Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Fiat-Abarth 750 (1955–1960): Jak se z Fiatu 600 stal hbitý sportovec porážející mnohem silnější soupeře

11 komentářů

Mr.Murphy
.... jak rychle ty Abarthy jezdi a co daji v zatackach :yes: A taky kolik takove auto dnes stoji 😉

Nedavno jsem jednoho takoveho Abartha videl na technicke trati a delalo to neskutecny veci :-!
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mr.Murphy
co to meles ha hovna ty imbecile? nechtel bys ty a tobe podobni jit kurvit jiny server?
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
speedfred
HL a aspoň nevidíš čo tá gruppa zúfalcov vypisuje.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dneska uz s tim malokdo umi jezdit.

Ale ano, daly se s tim delat ukrutny veci.

😄
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
Stejsn
byla kdysi v podstatě malá automobilka, která vytvářela úžasné věci. Po převzetí fiatem její tvorba upadala a dnes je v podstatě jen stupněm výbavy sériovývh fiatů. Mám o historii Abarthu parádní knížku. Pěkný článek pane Haasi.
Mr.Murphy
jo tak prostě globalizace to všechno semlela.... V Itálii tedy navíc ještě odboráři a politici, který celý průmysl společnými silami poslali na dno.... ale tak historie je to pěkná :yes: