Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Land Rover Defender 130 D300 – Pohodlný lesník

45 komentářů

vecernicek2
Tyhle auta jsou ty nejlepší a nejhezčí šmejdy na světě.
Avatar - sargis
sargis
Jazdim na tom takmer denne (aj na Disco) a prekvapilo ma, ake pohodlne ale aj iste to auto je. Ano, je to status, pozerat sa z vysoka cez velku kapotu a za sebou mat este taky kus auta. Mechanicky a konstrukcne je to kvalitne auto, ale tiez trpi svojskymi vecami.
vecernicek2
Dokud to funguje, tak je to jedno z nejlepších aut na světě. Ale serou se mnohdy už jako nový. Rád se tím svezu, když je ta možnost, ale vlastnit bych to nechtěl ani za zlatý prase.
Mr.Murphy
.... za ty prachy.... 😉 Tento typ auta mě naprosto míjí, ale proč ne, evidentně existují lidi, kteří za takové auto zaplatí 😄 Takže proti gustu.... :yes:

Na co ale čumím s otevřenou pusou je dosažená spotřeba během testu.... to jako klobouček.... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
co je na 9,3 zázračného? Jako, že to běžně jezdí za víc a obdivuješ autora, že s tím zvládl za míň?
mně tedy rozhodně 9,3l nafty nepřijde nijak zázračné
vecernicek2
Novináři ty auta fakt nešetří, navíc jezdí na téměř nezajetých autech. Normální člověk bude mít spotřebu o litr níž.

Vzhledem k výkonu, velikosti, hmotnosti a typu auta je to velmi slušná hodnota. Horší je, že se to do roka dvou začne hrozně sr*t.
Avatar - Mikesus
Mikesus
že to nešetří, to asi ví každý. Že nárůst spotřeby u nafty při "nešetření" je malý, ví taky asi každý. A že 9l u takhle velkého auta je ok? no nevím, asi jsem zvyklej na jiná čísla u podobně velkého auta.
pokud s tím něco tahali, tak to zase beru a chápu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Budeme-li fér, testované auto má 300 koní, je to těžký auto do terénu se stálým pohonem 4x4, nemá to žádnou elektrovýpomoc, tak těch 9 je fakt slušných, za to jezdí běžně slabší SUVčka na naftu 😊 To srovnání bych pochopil u nějakého SUV typu Kodiaq, ale né zrovna u Defendra
Avatar - Mikesus
Mikesus
No 300 koní, váží 2.4t a dynamika na 100 je 7.7s. Zas tak výkonné to není na obdiv a spotřebu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jasny, tak Defender byl spíš vždy offroad, tomu bych tu spotřebu nezazlíval
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja ji nezazlivam, jen podle mého to není nic obdivuhodneho.proste nic extra
Avatar - lamal
lamal
Spotreba je fakt dobra, v texte to napisal presne, u konkurencie cez 10l nafty je na tu hmotnost, velkost a pohon uplne bezne. (napr. - Hilux s 2.8 D-4D)
adamzprahy
Sorry mikesusi ale tohle se nedá číst. 5.4m dlouhý offroad. Víš za kolik taková auta jezdí? Dosavadní krátký Land Cruiser v líné naftě, která je o 2-3 vteřiny na stovku pomalejší jezdí za víc. Tohle je o třídu větší auto. Poslední velký Land Cruiser s V8d jezdil za 12+. Za 9l snad nejezdí ani PHEV Wrangler. Pokud to jezdí za 9l kombinovaně, tak je to velmi dobrá spotřeba. Jestli chceš mudrovat, buď konkrétní v této třídě.
kesumb
noo phev wrangler aby jel za 9 tak musis chtit aby jel za 9..
Ale mikesus jezdi za cisla na ktery sem se ja ani s HL fakt nepodival takze bych to bral s rezervou..
lukas13
Myslím, že je to primárně o tom, že mikesus dá velmi mnoho jizd po městě - tam hybrid kraluje.

Ale jinak naprostý souhlas - 9.3 je na auto, jakým je Defender, naprosto super. :yes:
Avatar - praptak
praptak
Nárůst spotřeby při opravdovém nešetření je velký u každého motoru.
Mr.Murphy
tak mě třeba Stelvio v naftě co má o 900 kilo míň, o 2cm užší gumy a asi tak o polovinu menší čelní plochu jezdilo za 7.... takže ano 9,3 v chladnějších teplotách mi připadá jako skvělé číslo.... Ostatně, nezajetý naftový Superb na úzkých 17" mi teď jezdí jen lehce pod 7....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Hele, to snad takové spotřeby TDI nemají, ne? Všude tu čtu jak passat jezdi do 5, kodiaq taky kolem 5 a že spotřeba dieselu je nedostižná. A najednou tu je superb za 6.8 ( verim ze to klesne jeste tak na 6, to by odpovidalo passatu ), stelivo 7, defender a hilux za 9.5. Nějak postrádám ty nedostizne spotřeby.
kesumb
ja jezdim zasadne jinde. Nikdy zadnej passat mi nejezdil pod 6,5 a to byl manual predokolka, jinak spis 8. Kodiaq tdi 8,5, benzin 10. Tvuj hl sotva pod 9. 320d dost pres 8. Naftovy Tuaregy nebo x6 10-11. Tesla X 30-32kwh. Moje x5 ma 7,5 +el coz je 9-10l v korunach. Vsecko tohle je plus minus na koruny totez, krom toho passata ale predokolka manual neni uplne souper.
Vyjjimka byla 1,5tsi ofce ta realne jezdila za 6-7, tdi evo slaba ofce manual ta umela 5 a i min. Ale zase jezdi s tim no… Docela dobra byla x3 30d to umelo 7, ale pro stejnou x6 30d nebo 520d to neplati ani nahodou. Spotreba je cislo na budiku, vic nic
Mr.Murphy
můj Superb je nový, na zimních, a pořád je teď chladněji takže ty studené starty něco udělají.... Vlastně ta samá situace jak s testovaným Range.... možná bude po zajetí na letních jezdit za 6.... pak by ten Range šel třeba taky o litr dolů.... 😄

Úplně nechápu jakou svatou válku tady vedeš, ale tak co už....
Avatar - speedfred
speedfred
Hádam nechceš porovnával spotrebu Hajlandera s týmto. Tie autá sú odlišne stavané a Hajlander by pri prvom zatiahnutí poriadneho vleku vyvesil biely prapor.
Skôr to porovnaj s Hiluxom ktorý tiež nebude jazdít o moc menej ako 9l.
kesumb
hilux za 9 nejezdi, spis 11. Ale nevim to je auto kam das paletu na korbu, kaslu na to za kolik to jezdi
Avatar - Ozzman
Ozzman
jak kterej, ten poslední s 2.4 a 110kw s MT uměl i za 7 po silnici, cca 2019 r.v.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ta nová 2.8 jezdi za 9-9.5 taky. 2.4 těch 8 spis
Ale to beru prázdné samozřejmě.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tka s 2,4 ja jel za 7,5, ty jsi jel do Plzně a hlásil s 6,5 klidnym tempem, tak jsem hodil prumer 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
No, ale musíš brát i kratší trasy, ne jen dlouhé co jsem měl. Tvoje uz byla takova kombinace bez mesta. Já to raději zaokrouhlil nahoru, než abych zase poslouchal, že 6.5 je vycucanych z prstu.
Avatar - lamal
lamal
10l/100
https😐/www.garaz.cz/…-korbou-21007206

