Veterán
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFiat-Abarth 750 (1955–1960): Jak se z Fiatu 600 stal hbitý sportovec porážející mnohem silnější soupeře
11 komentářů
Stejsn
byla kdysi v podstatě malá automobilka, která vytvářela úžasné věci. Po převzetí fiatem její tvorba upadala a dnes je v podstatě jen stupněm výbavy sériovývh fiatů. Mám o historii Abarthu parádní knížku. Pěkný článek pane Haasi.
jo tak prostě globalizace to všechno semlela.... V Itálii tedy navíc ještě odboráři a politici, který celý průmysl společnými silami poslali na dno.... ale tak historie je to pěkná :yes:
Nedavno jsem jednoho takoveho Abartha videl na technicke trati a delalo to neskutecny veci :-!
Ale ano, daly se s tim delat ukrutny veci.
😄