Novinky
Pritom klasicke Kacko aj streetKa su fakt podarene
A taky, že brutálních 125 koní je výkon sporťáku.
Tak to asi moje dvoulitrový tédéíčko bude už v kategorii hypersport, ne? 😁 😁 😁
Tady se člověk fakt posune na jinej level.
Tak to asi moje dvoulitrový tédéíčko bude už v kategorii hypersport, ne? 😁 😁 😁
Tady se člověk fakt posune na jinej level.
Tak samozřejmě bulvární titulek, ale v té době měly hothatche nižší hmotnost, než tvoje TDI 😁 Káčko je nákupní taška a snad nemá ani 900 kilo, tehdejší a trochu novější Focus ST měl 170k... myslím, že i s 125 koní by mohlo být fajn svezení, když opomenu od toho, že je to fakt hnusnej paskvli
To samozřejmě vím, ale i tak to je blábol jak noha.
Jako většina zdejších textů... vlastně je tu zázrak najít něco, co má váhu a smysl
No já sem vlastně chodím jen nakouknout do diskuzí, zda se tam nedozvím něco zajímavýho. Výjimečně jo, ale v 99% případů jsou tu jen nekonečné hádky stejných jmen + přehlídka duševních mrzáků především v podobě multinickových schizofrenních imbecilních trolů, které mám na Hate Listu a přesto se mi ti/ten kripl/ové neustále snaží něco psát.
Je to tu zoufalost nad zoufalost a přitom to tu bývalo kdysi tak fajn.
Z článků se pochopitelně nedozvídám prakticky vůbec nic. Všechno lze najít mnohem dřív a kvalitněji jinde. A premium si můžou narvat do špic, za tu cenu.
Je to tu zoufalost nad zoufalost a přitom to tu bývalo kdysi tak fajn.
Z článků se pochopitelně nedozvídám prakticky vůbec nic. Všechno lze najít mnohem dřív a kvalitněji jinde. A premium si můžou narvat do špic, za tu cenu.
Jo, diskuze je ještě čas od času zajímavá, kdy se sejdou zkušenosti lidí, né ***ů... novrá redakce je jalová, dříve i za tehdy kritizovaného Machiho to sice nabralo trochu horší směr (jsem si jist, že né tak uplně z rozhodnutí šéfredaktora), ale byla tam nějaká snaha to držet, blokovat trolly alespoň co do možností platformy... a teď ? Supersport, Corolla co čistí vzduch... čekám ještě rozhovory s účastníky Love Islandu a bude to komplet
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pretože podvozok a techniku dodala Fiesta, ktorá mala aj 5 dverový hatchback a neskôr pridala aj derivát menom Fusion. Už malé KAčko malo problém v tom, že stálo podobné peniaze ako Fiesta a vedelo sa obhájiť len tým že bolo o triedu menšie a pre ženy malo roztomilý design. Toto by stálo určite viac a tam padla kosa na kameň.
Kacko jsme meli, bylo to paradni mestske vozitko. Unikatni design, jizdne a uzivatelsky velmi prijemne s paradnim podvozkem.