Ojetiny
3_diamanty
3
Je sikovna sympaticka pekna ... len uz nie je lacna na pomery triedy ako kedysi ta hranatejsia starsia ... v jej cene sa dnes da kupit o cislo vacsie rio alebo space star ( ano aj ten je uz defakto takmer o cislo vacsi od pandy... +15 cm razvor ) ... takze niet divu ze sucasnu pandu u nas vidim uz menej casto ako nejaky cayenne ci range rover... doma v italii ale samozrejme je vsetko ok a tam sa jej mega uspechu nedivim 😉
Přejít do diskuze
Hlavni problem je, ze ludi zacali mit pocit, ze je ostuda mit male auto.
Davy se zblaznily do SUV.
Jinak posledni Panda je vetsi, lepsi auto, takze logicky i drazsi.
Davy se zblaznily do SUV.
Jinak posledni Panda je vetsi, lepsi auto, takze logicky i drazsi.
Já ano a několikrát. Pro městský a příměstský provoz je verze 1.2 FIRE naprosto geniální stroj. Jen musí mít posilovač řízení. 😄
Vídíš, a mně se první a třetí líbí, ale druhá ne. A ta první byla hezčí před faceliftem, s nesymetrickou přední maskou, než jí unifikovali s Unem.
Co na to říct? Zajdi si k očnímu lékaři. Ale ani to ti nemusí pomoct. Pak už jsi ztracený případ, protože cit pro automobilový design se nedá naučit, to prostě buď máš. nebo nemáš. 😄
Odpověď proč u nás trojka neměla úspěch je nástup Škoda Citigo a jeho dvojčete od VW, se stačí podívat kam se ty prodeje přelily..nebýt toho tak i Panda III u nás bude oblíbené auto, ale předtím koncern neměl důstojné malé auto, hlavně škodovka ne
Takáto reakcia myslím nebola nutná. Panda je naozaj skvelé auto, tie ostatné boli z núdze cnosť.
Mi je 65, ale to, co vyjmenováváte je automobilový odpad. Který by si opravdový řidič fakt nekoupil. Až vyzkoušíte jiné značky, možná pochopíte. Jinak - přejímací technik v mnoha servisech? Asi věděli, proč Vás vždy vyhazují. Když už chcete šetřit a nemáte na pořádné auto, tak vzkoušejte třeba Dacii Sandero 1,0TCe LPG. A pochopíte, kde je dnes technika, vývoj aut a kvalita za rozumnou cenu. Do 100000 km jen lijete benál a měníte provozní náplně.
Nevím, jestli mám cit pro design, ale trojkovou Pandu bych na rozdíl od legendární dvojkové za hezké auto neoznačil.
Seřiditelnou sedačku řidiče dvojková ani trojková Panda bohužel neměla, jen seřiditelný sklon řidičova sedáku. A když sis ho spustil dolů, úhel zad se stehny byl dost nepřirozený a ještě ti mezerou mezi sedákem a opěradlem foukalo na záda... 😄
Je mi 62. V životě jsem měl 7 aut: Moskvič 412, 2 x Škoda 105, 2 x Forman, Marea Kombi a nyní Pandu II. generace. Formani byli výborní, hranatè karoserie, s děckama to byla paráda. Panda je geniální auto. Vysoký posez, velký výřez pro přední dveře, abnormalně malé náklady na provoz, servis, a sem tam nějaká malá oprava. Asi fakt nejlepší auto v mém životě. A srovnávat mám s čím: 25 let jsem byl přejímacím technikem v několika autoservisrch.
Jezdil jsem 2 i 3.
3 je dospelejsi auto.
Ale pro obe plati, ze se clovek za volantem usmiva usmevem stastneho debila.
😄
Platii pro trivalcovy mild hybrid. Prekvapive se chova jako normalni autmosfericky motor.
Ten kousek elektra to jen trochu zehli.
😄
3 je dospelejsi auto.
Ale pro obe plati, ze se clovek za volantem usmiva usmevem stastneho debila.
😄
Platii pro trivalcovy mild hybrid. Prekvapive se chova jako normalni autmosfericky motor.
Ten kousek elektra to jen trochu zehli.
😄
Trojkove uz ano.
Nektere dvojky s 1.1 existuji i bez nej.
Za me je nutnost jeste seriditelna vyska sedacky.
Nektere dvojky s 1.1 existuji i bez nej.
Za me je nutnost jeste seriditelna vyska sedacky.