A ktomu je to rachtajuci 4valcovy zetor oproti Defenderu v teste. 😄
adamzprahy
Jojo to sedí. Koncem roku jsem tim najel v automatu něco přes tisíc km převážně klidné ježdění z toho cca 300 km po rovných prašných cestách (80 - 100 km/h furt rovně) a bylo to celkově asi za 10.5l. A právě, ten motor sotva stíhal, dynamika skoro dodávky...
kesumb
mam 2,8 manual, ale kdyz jezdis uspornejc dobre pro tebe. U nas je to na praci.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Však říkám, pokud něco tahali, tak nemám s tou spotřebou vůbec problém. Pokud jezdili jen prazdny, pak to žádná sláva není.
Prasivak P
namiesto pisania nezmyslov o tvojom hybridnom highlanderovi si pozri, za kolko jazdia auta s rozmermi, vahou a vykonom defenderu. Zistis, ze tych 9 je brutalne dobra spotreba. A to s tym tahanim je uz vyslovene retardovana poznamka
Avatar - Mikesus
Mikesus
Pokud 2t jsou málo, pak ano HL by hodil bilej prapor.
adamzprahy
snad tu nechceš rozporovat schopnosti Defendera 130 proti Highlanderu? Bílej prapor hodí Highlander proti D130 snad v každé disciplíně vyjma spotřeby. To neni vůbec nic proti Highlanderu.
Avatar - speedfred
speedfred
2t je málo ten Def bude mať tak 3,5t a dalšia vec je reálne použitie pri tom ťahaní.
Spotreba 9l u Def aj bez ťahania je fajn, ja viem ty ale potrebuješ kopnúť do nafty. pretože to nejde pod 6 v takom autobuse.
Avatar - Anonym
Anonym
je to asociální bolševicý fanatik, který by nechal lidi zdechnout hlady jen aby mu někdo nesmrdel u jeho zaprděné haluzny do voken emise, nic horšího sem ve svém životě ještě nazžil, totalni dno, nula lidskosti, nulová empatie, sociální cítění nikde, odakzy předků, tradice a historie nula, všechno zlikvidovat a hlavně chrlit tuny moderních ekopicovin a vše staré zlikdivodat


CHCE SE MI BLEJT hoooooooooodn ale hodne moooc ser mi dneska chce bletjt, protože tohgle je TOTALNI DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I poslední bezdomovec na ulici je hodnotnější člověk pro společnost
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Pri starom defenderi by to neplatilo ale pri novom uz by som do lesa radsej volil nieco ako hilux L200 ci ranger...
Avatar - Markus1
Markus1
Tieto tvoje debilne porovnavania….dnesny Defender a Hilux maju kompletne odlisnu klientelu
a som si isty ze uplne najradsej by si volil to tvoje uzastne Gecko v ktorom si v zivote nesedel….
Avatar - speedfred
speedfred
😀😀😀😀
kesumb
je oproti wrangleru pohodlnej, sedacky vetraj, muzika hraje a vsecko je vlastne az prekvapive dobry. Ale nikdy za zadnejch okolnosti nesmite otocit volantem a pokud mozno moc nebrzdit a neslapat na plyn, protoze pak se dejou veci a clovek pochopi, co za cestu udelal adaptivni vzduchovej podvozek drahyho SUV. Def tu cestu neudelal, teda krom v8 ta prej oporu v zatackach ma.
Avatar - apoho
apoho
shrnuto a podtrženo - vyhozené peníze!
Ale kdo to chce, má ho mít 😒
kesumb
ja ho domu fakt chtel, ale tohle ne. To budu radsi resit driv podvozek u nejakyho suv nez jezdit necim takovym…
Mr.Murphy
A proč ten negativní smajlík.... ? Mě to taky připadá jako vyhozený peníze ale nemůžeš tohle říct o spoustě dalších aut? prostě si to lidi kupují, protože chtějí.... tak je nechme.... 😉
Pavel JWA
Jako těch pár nic neříkajících vět je celý článek???
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
Nikoliv, test je zamčený, celý se otevře po přihlášení. V některých případech (zejména když člověk používá nějaký adblock nebo tracker blocker) se jen nezobrazí informace o tom, že je třeba se přihlásit (ale není nutné nic platit) pro zobrazení celého testu. Za zádrhel se omlouváme.
Pavel JWA
Moc diky, vypnu ad blocker a prihlasim se