Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Horký Rom
6
Chystaný “lidový” model od koncernu Volkswagen se jmenuje ID.2all :yes:
PowerHouse
a vedou se tady spory.
Nikdo neví, proč jsou EV dražší než ICEV,
když jsou baterky za 55 USD/kWh a E-pohon je téměř za hubičku.
Nikdo neví, proč jsou EV dražší než ICEV,
když jsou baterky za 55 USD/kWh a E-pohon je téměř za hubičku.
55$ cena za clanek bude az letos.
A jedna se o pokles o 50%.
Do aut se tohle dostane pristi rok?
Mnou zde (jinak vseobecne v odbornych kruzich) predpovidana cenova parita 2025...
A jedna se o pokles o 50%.
Do aut se tohle dostane pristi rok?
Mnou zde (jinak vseobecne v odbornych kruzich) predpovidana cenova parita 2025...
pan Hartung není až takový hňup za jakého se ty tady pasuješ denně a jeho vliv na vývoj elektromobility je určitě větší než ten tvůj a jeho slova z projevu sis snad přečet, jestli ne, tak je to níže:
Hartung tak trvá na tom, aby spalovací vozy byly nadále k dispozici i v jeho domácím Německu, natož pak kdekoli jinde. „Nemůžete přinutit zákazníky, aby je (spalovací vozy - pozn. red.) nepoužívali,” říká dále s tím, že kupce prostě nelze přinutit, aby si pořídili něco, co nechtějí a nevyhovuje jim. Moudře navíc dodává, že kdyby elektrifikace dopravy měla být tak komplexní, jak si někteří představují, vyžadovalo by to příchod řešení, která zatím vůbec neexistují a ani se nerýsují.
Jako extrémní příklad uvádí sklízecí stroje, které elektricky pohánět prostě nelze. „Jezdí až dvanáct hodin denně a potřebují ke svému provozu 250 až 300 kilowatt energie za hodinu. S baterií, která by k tomu byla nutná, by se takové auto pravděpodobně zabořilo do země,” říká dál Hartung. A není to jen případ takových strojů, v podstatě jakýkoli energeticky náročnější provoz auta je s dnešními elektrickými technologiemi neslučitelný, pokud má být uživatelsky či ekonomicky únosný.
Hartung tak trvá na tom, aby spalovací vozy byly nadále k dispozici i v jeho domácím Německu, natož pak kdekoli jinde. „Nemůžete přinutit zákazníky, aby je (spalovací vozy - pozn. red.) nepoužívali,” říká dále s tím, že kupce prostě nelze přinutit, aby si pořídili něco, co nechtějí a nevyhovuje jim. Moudře navíc dodává, že kdyby elektrifikace dopravy měla být tak komplexní, jak si někteří představují, vyžadovalo by to příchod řešení, která zatím vůbec neexistují a ani se nerýsují.
Jako extrémní příklad uvádí sklízecí stroje, které elektricky pohánět prostě nelze. „Jezdí až dvanáct hodin denně a potřebují ke svému provozu 250 až 300 kilowatt energie za hodinu. S baterií, která by k tomu byla nutná, by se takové auto pravděpodobně zabořilo do země,” říká dál Hartung. A není to jen případ takových strojů, v podstatě jakýkoli energeticky náročnější provoz auta je s dnešními elektrickými technologiemi neslučitelný, pokud má být uživatelsky či ekonomicky únosný.
Jednoduché. Dotace.
Proč by zlevnovali, kdyz jim to zadotuje stát. Teď nejsou, tak musí s cenou dolů.
Proč by zlevnovali, kdyz jim to zadotuje stát. Teď nejsou, tak musí s cenou dolů.
Arese
https://www.autoforum.cz/…rifikovat-nejde/
:-) :yes: :yes: :yes:
:-) :yes: :yes: :yes:
To je ale studena sprcha jen pro fanatiky.
Vsem ostatnim je jasne, ze to bude trvat mnohem dele, ovsem stale velmi sviznym tempem. Pulka aut na zapade elektrickych v 2030 je temer jistota i tak.
Vsem ostatnim je jasne, ze to bude trvat mnohem dele, ovsem stale velmi sviznym tempem. Pulka aut na zapade elektrickych v 2030 je temer jistota i tak.
Barrichello
bol sem odvolán z funkce riaditela sekce pre rozvrat Europy, hej a od prvého marca som bol menován do funkcie riaditela vývoja motorov, ktoré budú založeny na princípe náhodnych výbuchov na Lomonosovej universitě.
Týmto som se zbavil zelených, agentou a politikou - ale čo mi zbolo je Elektromobilita HEJ. Ale naozaj sme si s chalany na Lomonosovke dali závazok, že s naším novým motorom na princípe náhodných vybuchov , ktory bude zcela bezemisny - zlikvidiujeme Elektromobilitu.
Týmto zničíme dva komáre jednou ranou - HEJ. Okrem europského i toho z číny.
Princípu náhodných výbůchov ZDAR!
Týmto som se zbavil zelených, agentou a politikou - ale čo mi zbolo je Elektromobilita HEJ. Ale naozaj sme si s chalany na Lomonosovke dali závazok, že s naším novým motorom na princípe náhodných vybuchov , ktory bude zcela bezemisny - zlikvidiujeme Elektromobilitu.
Týmto zničíme dva komáre jednou ranou - HEJ. Okrem europského i toho z číny.
Princípu náhodných výbůchov ZDAR!
×
Sdílení komentáře
×