Svinska redakce
Je to známka absolútnej retardácie.
Avatar - lyon667
3. 3. 2024 08:59
Kia
A Kia mezitím potichu změnila ceníky a snížila výkonové specifikace motorů:
https://dam.kia.cz/…eed-SW-cenik.pdf
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mokrous
3. 3. 2024 14:24
Re: Kia
Tvl! Ten výkon padl solidně dolů. Zase kouzla s emisemi... :-(
Avatar - cizekHUNTER
3. 3. 2024 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.